Caden Flores
Un individ ok. Nici prea vagabond, nici un băiat prea de casă. Înalt (1.86cm), brunet cu ochii căprui. La prima vedere părea un băiat despre despre care nu poți spune nimic. Nici de bine, nici de rău. Acest băiat a cucerit-o pe Ev în cel mai frumos mod. Pur și simplu, au vorbit și au început să vorbească din ce în ce mai mult. Au început să își găsească multe puncte comune.
Zilele treceau, iar ei doi continuau să vorbească. Vorbeau la școală, prin mesaje, la telefon. Niciunul dintre ei nu a realizat momentele când vorbeau cât era ziua de lungă. Orele treceau, iar ei aveau falsa impresie că au vorbit doar pentru cinci minute. Ev arăta într-un mare fel la corp, și probabil că acest lucru a fost un plus în relația lor.
Al dracului sportiv, că mereu avea vorbele la el. Juca o grămadă de baschet, atât la școală cât și la un club de boschet. Era bunicel, nu avea mare talent pentru asta, dar faptul că juca mult și exersa, îl ajuta cel mai mult. Nici Ev nu știa ce i-a trebuit băiatului ăsta. Ajunseră într-un punct în care ea cobora scările și se întreba „oare ce-o mai face Caden ăsta?". Atunci a realizat că-l place și a început să se mintă în sinea ei că nu o face. Practic, s-a format un război în capul ei în care o parte din ea zicea că-l place, și o parte nu. Apoi mai intervenea o parte care spunea că el nu s-ar uita în viața lui la o fată ca ea.
Ev vorbea mult cu Monica. Aceasta era foarte nebună (dusă cu capul de-a binelea), dar cu băieții era sensibilă rău de tot. Mă uitam în ochii ei și i-am putut vedea sufletul plin de bandaje. Doar auzindu-i vocea, îmi puteam da seama că era genul care a trecut prin multe, și care a avut inima mult prea rănită pentru o simplă ploadă de liceu.
Monica era incapabilă să își facă o introspecție completă, să analizeze cine este, ce face, ce-a făcut etc. Nu trebuie să ai un vast studiu în psihologia comportamentului să îți dai seama că se forțează să pară cât mai matură. Dar „scăpările" (țipat pe hol, băgarea în seamă cu băieții în mod ciudat, ascultatul și dansatul pe catedră cu muzica în boxa portabilă, râsul isteric și ascuțit etc) o cam dădeau de gol.
Chit că a trecut prin multe căcaturi de-a lungul vieții sale, mai are prostul obicei să creeze dramă din nimic. Cred c-așa se distra ea, trăind viața în 2 stagii: dramă sau nebunie totală. Indiferent de imperfecțiunile ei, făcea o armonie așa mișto între aceste stagii, încât dacă te vorbeai cu ea, parcă erai într-un soi de film. Era foarte interesantă ca fată.
- Ce-ai făcut Ev, ai feliat-o pe proastă? zise Monica.
- Dă-o dracu, și așa aveam boală pe ea de mult timp!
- Da ce s-a întâmplat?
- A început să vorbească, târfa. Și să spună lucruri ori neadevărate, ori chestii pe care i le-am zis și i-am menționat să le țină secret. Nu să le zică la toți bulangii ăia cu care stă ea, ca să se bage în seama cu ei.Acum, Monica era cea mai apropiată persoană de Ev. Atât de apropiată cum obișnuia și Diane să fie. Ev și-a învățat lecția și a devenit mai rece cu toată lumea. Secretele ei rămân secretele ei. După un timp, nimeni nu știa nimic de Ev. Ce-a făcut, cine este, pentru că totul a rămas doar pentru ea. N-a mai dezvăluit trecutul ei cu nimeni.
Ev era genul de fată care cunoștea bine ce e aia foame, frică și foame, în timp ce restul erau crescuți în condiții de lux. Crescuse într-o zonă, într-un cartier, unde majoritatea erau săraci. Era genul de loc unde seara puteai fi tâlhărit pe o alee întunecată de lângă un parc. Unde, imediat, apar doi băieți care te pot lăsa ușor fără telefon. Doar să ai noroc să intervină cineva, să îți sară în ajutor.
Sau genul de loc unde poți fi tăiat. Locul unde vagabonzii au cuțite în buzunare și săbii în case. Unii dintre ei chiar pot fi arestați cu suspendare, și nimeni să știe povestea lor. În orice caz, un loc unde nu orice „păpușa lu mama" se poate descurca. Acolo a trăit Ev, și de acolo a luat o atitudine defensivă față de toată lumea. Bine, nici chiar foarte defensivă, dar evită scandaluri că cine știe unde se poate ajunge.
Monica știa toate aceste lucruri despre ea, dar le știa pe toate în mare, și nu în amănunt.
CITEȘTI
Liceul Mu-Herez (Terminată)
Romance#2 Liceul poate fi cea mai bună perioadă a vieții tale, sau din contra... Totul depinde doar de tine. Liceul Mu-Herez este atât un ghid pentru perioada liceului, cât și o poveste grozavă lăsând niște lecții de viață printre rânduri. Povestea este s...