Capitolul 19

1 0 0
                                    

Odată ce au trecut aceste două săptămâni, senzația pe care o avea în liceu era una ciudată. Parcă toată lumea nu se mai înțelegea cu nimeni; nimeni nu mai era energic, pus pe țipete, urlete, râsete și caterincă multă. Toți erau tripați pe o senzație depresivă, pe șoapte, pe modul defensiv. Nimeni nu mai voia să atragă atenție asupra lui. Toată lumea era speriată de proprii colegi după acest eveniment. Totul era schimbat acum.

Era o atmosferă cu care nu te puteai obișnuit cu ea niciodată. Totul în jur semăna bine cu o înmormântare. Pe fața fiecăruia se citea frică și gânduri negre prin care au trecut. Caden venise în pauză la Ev:
-Doamne, toți sunt atât de ciudați. Nu mă pot obișnui cu asta! zise Caden.
-Da știu. Zici că suntem la vreo înmormântare sau ceva!
-Da, adevărat.

În timp ce vorbeau, Ev se mai uita în jur. Toți erau exact ca niște roboți fără baterie. Norii erau plumburii afară, lipsa chefului de școală se putea citit atât în expresia facială a elevilor, cât și în tonul profesorilor. Parcă toți evitau acest subiect în legătură cu Josh. Dar totuși, toată lumea vorbea despre el pe ascuns. Aveau o teamă interioară pe care Evelyn o putea citi.

Când orele s-au terminat, o piatră uriașă de pe inima lui Ev a dispărut. Acum că se putea duce acasă, a prins cevaenergie în plus. Atât ea cât și ceilalți din jurul ei. Nimic nu era mai plăcut decât sentimentul că puteai să o tai acasă, unde poți fi într-un mediu mai plăcut decât cel de la școală. Nu te puteai simți bine într-un loc unde a avut loc un adevărat masacru, mai ales când ai văzut cum țâșnea sângele din toți.

Ajunse acasă, Ev s-a prăbușit în pat. Amintirile, sunetele și imaginile cu sângele împrăștiat peste toți pereții coridorului școlii, o făceau să se simtă obosită psihic. Afară, era o vreme de aproape că ploua, iar Ev a adormit instant. Prima ei zi de școală după incident, se pare că a fost mai grea decât se aștepta. A adormit cu o oboseală atât de mare, încât a uiat să-i mai dea mesaj lui Caden. Era fix ca un buștean pus pe pat. 

Liceul Mu-Herez (Terminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum