Dostavili jsme se do hlavní centrály ve Feonu. V jedné z místnistí kde se řešili různé věci seděla Castelline a teta s ní něco řešila. Já je chvíli sledovala, měla jsem strach co se z dědou stalo. V hlavě se mi začali odehrávat nejhorší scénáře. Po chvilce se odhodlám a vejdu za nimi dovnitř, Castelline vypadala vytřeseně a zmateně.
,,Tak, jsem tady."
Prohlásím, obě se na mne podívají.
,,Sedni si, prosím."
Požádá mě teta, to také udělám a poslouchám.
,,Tadyhle Castelline chce aby si to věděla. Je to docela velká komplikace, co se týče nás. Castelline řekni jí to."
Předala teta slovo Castell a odešla ven z místnosti, já si přisedla k Castelline blíže.
,,O co se jedná? Vím, že je to něco z dědou. Co přesně?"
,,Změnil stranu."
,,Cože? Jak to myslíš?"
,,Tak jak to slyšíš, chystá svou armádu na útok a příchod nějaké Zarii."
,,A jak víš, že se pouze nepřipravuje proti ní."
,,Znám jej Azeret už hodně dobře. Poznám když je něco v nepořádku a nyní je něco ve velkém nepořádku. Není to ten, kterého znám."
,,A kdy se změnil?"
,,Už od té doby co přiletěl z toho průzkumu byl jiný. Nejde to moc poznat, ale když jej znáš a víš jak se chová. Tak..."
,,Takže tím mi chceš, teď a tady, říct co?"
V jejich optikách byl najednou strach, strach z toho co si myslí, že má přijít. Strach z neúspěchu? Možná.
,,Megatron není Megatron, který vládl Keonu posledních několik let. Někdo mu zatemnil mysl..."
,,Takže? Pokud to budeš zdržovat a je to něco zlého, co bychom měli zastavit,tak to neokecávej a řekni to narovinu. Čím víc věcí okolo zatáhneš, tím víc to bude komplikované."
,,Megatron změnil stranu, není hodný, ale vrátilo se mu jeho staré já."
,,A to je?"
,,Ten který chce mít celý Cybertron jen a pouze pro sebe. Ten co zabíjí bezdůvodu a nechává trpět všechny ostatní okolo sebe. Zkráceně je z něj nyní tyran."
,,Jak to?"
,,To nevím, vrátil se domů a byl někdo úplně jiný. Choval se jako v době kdy z Optimem Primem soupeřili o vedení a záchranu světa. Někdo mu v hlavě udělal guláš a řekl mu jednu věc."
,,Jakou Castelline?"
,,Že musí zničit jedno město. Tak to tedy aspoň řekl."
,,A to jest které? Castell?"
Podívala se se slzama v optikách, na klín si vzala Deaneiru a Zaira.
,,Feon."
ČTEŠ
Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]
FanficTento příběh bude o dceři Addeath (která je dcera Megatrona) a Lockdowna. Se svými rodiči je pět let, poté jí oba dva zemřou ve válce, vypadalo to že bude sama, ale štěstěna se na ni pro jednou usmála. Ujmula se jí její teta, tedy Electra Prime (ses...