IX 💐 Little Doctor

6.8K 701 109
                                    

(ZAWGYI)

Jin~

ေရးလက္စ Software တစ္ခုကိုလက္စသတ္ၿပီးသြားတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အျပင္ပတ္၀န္းက်င္က ေမွာင္ေတာင္ေနျပီ။

လက္ကနာရီကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ ညကိုးနာရီခြဲရွိၿပီ။
ေနာက္က်မယ္ဆိုတာကိုေတာ့ Taehyung ကိုေျပာျပီးသားျဖစ္တာေၾကာင့္ အလ်ွင္လိုစရာေတာ့မလို...

ပစၥည္းေတြဆြဲျပီးေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာေတာ့ Reception က ေကာင္မေလးကလွမ္းေခၚလာသည္။

"ေန ့လည္ကဧည့္သည္ေစာင့္ေနတုန္းပဲရွင့္"

ညႊန္ျပရာကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ Lobby ဆိုဖာမွာထိုင္ေနတဲ့ Jung Hoseok ...

ဒီေကာင္ေလးမျပန္ႏိုင္ေသးတာလား..?? ကိုယ္တိုင္ေတာင္ အလုပ္ေတြၾကားထဲေမ့သြားတာ..ေန ့ခင္းကတည္းကဆို ဘယ္ေလာက္ၾကာေနျပီလဲ?

ထိုအခ်ိန္အသံၾကားလို ့ထင္လွည့္ၾကည့္လာတဲ့ Jung Hoseokကကြ်န္ေတာ့္ကိုေတြ ့ေတာ့ထိုင္ေနရာကေန ေလွ်ာက္လာသည္။

"Kim Seokjinshi... ကြ်န္ေတာ္ စကားခဏေျပာခ်င္လုိ ့ပါ... အခ်ိန္နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ေပးလို ့အဆင္ေျပမလား၊"

"မင္းတစ္ခုခုမွားသိထားလားေတာ့ မေျပာတတ္ေပမယ့္ မင္းနဲ ့ငါၾကားမွာ ေျပာစရာဘာမွမရွိဘူး..."

"Kim Seokjinshi ဘက္ကမရွိႏိုင္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္ဘက္ကေတာ့ Kim Taehyung ရဲ့ အုပ္ထိန္းသူအေနနဲ ့သတ္မွတ္ထားလို ့ေျပာခ်င္တာရွိပါတယ္..."

ခါတိုင္းနဲ ့မတူစြာ ညွိဳးငယ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာက Jung Hoseok ဆိုတဲ့ ျမင္ေနက် မ်က္ႏွာထားတည္တည္ဆရာ၀န္မွဟုတ္ပါေလစလို ့ထင္စရာ...

"ကြ်န္ေတာ္ Kim Seokjinshi ဆီကခြင့္ေတာင္းစရာတစ္ခုရွိလို႔ပါ..
ကၽြန္ေတာ္ အခုေျပာမယ့္စကားက ဘဝင္ျမင့္အ႐ူးထၿပီးေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ Taehyung ျဖစ္ေနတဲ့ ဒဏ္ရာက ကြ်န္ေတာ္ ကုစားေပးမွေပ်ာက္မွာပါ.. အဲ့တာကိုလည္း Kim Seokjinshi သိျပီးသားထင္ပါတယ္..."

"Taehyung က မင္းလုပ္ခဲ့တဲ့ကိစၥေတြအတြက္ မင္းကိုခြင့္လႊတ္မယ္ထင္လို ့လား...."

Taehyung ဒီေကာင္ေလးကို သံေယာဇဥ္မျပတ္ေသးမွန္းသိေပမယ့္ Jung Hoseok ဆိုတဲ့ အနွီေကာင္ေလးသိစရာမလိုပါ...

Purple Tulips 💜💐 (Vhope Love Story)Where stories live. Discover now