Capitolul 6

5 0 0
                                    


Am trecut prin perioade în care liceul mi-a fost una dintre cele mai mari coșmaruri, dar și momente în care a fost cea mai tare perioadă din viața mea. Sistemul te dărâmă cărămidă cu cărămidă, dar tu trebuie să rămâi tare indiferent de ce s-ar fi întâmplat. Am avut probleme în sensul că mă atașam prea rapid de persoane și într-un moment, mereu mi s-a arătat că acea persoană era greșită. Urmând ca eu să trec prin perioade crunte de stat în casă, overthinking, depresie și anxietate.

Scriam rânduri cu suflet într-un caiet vechi, care ascundea mai multe gânduri și sentimente decât îți poți imagina. Rânduri de adult scrise doar de un puști de care ai spune că trăiește ca oricine altcineva. Dar de fapt reprezintă un cufăr care ascunde o adevărată comoară în lecții de viață, teme, sentimente, gânduri, oameni, sticle de vin golite, țigări stinse în scrumieră. Puști al cărui suflet este făcut franjuri.

Unii se nasc adulți în miraje de copii, iar alții se nasc copii în miraje de adulți care cred că sunt superevoluați (mentalitate tipică de copil). În adâncul meu zac sute de fete cu diferite tipuri de mentalitate, care au făcut fel și fel de greșeli pe care le-am ajutat să le îndrepte. Sau sute de prieteni care au luat-o pe un drum greșit. I-am ajutat pe toți dându-le din puținul meu, apoi ei au dispărut din viața mea fără să le cer ceva în schimb. Acum, societatea în care trăim m-a făcut să nu mai vreau să ajut pe nimeni, să nu am empatie pentru nimeni, să nu fiu altruist deloc. Și în schimb, mi s-a oferit o ură pentru toată lumea din jurul meuu, și consider că toată lumea e de vină pentru asta.

Era o zi destul de urâtă și ploaiasă de aprilie. Brugner se liniștea pe canapea așteptând să-i sune alarma de la telefon, semn că are să își injecteze următoarele unități de trenbolone în mușchi, pentru masă musculară. Uitându-se la televizor, era plictisit, abătut, era pus pe gânduri. Apetitul său la mâncare în acea zi era foarte scăzut. Deodată, inima a început să îi bată accelerat și simțea că-l înțepa rău de tot. De pe canapea s-a întins pe jos în speranța că durerile i se vor micșora, dar au apărut crampe în stomac, durere puternică în partea din spate a capului. Acum, simțea că era distrus, simțea că era pe ducă. Efectele negative ale steroizilor pe care îi injecta, l-au ajuns din spate. Brugner făcuse un pic de abuz de substanțe (trei pe injecție și două orale). Desigur, primele zile i s-au mărit mușchii într-un stil fermecător, primise forță, viteză, anduranță, dar în această zi, efectele negative l-au terminat.

Abuzul de orice substanță (până și de apă) poate fi foarte periculos pentru corp. La fel cum există și abuzul de...

Liceul Mu-Herez (Terminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum