Najednou ucítím jak mnou projede ohromná spousta čiré energie. Nechápu to, můj energon nebyl modrý, jako kdybysi nýbrž zménil barvu na fialovou. I mé optiky pohltil fialový nádech.
,,Je to pravda..."
Hlesne teta a já na ni upřu pouze zrak. Ona se usmívala, očividně věděla mnohem více do podrobna co se tady a teď stalo. Fialové světlo, které oslnilo místnost bylo náhle pryč. Podívám se na žezlo a to je jakokdyby bez života, jakobych jej vysála. Teta ke mě přistoupila.
,,Vem ten drahokam a dej si jej na vrch serva."
,,Rozkaz..."
Vemu mezi digity drahokam a přiložím jej k hřbetu mé dlaně. Jakmile jsem od vrcholku dlaně jenom pár centimetrů, tak se začne mé tělo lehce přetransformovávat a drahokam zapadne do místa navrchol mé dlaně.
,,Si opravdu hodna..."
Tetinin úsměv jsem oplatila, tu neskutečnou sílu jsem pocítila.
,,Teď se vraťme domů."
,,Ale já se s tím musím naučit zacházet."
,,Však ano, poletíme domů do Keonu."
,,Ale vždyť mám předsebou souboj."
,,Já vím, ale když si včera spala, tak jsem přemluvila radní a oni jej o týden posunuli. Což ti dává aspoň trochu času."
,,Pak to tedy zkusím..."
Vyrazili jsme tedy domů do Keonu.
Někde v zapadlém městecku na Cybertronu- pohled třetí osoby
,,Jdete?"
,,Jasně! Lez!"
Tři dobří přátelé se rozhodli slézt do staré obrovské budovy, kde má být ukryto tajemství.
,,Co zde mají skrývat?"
,,Pche... žádný tajemství není. Kde by to bylo?!"
Zařval jeden z nich. Chvilku si procházeli budovu v klidu, nic je nerušilo. Až najednou se začala budova celá otřásat, ze stropu se začly sunout sutiny. Tři kamarádi se tedy sebrali a se strachem o svůj život rychle utíkali ven za rodiči. Všichni z malinkého městečka se přišli podívat co se zde děje. Jaktože se to tady celé třese, protože otřesy neprovázely pouze budovy, ale i široké okolí.
,,Co se to děje?!"
Zvolala jedna femme, která k sobě tiskla miliťana a youngling. Mechové si vzali do serv zbraně. Najednou se střecha, oné dlouho opuštěné budovy, rozletí snad do všech směrů Cybertronu. Zvedne se prach a čeká se co se stane dál.
,,Pojďte sem!"
Všude začala převládat panika, ale každý chtěl vědět co se to tady teď stalo. Najednou všude začala zářit fialová záře, kterou usedající prach rozzářil natolik, že nešlo rozpoznat co tu zář vyvolávalo. Náhle se ozvalo hluboké zavrčení. To ustoupili úplně všichni o několik kroků dozadu. Nikdo netušil co za věc vydává tak hluboké zavrčení.
Až najednou usedl prach, tak všichni spatřili co vyvolalo onu záři, co zničilo onu budovu a hlavně co je nyní sledovalo.
ČTEŠ
Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]
FanfictionTento příběh bude o dceři Addeath (která je dcera Megatrona) a Lockdowna. Se svými rodiči je pět let, poté jí oba dva zemřou ve válce, vypadalo to že bude sama, ale štěstěna se na ni pro jednou usmála. Ujmula se jí její teta, tedy Electra Prime (ses...