VII 💐 Hoseok

7K 726 107
                                    

(ZAWGYI)

Hoseok ~

6 years ago

"မၾကာမီ အင္ခ်ြန္းအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ကို ေလယာဥ္ဆိုက္ေရာက္ေတာ့မွာျဖစ္သည့္အတြက္ ခရီးသည္မ်ား ခါးပတ္ပတ္ထားေပးပါရွင္"

ေလယာဥ္မယ္၏ သတိေပးသံႏွင့္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းနိမ့္ဆင္းလာတဲ့ ေလယာဥ္...

ႏွစ္အေတာ္ၾကာမွ ျပန္လည္ထိေတြ ့ရမယ့္ ေမြးရပ္ေျမေပမယ့္ ရင္ခုန္ခ်င္းအလွ်င္းမရွိ

ဘယ္သူမွ လာၾကိဳစရာမလိုဘူးလို ့မွာထားတာေၾကာင့္ ၾကိဳဆိုသူကင္းမဲ့ေနတာကို သေဘာက်ႏွစ္ျခိဳက္မိသည္.

အနည္းဆံုးေတာ့ ေလဆိပ္ကေန အိမ္အထိ ရင္ထဲကမပါတဲ့ အလာဘ သလာဘ ေမးခြန္းေတြကို ေျဖေပးစရာမလိုေတာ့ဘူးေလ...

ခရီးေဆာင္အိတ္ေတြေရြးတဲ့ေနရာမွာ လူရွင္းတဲ့အထိ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ေစာင့္ျပီးမွ ကိုယ့္ခရီးေဆာင္အိတ္ကိုေရြးယူျပီး အျပင္ထြက္လာေတာ့...

"Hyung!"

ရင္းႏွီးျပီးသား ခပ္ျမဴးျမဴးေအာ္ေခၚသံေလးေၾကာင့္လွည့္ၾကည့္မိလိုက္သည္။

"Kookie!!!"

လူပ်ိဳေပါက္ျဖစ္ေနေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့ဆီကို ကေလးလို ခုန္ေပါက္ျပီးေျပးလာတဲ့ Kookie ကို ေလေၾကာင္းလိုင္းက လူတခ်ိဳ ့က အလွ်င္အျမန္ေနရာဖယ္ေပးၾကသည္.. ဦးညႊတ္ႏွဳတ္ဆက္ၾကသည္...

အနားေရာက္ေတာ့ ကိုယ္ေပၚကို ခုန္တတ္မတတ္ဖက္ပစ္လိုက္တာေၾကာင့္ လူပါေနာက္ကို ယိုင္သြားမိတာ...

"Aigoo... ငါတို ့Kookie ေလးက မတရားကိုထြားလာတာပဲ... မွန္းစမ္း.. ၾကည့္ပါရေစဦး...ေခ်ာလာလိုက္တာ"

"Arrnii.. Hyung ကမွပိုေခ်ာလာတာ..."

"Haha... ဒီကေလး လာေျမွာက္ေနတယ္.. ဒါနဲ ့ဒီေန ့သင္တန္းက ခရီးလိုက္သြားရမယ္ဆို... ဘာလို ့လာၾကိဳတာလဲ"

"သင္တန္းကပို ့တဲ့ခရီးက ကိုယ့္အကိုေလာက္ေတာ့အေရးၾကီးမလားေနာ္.. အိမ္ကလူေတြကိုလဲ လာမၾကိဳနဲ ့လိုမွာထားျပီး Hyung တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနမွာေပါ့"

"ဟုတ္ပါျပီ..သင္တန္းကိုေတာင္ပစ္ျပီး Hyung ကိုလာၾကိဳတာ .. လိမၼာလိုက္တဲ့ ကေလး..."

Purple Tulips 💜💐 (Vhope Love Story)Where stories live. Discover now