„Când am să te prind îți voi tăia toate tendoanele!": Diane. Acesta fuse un mesaj pe care l-a primit Evelyn. Și-a dat seama de gravitatea dorinței de răzbunare a ei. Așa că Ev și-a luat cuțitașul după ea în fiecare zi. Înainte, nu-l avea mereu, dar în ziua respectivă s-a întâmplat să-l aibă. Și uite că l-a și folosit.
Din spital, târfa, le-a dat mesaje în care explica ce s-a întâmplat celor din noul anturaj al ei. Surpriză! Niciunul dintre ei nu a făcut nimic. Niciunul n-avea nici cea mai mică urmă de compătimire. Toți, aproape că se bucurau de ce a pățit. O secundă mai târziu, au început toți să vorbească, și nu doar între ei. Au început să împrăștie zvonuri despre ea și în stânga și în dreapta. Toate lucrurile astea se întâmplau, iar Diane nu avea nici cea mai mică idee. Trei zile mai târziu, tot liceul auzise despre ea și de Evelyn. Numai că lui Ev n-avea nimeni ce să-i facă pentru că a fost catalogată drept nebună de către gurile rele.
Ev când a auzit că a fost catalogată așa, nu a făcut nimic. Se bucura cu faptul că lumea a auzit că băgat-o pe D în spital. Genul ăsta de comportament e foarte de căcat. Asta pentru că atrage foarte multe probleme pe viitor. Cu poliția, cu alții care au auzit de anumite fapte pe care le-ai făcut și vor știi cine ești și de ce ești în stare, mai pe scurt, vei începe să inspiri teamă.
Toată lumea vorbea despre acest subiect. Ev intrase cu totul în ochii lumii(1). În această mulțime, mai erau și personaje care începeau să prindă pică pe popularitatea ei. Erau genul de personaje care își clădesc personalitățile doar de dragul lumii. Genul care sunt în stare să facă orice ca să obțină atenție(2). Pe acești oameni, personal, îi urăsc din tot sufletul. Pe aceștia i-am expulzat de mult din viața mea.
Expulzarea este singurul lucru pe care-l merită. Mai ales că majoritatea dintr ei sunt doar proști. În sensul că dau foarte multe rateuri. Le explici ceva, înțeleg, dar nu bagă la cap deloc (sau, cel puțin, nu pun deloc în practică). Încerci să le-o dai subtil, să-i faci să înțeleagă, dar degeaba pentru că nu reușesc să îți perceapă mesajul.
Am spus că sunt proști, dar de ce? Pentru că sunt incapabili din punct de vedere psihic să își creeze o opinie proprie și deloc influențată, în legătură cu ceva. Preferă să intre în rând cu toată lumea, preiau opinia publică, pentru că sunt înfricoșați să nu cumva ca „ochii lumii" să-i disprețuiască pentru opinia autentică a acestora pe care și-au făcut-o. Să nu cumva să piardă toată atenție pe care au căpătat-o.
Această categorie pe care sunt sigur c-ai întâlnit-o și tu, reprezintă genul de oameni care au început să prindă boală pe Ev. Ei nu-i păsa de opinia lor. Ba mai mult, mai avea puțin și începea să-i taie și pe ei. Nu pentru părerile lor, ci pentru că așa o tăia pe ea cheful.
CITEȘTI
Liceul Mu-Herez (Terminată)
Romance#2 Liceul poate fi cea mai bună perioadă a vieții tale, sau din contra... Totul depinde doar de tine. Liceul Mu-Herez este atât un ghid pentru perioada liceului, cât și o poveste grozavă lăsând niște lecții de viață printre rânduri. Povestea este s...