Înapoi cu vreo trei ani, când pe Tanner nu-l cunoștea nici dracu, lucrurile erau cam la fel. Acest băiat, cam miel, avea o rudă în poliție. Într-o echipă de patrulă mai exact. Această patrulă i-au oprit pe Darwin și pe Brugner într-o seară. Ghinionul a făcut că cei doi prinși, au avut asupra lor puțină ierbă și pastile pentru acea noapte.
Aceștia au avut noroc de Tanner că era în trecere, și i-a spus acelei rude ale sale că ei doi îi erau prieteni și că sunt copii buni. Așa că Brugner și Darwin au scăpat foarte ieftin și necontrolați. Acest fapt l-a ținut minte Brugner, și l-a băgat și pe Tanner în anturajul lor de la școală. Doar că, un șmecher știe că niciodată nu trebuie să șmecherești fraierul.
Tanner normal că a început să privească de sus pe toată lumea. Nimeni nu i-a reproșat nimic, mai ales Dustin. Acesta era singurul care voia să îi sară maxilarul lui Tanner. Nu a fost prost să-l bată, a așteptat să-l lasă baltă pe alde Brugner. Asta s-a și întâmplat după câteva săptămâni când el a încercat să-i dea țeapă cu marfă lui Darwin. Din păcate pentru el, Darwin știa senzațional de bine cum arată un gram bun de iarbă dată prin grinder.
Ce-a urmat? Mare pumn primit direct în arcadă din fundul curții lui Tanner. Acesta s-a întins pe jos, fiindcă respectivul i l-a prins atât de bine încât i-a dat o mare amețeală. Pus la pământ, Darwin se puse peste el și a început să-i care pumni în față, oriunde prindea. Toate astea plecând de la un plic de marfă.
Înainte de acest incident, când Tanner era pe val în liceu a comentat la Yates. Un tip la locul lui, care nu căuta niciodată scandal cu nimeni. Gigantic de masiv și capabil de foarte multe lucruri. Yates nu a vrut să-l plătească pe Tanner, că știa că își putea crea alte probleme de care chiar nu avea nevoie. Așa că a așteptat o portiță. Acest scandal cu Darwin reprezentase acea portiță mult așteptată a lui Yates.
Acum era timpul vânătorii. Yates a început să-l vâneze pe Tanner prin liceu așteptând ca acesta să intre într-o baie sau ceva. Toată ziua nu s-o dus în niciun loc. Așa că după ore, l-a urmărit până acasă. În drumul lui spre casă, ca să nu ocolească mult, Tanner mergea printr-un tronson întunecat, numai bun pentru ce căuta Yates.
„Dacă intri în tronson, aici te omor!"Era zona perfectă. Nimeni nu trecea, întuneric ca dracu, mai era și târziu, aproape 10:30 PM. Yates, văzând că acesta dă să intre în tronson dintre două blocuri (genul de tronson puțin mai larg), a grăbit pasul. Era fix în spatele lui când a intrat. Yates i-a dat mare neveu cu piciorul drept direct la cap în spatele urechii, iar Tanner s-a dat cu capul de zidul blocului. Ce l-a bătut Darwin, dar ce-l bate acum Yates pe fraier. A început să-i dea pumni în maxilar încât patru-cinci zile acesta nu mai putea mesteca bine. Yates se îndepărtase puțin de el, ca să își tragă suflul. Apoi a început să-i dea cu picioarele în coaste și cap, cât putea Yates de tare. În timp ce își lua bucățile de la el, Tanner s-a încolăcit jos, lângă perete. Stând acolo, a început să urle în tronson.
În acea perioadă, Yates avea nevoie de bani ca să achite niște datorii pe care le făcuse la niște băieți. I-a dat prin cap să-i fure telefonul și să-l ducă la amanet pentru a plăti acele datorii. Fix asta a și făcut. I-a luat telefonul din buzunar, iar el țipa și mai tare, dar Yates îi mai dădea un picior și mai tare ca să nu mai țipe. După ce i-a luat telefonul a fugit cu el. Fugea foarte rapid, dar putea să meargă și cu spatele că Tanner nici așa nu-l prindea la cât de bătut era.
Yates duse telefonul la amanet. Înainte să intre, i-a zis unui tip aleatoriu de pe acol să-i ducă telefonul, că-i dă și lui o parte din bani. Nu trebuia să fie semnătura sau buletinul lui Yates, că niciodată nu se știe. După ce a ieșit, i-a dat tipului 40 de dolari și el a plecat cu restul. Și-a plătit toate datoriile, iar acum mai avea doar 15 dolari în buzunar.
CITEȘTI
Liceul Mu-Herez (Terminată)
Romantik#2 Liceul poate fi cea mai bună perioadă a vieții tale, sau din contra... Totul depinde doar de tine. Liceul Mu-Herez este atât un ghid pentru perioada liceului, cât și o poveste grozavă lăsând niște lecții de viață printre rânduri. Povestea este s...