'Prolog'

116 9 3
                                    

,,Teto nedělej to!" Křikla jsem po své tetě, která se nyní chystala zaútočit na Galvatrona. A vlastně nejen zaútočit, chtěla jej zabít, ovšem to by umřela. ,,Teto prosím! Nikoho kromě tebe a pár dalších nemám! Prosím!" Ona se na mě otočila z smutným pohledem. ,,Promiň Az." Bylo jediné co mi řekla a rozběhla se na Galvatrona.

,,Né!" Já ji následovala, ale bylo již pozdě. Její bezvládné tělo spadlo k zemi. Strejda Optimus byl hned u ní a děda taktéž. Já jsem pouze spadla k zemi a cítila jsem jak mě někdo bral do náruče.
End flashback

Rychle jsem se vzbudila, byli dva týdny od několika strašných událostí co se v nedávné minulosti staly. Neustále jsem musela myslet na ony vzpomínky, byli radostné ale primusžel i bolestné. Na posteli jsme se obrátila na bok a koukla jsem se na dvě fotky, které jsem tam měla vystavené.

Na jedné byla teta, Optimus a ostatní dohromady a na druhé byla máma z tátou. ,,Ach." Povzdychla jsem si a digitem jsem přejela po fotce z mámou a tátou. ,,Jsi už vzhůru?" Zaklepala a následně vešla do mého pokoje teta Fanner. ,,Jo... jsem." Odpovím jí smutně, ona si ke mě přisedla a podívala se na fotografie.

,,Ach Azy..."

,,Proč museli jít?"

,,Osud si to takhle přál, ale nezapomínej.... Oni tady navždy budou s tebou. Všichni čtyři."

,,Ale nebude to ono."

,,To primusžel nebude, ale budou na tebe dávat pozor. A teď se pojď nachystat do školy a odpoledne někam zajdem."

,,A smím se zeptat kam jdeme?"

,,To je tajemství. A navíc už to brzy zjistíš."

Ona odběhla za roh, já rychle vyběhla za ní.

,,A ví to vůbec Fireline? Jako kam jedem."

,,Ehm... Jí teď nechej být. Ona není hlavní, teď se jedná o tebe."

,,Teto nee! Žádný takový! Já to chci vědět teď a né potom."

V tom do místnosti vešel modrorudý mech a pronesl.

,,Kdo je zvědavý bude brzo zrezlý."

,,Velmi vtipný strejdo!"

Hodila jsem po něm první věc co mi přišla pod servo.

,,Trefa! Sto bodů ze sta!"

Zajásala jsem a strejda se chytl za hlavu.

,,Oo promiň, ono to bolelo?"

Věnovala jsem mu ustaraný pohled, strejda mi odpověděl, že ano, že to bolelo.

,,Tak pro příště radši mlč!"

Sice vím, že bych drzá být neměla... jenomže, to já nemám v povaze.

,,Po kom to chování sakra má, Fan?"

,,Zkus hádat, Garle."

No jo zkuste mít v rodině: Vibrala, Megatrona, Addeath a Lockdowna, to je vražedná kombinace, a to neznám ani své babičky. No to mě potěš Primus, jen ten ví co to byly za psychopatky. A beztak to byly ty největší psychoušky na Cybertronu. Né že bych proti psychpatům něco měla, protože já sama jsem tak napůl, ale ono vám to prostě nedá.

,,Zkus asi strejdo hádat jaká jména obsahuje moje kuchařka."

,,Kombinace to rozhodně není vůbec dobrá."

,,2:1... Lepšíš se."

Letím si pro věci abych nepřišla pozdě.

,,Zdá se mi to nebo jí někdo přetáhl?"

Zeptal se strejda Garlind tety, myslel si že ho neslyším, ale naneštěstí pro něj jsem to slyšela. Mě nic totiž nikdy neunikne.

,,Nikdo mě nepřetáh!"

Zvolala jsem z pokoje, jakmile jsem si dobalovala pár učebnic.

,,Ona slyší snad všechno."

,,Jo, i to co nechceš. Pa."

Zmizím za dveřma a vydávám se do školy.

Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat