*Draco*
Zaatakowałem Gryfona odrazu przy wyjściu z sali. Nie wiedziałem jak zareaguje wiec pewnie go złapałem i odrazu pociągnąłem do pustej sali zamykając drzwi żeby przypadkiem nie zechciał mi uciec albo, co gorsza, żeby ktoś tu nie wszedł. Odwróciłem się w jego stronę. Nie zdążyłem nic powiedzieć, ponieważ chłopak bardzo szybko do mnie podszedł, złapał za koszule i tak mocno szarpnął w swoją stronę, że połowa guzików oderwała się i upadła na podłogę. Spanikowany nie wiedziałem co zrobić. Jego dotyk mnie paraliżował a oczy hipnotyzowały. Czułem narastające napięcie między nami, jego oddech miło grzał mój mostek i szyję (był dużo niższy ode mnie i stając na palcach jego usta znajdowały się właśnie w tym miejscu). Już chciałem coś powiedzieć gdy ten tak niespodziewanie wpił się w moje usta, że wylądowałem na ścianie i zabrakło mi tchu. Jego w brew pozorom silne ręce mocno trzymały mnie przy ścianie podczas gdy on wodził językiem po moich wargach błagalnie prosząc o dostęp by pogłębić pocałunek. Rozluźnił uchwyt i zaczął jeździć po moim torsie odsłoniętym za sprawą zerwanych guzików. Mimowolnie wydarł mi się cichy jęk, który on natychmiast wykorzystał i pogłębił pocałunek pieszcząc moje podniebienie i ssąc język. Co jakiś czas zadziornie przygryzał mi wargę na co odpowiadałem stłumionymi jękami. W mojej głowie kotłowało się i czułem, że zaraz nie wytrzymam i rozpłynę się pod tymi pieszczotami. Harry wyczuł moje osłabienie, mocno chwycił mnie w talii i powoli przerwał pocałunek.
Jego policzki były rozpalone a oczy rozszerzone do granic możliwości. Wpatrywał się we mnie co jakiś czas spoglądając na usta. Z jego oczu nie dało się w tym momencie niczego wyczytać.
Gdy delikatnie ochłonąłem i powrócił mi głos spytałem:- Dlaczego?
Chłopak wyrwał się z letargu. Jego oczy przybrały ciemnozielony kolor i pojawił się w nich strach.
- Prze...przepraszam - wyjąkał i wybiegł z kasy zostawiajac mnie w rozwalonej koszuli, nabrzmiałymi ustami i z jeszcze większą ilością pytań.
Hej to znowu ja. Podoba się? Mam nadzieje, że nikogo nie rozczarowałam moim marnym opisem. Dziękuję, że ktoś to czyta
CZYTASZ
Zostań ze mną... Drarry
FanfictionOpowieść o tym jak Draco nie mógł poradzić sobie z coraz bardziej rosnącymi uczuciami do Harrego Pottera. Czy przezwycięży swoi strach i niepewność ? Czy Harry odwzajemni jego uczucia? Co stanie na przeszkodzie ? To i inne odpowiedzi na pytania zna...