,,Nyx."
,,Tak ať se ta femme těší! Začala si z blbou rodinou!"
,,Klídek ty rváči. Vše je vyřešené, tvá máma z tátou si odpustili. Ikdyžvnikdy se nepotvrdila a ani nevyvrátila jedna věc, co Nyx řekla tvému otci."
,,A to je jaká?"
,,Těsně předtím, než dostali Optima se s ním chtěla sejít, to také udělali. Sešli se a tam mu řekla, že má sparkling. No a že to je jeho."
,,Věřil tomu?"
,,Těžko říct Azy. Potom to řekl tvé mámě no, a poprvé umřel. Pak se vrátil zpět na loď a bylo to jako dřív. O tom sparkling jsme už více neslyšeli."
,,A co si myslíš ty? Kecala?"
Teta pokrčila rameny. ,,Možná ano, možná ne. Ovšem ta fem proti které budeš čelit je právě její sparkling, a prý má i straší sparkling, meche."
,,Takže pokud to je můj rádoby sourozenec, tak já proti němu budu bojovat?"
,,Ne. Ty budeš bojovat proti té mladší. Proti Whinterm."
,,Uff... už jsem si myslela. A ty si toho mecha nikdy neviděla?"
,,Ne neviděla, on někde lítá ve vesmíru. Je to vše a nebo ještě něco?"
,,Jo... dáme si trénink?"
,,Teď?"
,,Jasně, musím trénovat."
,,Dobře." Z velkou nechutí zamířila se mnou k tréninkové hale. Vešly jsme tam a naštěstí pro nás tam nikdo nebyl. Takže jsme mohly trénovat hodně dlouho. ,,Chceš se naučit ze svou novou zbraní?" Podívala se na mne, já jí na to kývla. Chtěla jsem a to strašně moc. Dokázala jsem sice dobře šermovat, ale né dost dobře. Podle mé rodiny bych mohla být výš. A teď musím.
Teta si nachystala meč jako první, já se na ni chvilku dívala a pak jsem si vytáhla meč i já. Prohlédla jsem si jej, pořád jsem nedokázala uvěřit tomu, že je opravfu můj. Ale byl, už to tak holt bylo. ,,Připravena?" Usmála se teta. ,,A ty?" Zeptám se já a udělám první výpad. Ten mi vykryla a v druhém servu si transformovala jehlu. Já se jehle vyhla. Jakmile udělala pár kroků dopředu, tak jsem ji tupým koncem mečem trefila do zad.
Ona se vschopila a šla již z mečem. Naše meče se skřížili a začala přetlačovaná, jakmile jsem si byla jistá jak na tom jsme. Udělala jsem rychlý pohyb a uhla jsem na stranu, jí jsem z serva meč vykopla, ten se jí zapíchl do země a ona se neměla jak bránit. Špičku mého meče jí přiložím ke krku, ona zvedne serva nad hlavu. ,,Vytečně, Azy. Začínáš být zákeřná jako tvůj táta."
,,To si piš." Meč si založím na záda.
ČTEŠ
Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]
FanficTento příběh bude o dceři Addeath (která je dcera Megatrona) a Lockdowna. Se svými rodiči je pět let, poté jí oba dva zemřou ve válce, vypadalo to že bude sama, ale štěstěna se na ni pro jednou usmála. Ujmula se jí její teta, tedy Electra Prime (ses...