Evelyn se instalase complet în ceea ce ținea de viața de liceu. Știa cam toate „râmele", șustele și ponturile. Se știa cu multă lume și știa foarte multe lucruri, încât violuri, șantajuri și alte căcaturi nu o mai surprindea deloc.
Ev avea prin clasa 10-a o prietenă, o anumită Diane care știa destul de multe despre ea. La un moment dat, un val de popularitate a lovit-o. Aceasta, fiind o minte-pușcărie, a început să scoată vorbe despre toată lumea. Inevitabil, a scos lucruri și despre Ev, asta doar pentru că despre Ev știa multe lucruri importante.
Evelyn, aflând aceste lucruri, a sunat-o pe Diane și i-a spus să vină în spatele liceului și să fie singură. Diane avea încredere în Ev, și a făcut exact ce i-a cerut. Numai că în momentul când ajunse în spate, Ev a început s-o ia la palme. Rebelă ca rebelă, dar Ev știa foarte bine cum să bată și mai ales: să doară. Lucrurile au degenerat rapid, Ev a scos un cuțitaș mic din buzunarul din spate de la pantaloni și a tăiat-o pe mâini, antebraț, picioare și cvadriceps.
Adrenalina s-a instalat în corpul lui Ev. Aceasta a început să se panicheze. Tăieturile lui Diane nu erau adânci, dar sistemul sanguin în acele zone ale tăieturilor, era sporit. Nu a gândit-o pe asta, și a fugit. A luat frunze de prin copaci și și-a șters sângele de pe mâini. A fugit spre liceu, spre clasă. În curtea liceului s-a străduit să se comporte cât mai normal, fără să aibă un mers alert. Desigur că nu i-a ieșit.
Diane și-a dat imediat seama de ce Ev a făcut asta. Nu era o smiorcăită. S-a ridicat, a luat telefonul și a sunat-o pe una să-i adună bluza de trening cu care să își acopere rănile și sângele de pe ea. Odată ce a ajuns acea fată cu bluza, Diane s-a îmbrăcat cu ea și a fugit în liceu. Bluza era a unui băiat, deci era cu vreo 6 numere mai mari îndeajuns să își acopere sângerarea.
A luat ghiozdanul, geaca și ghiozdanul și a plecat la urgențe. Desigur, nu fără să o amenințe pe Ev că o să revine după ea.
Văzând că târfa nu a murit de hemoragie, Ev s-a relaxat tare de tot. Acum totul era bine. Nimeni nu o știa pe Ev ce a făcut, și era perfect. Practic, de aici poți înțelege bine că pot exista și „neînțelegeri ascuțite" până și între fete. Vreau să spun că există tipul clasic de vagaboande de clasa 9-a care se uită numai la 20 de ani + mașină, dar există și genul cu un nivel de testosteron care sunt în stare s-o dea parte în parte cu băieții.
La urgențe, Diane a fost curățată pe răni cu rivanol și cusută. Acasă, i-a zis mamei că s-a agățat într-un gard ghimpat pentru că fugea la oră. Mama acesteia a fost naivă, și normal că a crezut-o, doar era fica ei... cum naiba să o mintă a ei prea minunată fică.
Când chirurgul a auzit motivele lui Diane: „m-am agățat într-un gard ghimpat!" s-a uitat puțin cam ciudat la ea. Și-a dat seama că erau tăieturi de cuțit, dar a preferat să nu spună nimic, mai ales cu mama ei de față.
CITEȘTI
Liceul Mu-Herez (Terminată)
Romansa#2 Liceul poate fi cea mai bună perioadă a vieții tale, sau din contra... Totul depinde doar de tine. Liceul Mu-Herez este atât un ghid pentru perioada liceului, cât și o poveste grozavă lăsând niște lecții de viață printre rânduri. Povestea este s...