Capitolul 7

6 0 0
                                    


„Dragostea de liceu" nu există neaparat în liceu. Acest tip de dragoste poate exista oricând, oriunde și cu oricine. Ce înseamnă această dragoste? Înseamnă o dragoste oarbă către (poate) o persoană greșită. Se întâmplă să pățești o chestie din asta și la liceu, îți pot spune doar că este foarte nasol. Adică este acel moment când tu (Tanner) te îndrăgostești foarte tare de (Emily), o colegă de clasă sau liceu.

Dar până la urmă, ce dracu înseamnă să te îndrăgostești de o persoană? Păi foarte mult. Prima dată când Tanner a văzut-o pe Emily, nici nu se gândea că se va îndrăgosti de ea. Pur și simplu au început să vorbească între ei. Emily, era o fată extraordinar de frumoasă. O brunetă cu ochii căprui, frumoasă la corp, dar senzațional frumoasă la față. Deșteaptă, capul pe umeri, era genul foarte balansată și calculată. Era vagaboandă (în sensul că-i plăcea să petreacă, să bea, să facă panaramă), dar era și fată cuminte (învață, nu zicea nimic, nu comenta). Ambele laturi ale ei erau foarte dezvoltate.

Tanner era vagabond cu limite (nici ca Darwin), dar nu era chiar cuminte. Era băiat de cartier, stătea spart cu băieții pe câte-o scară de bloc. După ce au început să vorbească, Tanner și-a dat seama că a prins o anumită dependentă pentru Emily. Dacă nu vorbea cu ea, simțea că ceva nu-i în regulă, că a uitat să facă ceva. La rândul ei, se îndrăgostise de el. Când îl privea, ochii ei străluceau atât de tare și prindea cearcăne sub ochi ca și cum ar fi fumată. Te uitai în ochii ei puteai vizualiza o întreagă galaxie și energie pe care o vedea ea când îl privea. Când era cu el, timpul pentru ea se oprea. Totul devenea atât de lipsit de importantă, tot ce conta pentru ea era faptul că erau amândoi. Puteau vorbi zile întregi încontinuu că simțeau că n-au vorbit încă îndeajuns.

Asta nu înseamnă că lui Tanner nu i se plimbau sinapsele în prezența ei. Era și el înnebunit după ea. Devenea o combinație ciudată între cel mai chill&relax om din lume, cu cineva care trage un munte de nămeți de cox și speed pe nas. Pentru el, Emily înseamnă motivul pentru care soarele răsare în fiecare dimineață, și motivul existenței unor zile cu vreme așa frumoasă. În prezența ei, Tanner prindea curaj atât de mare încât era capabil să facă orice pentru ea.

Zilele pentru amândoi erau extraordinare. Amândoi se simțeau foarte bine împreună, se înțelegeau foarte bine. Timpul trecea mult prea rapid când își petreceau timpul în doi. Emily, reprezenta cel mai mare păcat pentru el, cel mai mare demon. Iar Tanner era la fel pentru ea, fiindcă erau în stare că renunțe la tot în lumea asta pentru a fi împreună. Nimic nu i-ar putea despărți. În capul lui Emily nu mai exista nimic în afară de Tanner, iar Tanner nu se putea gândi deloc la altceva fără să-i vină în cap imaginea ei. Mereu își dădea seama cât de frumoasă e în momentele în care niciunul nu zicea nimic, dar se uitai unul la altul.

Totul mergeau bine, toată lumea știa că ei se înțeleg foarte bine. El avea obiceiul să îi spună în fiecare zi, direct, cât de mult o iubește, și o simțea de fiecare dată cum se topește. El n-avea nevoie să audă de la cât îl iubește, pentru că putea observa asta doar uitându-se în ochii ei.

Acest lucru e foarte nasol în viață, te îndrăgostești și tu de o persoană, cu adevărat și îi expui viața ta pe tavă. Este singura persoană care îți poate înțelege și ție haosul din cap, care dacă l-ai descrie cuiva te-ar fi încuiat la nebunii. Emily s-a mutat și amândoi au rămas doi distruși. Degeaba vorbeau la telefon sau prin mesaje, pentru că toate astea doar răsuceau cuțitul în rană.

Tanner, vagabondul, era acum doar un deprimat. A căzut într-o depresie urâtă, iar Em înainte nu avea cearcăne. Acum avea unii uriași, pentru că avea tot mai des insomnii. Niciunul dintre ei nu mai aveau apetit pentru mâncare și erau irascibili. Nimeni nu se mai putea înțelege cu ei. Lumea lor s-a spart și s-a făcut fărâme. E ca și cum te-ai uita la un film, și fix în mijlocul acțiunii se face ecranul negru și apare credits.

Asta este dureros, dar mai dureros ar fi ca cele două suflete pereche să se certe atât de urât încât ea să înceapă să-l vorbească pe el pe la spate. Să înceapă să îi dezvăluie toate secretele și toate gândurile pe care acesta i le-a zis.

Toată lumea credea că Tanner cu Emily sunt de nedespărțit. Chiar așa era. Până și când erau certați și nu se mai înțelegeau așa bine, tot era o legătură între ei doi care-i unea de fiecare dată. Ceva din Emily – probabil o dorință de răzbunare puternică – a făcut-o să spună anumite lucruri despre Tanner. Odată ce-a aflat acest lucru, Tanner a înghițit totul. A preferat să înghite totul, și să nu zică nimic despre ea. Știa că dacă zicea îi putea distruge viața. Așa că într-o seară a urmărit-o până acasă.

Ajunși în fața blocului, pe la ora 23:40, Tanner și-a amintit că obișnuia să-i explice lui Emily că nu-i chiar ok să te întorci la ore din astea acasă. Nu e vorba de viol, droguri, bătăi, dar nu se știe niciodată ce se poate întâmpla.

Tanner cum o văzuse că intra în scară, s-a repezit în spatele ei cu un cuțit pe care-l ascundea în buzunarul din spate al pantalonilor. Era un briceag negru mat, made in Columbia, foarte bine ascuțit. Putea tăia orice. Tanner a spus doar „Emily!", aceasta când s-a întors, Tanner a înjunghiat-o de patru ori în zona burții și lovitura care i-a pus capac a fost doar una: Tanner i-a tăiat beregata.

Fiind doar un copil, Tanner nu a realizat ce tocmai a făcut. Era doar un puști care a fost încețoșat de atâtea sentimente încât nu s-a mai putut controla pe sine. L-am putut înțelege pe Tanner perfect, am înțeles de ce a făcut asta. Dar, din păcate pentru el, legile sunt pentru toată lumea. Cuvântul „sentiment" nu există în lumea judiciară.

Băiatul sunase la numărul de urgențe 911, explicase ce a făcut și a fost imediat arestat, apoi condamnat pe viață. Asta totul de la prea cunoscuta „dragoste de liceu". Nu sunt cel mai mare amorez, romancier, dramaturg din lume, dar sunt de părere că înainte să spui „suflet pereche" sau „te iubesc" ar trebui să te întrebi de 10 ori dacă merită acea persoană. 

Liceul Mu-Herez (Terminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum