Artefakty

33 8 3
                                    

,,Pojď někam tě vemu." Usmála se na mě teta. Netušila jsem kam by mě mohla vzít, ale ptát se jsem se nechtěla. Stejně by mi neodpověděla a řekla by, že se mám nechat překvapit. To se nechám překvapit bez toho, aniž by mi to musela říct. Dojely jsme na místo. Byla to budova kde se schovávali a vystavovali drahé předměty.

Ať už to byli artefakty, nebo kosti predaconů a nebo válečné zbraně padlých hrdinů. ,,Tady máš svou oblibenou zálibu." Já jí na to kývla a sledovala jsem vše okolo. Všude rozmístění vojáci, bodej byť ne, když se zde nachází zbraně hromadného ničení. Nikdy předtím jsem zde nebyla.

Ovšem vždy jsem se zde chtěla zajet podívat. Šli jsme pomalu, o všech věcech jsem si něco přečetla. Vysavač jisker, star saber, kladivo Soluse Prima... to vše zde bylo. Každý z těchle artefaktů byl něčím výjímečný a unikátní. Bylo to ohromující. Samozřejmě nebyli zde jen tyto tři artefakty, ale i mnoho dalších.

,,Tohle jsem ti chtěla ukázat." Teta mě vzala do haly kde byli vystavené zbraně padlých hrdinů Cybertronu. ,,Tohle..." došly jsme k červenomodrému meči. Tento meč patřil strejdovi. ,,Optimův meč." Náhle zavolala na nějakého strážného, něco mu řekla a on odešel.

,,Co si mu řekla?"

,,To brzy poznáš." Všimla jsem si jak voják jde k nám a něco v servech drží, byl to velký obal a v něm něco dané. ,,Vážně si myslíš, že by měli vystavený pravý Optimův meč?" Já zavrtěla hlavou, protože to je moc velká cennost. ,,Tady máš Azeret. Je jen tvůj." Podala mi tu krabici. ,,Co tam je?" Trochu jsem tušila, ale zeptat jsem se musela.

,,Jen to otevři." Začala jsem pomalu otevírat víko krabice, jakmile jej odkryji spatřím honosný červenomodrý meč. Meč, který patřil Optimovi Primovi. ,,Tohle nemůžu." Řeknu tetě a podám jí to. Ta mi to přistrčí zpět. ,,Vem si to. Electra i Optimus by byli rádi." Nadále jsem tedy nezkoušela odmlouvat a uchopila jsem meč.

,,Budeš jej potřebovat." Řekne mi, otočí se a kráčí si to pryč. ,,Na co jej budu potřebovat?" Chvíli hypnotizuji hrot meče, ale pak se vydám za tetou. U toho si nepřestávám meč prohlížet. ,,Přijde velké zlo, a já tě musím naučit co a jak."

Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat