XXVII 💐 Posy

5.6K 584 191
                                    

UNICIDE
'
Taehyung ~

"သားကိုစိတ်ချမယ်နော် Jin Hyung ... Suga ငါ့သားကိုသေချာဂရုစိုက်ပေးနော်....
Lucas  , ငါ Noah ထည့်ပေးလိုက်ရဦးမလား"

"Noah က Mr.Kim အတွက်ရှိနေတာပိုကောင်းပါတယ် Mr.Jung"

လေဆိပ်ရောက်သည့်တိုင်စိတ်မချစွာမှာမဆုံးဖြစ်နေသည့် Hyungie ....

"စိတ်ချ ... ငါတို့ကိုယ်တိုင်သားကိုသေချာဂရုစိုက်ပေးမယ် ... ဘာမှမဖြစ်စေရဘူး...
သားလည်းခရီးသွားချင်ရှာမှာပေါ့...နော် Taeseok.."

ခါးထစ်ခွင်ချီထားတဲ့သားပါးလေးကိုနမ်းရင်းပြောလာတဲ့ Suga Hyung...

သူတို့စုံတွဲကိုတစ်ခါတစ်လေ ကျွန်တော်တကယ်နားမလည်ပါ...

Jin  Hyung နဲ့ Suga Hyung ကအဆင်ပြေသွားပြီးကတည်းက ငါးမျှားလိုက် မုန့်လုပ်စားလိုက်နဲ့ခဏခဏ date ဖြစ်ကြပေမယ့် ခုလိုပထမဆုံး ခရီးသွားတဲ့ date မှာ ကလေးကိုခေါ်သွားတာကထူးဆန်းသည်။
ပြီးတော့ သိပ်ကိုလှတဲ့ Germany ရဲ့ Düsseldorf ဆိုတဲ့နေရာကိုခရီးထွက်ကြမှာ ...
လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေကြတာမဟုတ်ပဲဘာကြောင့်များ....
ဒါမှမဟုတ် ပထမဆုံးညအိပ်ခရီး date မှာစည်းမကျော်ချင်လို့လားမသိ...

သားက Jin Hyung ရဲ့ သားအရင်းနဲ့မခြားမို့သူဘယ်သွားသွားခေါ်သွားချင်တာဖြစ်ပေမယ့် သဘောထားပြည့်လွန်းတဲ့ Suga Hyung ကတစ်ခွန်းမှကန့်ကွက်ခြင်းမရှိပဲ Jin Hyung ဆန္ဒကိုလိုက်လျောပေးတာရယ်...

ပထမ Jin Hyung သားကိုလိုက်မလားမေးတုန်းကထည့်ပေးလိုက်ဖို့တွေးကိုမထားမိ ...
ဒါပေမယ့်သားကိုယ်တိုင်ကလိုက်ချင်တယ်လို့ပူဆာလာခဲ့သလို Jin Hyung က သားအတွက်အဖေလိုဖြစ်နေတဲ့သူဆိုတော့ စိတ်ချလက်ချထည့်ပေးဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်ခြင်းရယ်သာ...

Hyungie ကတော့ နိုင်ငံချင်းခြားသွားတာမို့အနည်းငယ်စိတ်မချဖြစ်ဆဲ....

"ကဲ Flight Number ခေါ်နေပြီ..သွားတော့မယ် ... Taeseok Appa တို့ကိုနှုတ်ဆက်...."

"Papa ... Appa ... ကောင်းကောင်းနေခဲ့ပါ... တာ့တာ...
Papa , Appa စကားနားထောင်နော်..."

Suga Hyung ကိုယ်ပေါ်ကလက်လေးဆန့်ကာမှာတမ်းခြွေနေတဲ့သား....

အမလေး ဘယ်သူက သူ့အဖေနဲ့သားအဖမှန်းမသိမှာမို့လို့လဲလေသံကတစ်ပုံတည်း...

Purple Tulips 💜💐 (Vhope Love Story)Where stories live. Discover now