V 💐 Look back

7.8K 788 113
                                    

(ZAWGYI)

Tae ~

ႏိုးလာေတာ့ သားရဲ့ ကုတင္ေပၚမွာ ေမွာက္အိပ္လိုက္လို ့ထင္ လည္ပင္းေနာက္ေက်ာတစ္ခုလံုးနာက်င္ကိုက္ခဲေနသည္။ လက္နဲ ့အုပ္ကိုင္ရင္း ေခါင္းကို ဟိုဘက္ဒီဘက္ခ်ိဳးေတာ့ အနည္းငယ္သက္သာသြားသလို...

သားကေတာ့ ေဆးအရွိန္ေၾကာင့္ထင္သည္ ခုထိ အိပ္တုန္း....
သားမ်က္ႏွာ ႏုႏုေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း နဖူးေပၚ ဖြဖြေလးနမ္းလိုက္သည္။

သားေလး ပင္ပန္းေနရွာမွာ

စိတ္ပူစရာမလိုဘူးဆိုေပမယ့္ အေဖတစ္ေယာက္အေနနဲ ့ကေတာ့ စိတ္ပူတာပဲ...

အပ္ထိုးတဲ့ အေပါက္ရာေသးေသးေလးကအစ လွဳပ္တာနဲ ့ေသြးစို ့ေနတာ...

အဲ့ဒိေသြးက်ဲတယ္ဆိုတဲ့ေရာဂါကို ေပ်ာက္ေအာင္ကုမွျဖစ္မည္...
ေယာက်ၤားေလးဆိုတာ ထိခိုက္ရွနာ အနည္းနဲ ့အမ်ားရွိႏိုင္တာဆိုေတာ့ .. ဒီျဖစ္ရပ္မတိုင္ခင္အထိ ဘာမွမထိခိုက္ေအာင္ထားႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ တစ္သက္လံုး ဖူးဖူးမွဳတ္ထားလို ့မွမရတာ...
ေတြးရင္းပူပန္စြာသက္ျပင္းခ်မိသည္။ နဖူးေလးကိုစမ္းၾကည့္ေတာ့ ကံေကာင္းေထာက္မစြာနဲ ့ဖ်ားမေန...
သူသာဖ်ားရင္ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ပူေပၚႏွစ္ပူဆင့္မွာ...

လက္ကနာရီကိုလွမ္းၾကည့္ုလုိက္ေတာ့ မနက္ ေျခာက္နာရီေတာင္မထိုးေသး...

သားမႏိုးခင္ မ်က္ႏွာသစ္ထားဖို ့ထိုင္ရာကထက အခန္းေဘးေထာင့္မွာရွိတဲ့ ေဘစင္ဆီေျခလွမ္းလိုက္ေတာ့...

ကုတင္ေျခရင္းက စားပြဲအပုေလးေပၚမွာ မုန္ ့ေတြ...

Syrup ေတြဆမ္းထားတဲ့ ငွက္ေပ်ာသီးပန္ကိတ္ပူပူေႏြးေႏြး ႏွစ္ပန္းကန္...
Syrup ပိုမ်ားတဲ့ပန္းကန္မွာ for kid လို ့စာရြက္ေလးနဲ ့ေရးျပီးေထာင္ထားသည္...
ျပီးေတာ့ ၾကက္ဥ half-fried နွစ္လံုး...  ျပီးေတာ့ လွီးထားျပီးသား အသီးအနွံေတြနဲ ့ႏို ့ႏွစ္ခြက္...
Room Service လို ့လဲ စာရြက္ျဖဴေလးနဲ ့ေရးျပီးေထာင္ထားတဲ့ မနက္စာေလးက စားခ်င္စရာမို႔ ျမန္ျမန္မ်က္ႏွာသစ္လိုက္ေတာ့သည္။

မေန ့ကတည္းက မနက္စာသာစားထားရတဲ့ အစာအိမ္ဟာ ညက သားေဇာနဲ႔မို႔မဆာေပမယ့္ ခုလို ပူပူေႏြးေႏြးေတြျမင္ရေတာ့ ဆာေလာင္လာေခ်ျပီ။

Purple Tulips 💜💐 (Vhope Love Story)Where stories live. Discover now