Druhé ráno jsem se vzbudila čilá a připravená všemu čelit. ,,Ach si již vzhůru." Pronesla teta, která nejprve do mého pokoje pouze nakoukla a poté to řekla. ,,Joo, před chviličkou jsem se vzbudila." Usměju se a posadím se. ,,No, rada nás bude čekat o půl desáté." Oznámí mi, já se svalím zpět do lehu. ,,A budeš tam přesně." Zrazní, já jí ukážu pouze palec nahoru a neřeším.
,,A kolik je?"
,,Je osm a plus, mínus deset kliků trvá cesta."
,,Takže to abych už vyrazila."
,,Pokud se budeš chtít kochat, pak ne. Rovnou poletíš tam."
,,Okej, čekej mě tam."
,,A buď tam."
,,Nebój, já jsem vždy a jen všude na čas."
Andělsky se usměju, ale stejně se pudu proletět, to bych nebyla já abych neporušila zákazy. Dost mě to i baví všechno porušovat, koho by to ani nebavilo? Sice pak máte průšvih, ale to dobrodružství je hlavní. Teta odešla a někam odletěla. Já věděla, že se již nevrátí, a tak jsem vyrazila. Neletěla jsem nějak vysoko, celé město jsem si prohlédla. Když mu mám někdy v budoucnosti velet, pak musím vědět kde co je. Po chvilce letu si všimnu jedné bandy, stála na rohu jednoho z baráků a pozorovali nějakého mladistvého, jak se prochází po ulici směrem k nim. Nachvilku se tedy zastavím na místě, ale abych nebyla nápadná, tak jsem se skryla na jedné ze střech. Vše co se dělo dole podemnou jsem pozorovala.
Jakmile onen mladistvý došel k partě, ti jej okamžitě chytili a začali mu vyhrožovat, nebo něco mu začli prosté říkat. Jedna má polovina mi radila ať zmizím, ale ta druhá nemohla onoho younga v nesnázích. Nakonec vyhrála ta dobrodružnější část. Přistála jsem uprostřed silnice, ti mechi se na mě jenom koukli, ale hned se vrátili k youngovi.
,,Pusťte jej!"
Zvolám, ale oni jakoby nevnímali.
,,Pusťte ho!!"
,,Ty femm, by si se měla otočit a vyrazit pryč!"
Otočil se ke mě ten, který toho younga bil. Vsadila bych cokoliv, že je to vůdce té bandy.
,,Jinak co?"
Oni se uchechtnou.
,,Ty si asi nová co?"
,,Do toho ti nic není!"
Prsknu po něm.
,,Nová, drzá a pěkná... to se mi líbí!"
Řekl ten mech a šel ke mě, dalším třem naznačil ať pokračují v práci.
,,Řekla jsem ať jej pustíte!"
,,Co? Tohohle?..."
Ukázal na mladého mecha, lterého ti tři bili.
,,Přesně tak, tohoto mecha!"
,,Ale zl..."
U toho oslovení ke mě natáhl servo, já mu jej nejprve zkroutila v vodirovném směru a poté jsem mu ho zkroutila za záda.
,,Tak mi neříkej a odvolej je!"
Těm třem naznačil ať jej pustí, pak jsem pustila i já.
,,Kdo si?"
Zeptal se mě jeden z těch tří poskoků.
,,Tvá budoucí noční můra."
Z těmito slovy jsem vyrazila směrem k hlavní radě, pokud je pravda co říkala teta. Mělo by to jít velmi lehce, ale prý se zde konali nějaké rádoby 'volby'. Netuším o co to vlastně šlo, ale něco ohledně vůdce. Tím že teta byla neustále se mnou u Keonu, nemohla velet Feonu, pak prý rada vyhlásila 'volby'. Dorazila jsem k budově kde sídlila rada. Nebyla vůbec nějak výjímečná a nevypadala ani jinak. Byla stejná jako všechny ostatní.
,,Přesně na čas."
,,Jsem ti říkala, že jsem přesná a nikdy nejdu pozdě."
,,Dobrá tak pojď."
Otevřeli se obrovské dveře a za nimi se byl půlkruhový stůl za kterým sedělo šest radních. Byli postarší, ale asi možná i chytří.
,,Teto?"
,,Hmm.."
,,A seš si jistá, že tihle tady budou ještě dlouho? Vypadají že brzy zreznou stářím."
,,Ty seš, ale!"
Pousmála se na mě, došly jsme k půlkruhu a poklekly jsme.
,,Fanner, ty nám vedeš tu novou vůdkyni?"
,,Ano radní. Tohle je Azeret, dcera Addeath a mého bratra Lockdowna."
Najednou se jeden z nich zvedl, nebyl starý. Právě naopak, byl mladý asi o pár let starší než jsem byla já, mohlo mu být tak dobrých 20 vornů.
,,Projde konkurzem. Pokud je ta, za kterou nám ji zde představuješ neměl by být pro ni problém porazit tu nejlepší."
Radní: ,,Ne! Pokud je opravdu dcerou našich bývalých vůdců, pak smí vládnout už nyní."
Radní2: ,,Zítra pořádáme příjímání nováčku, takže ať tam je."
Teta: ,,Zajisté, děkujeme."
Znovu jsme se lehce uklonily a zmizely jsme z té budovy.
ČTEŠ
Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]
FanfictionTento příběh bude o dceři Addeath (která je dcera Megatrona) a Lockdowna. Se svými rodiči je pět let, poté jí oba dva zemřou ve válce, vypadalo to že bude sama, ale štěstěna se na ni pro jednou usmála. Ujmula se jí její teta, tedy Electra Prime (ses...