Masakr... masakrů...

28 5 2
                                    

,,Máš poslední možnost se vzdát!"

Zakřičela na mě. Já se na ni podívala vražedným pohledem.

,,Před tebou budu Cynertron chránit vždycky!"

Do jednoho serva si chytnu meč, v druhém si pohrávám se svou mocí a jsem připravena na ni zaútočit. Ona se pousměje, obrátí predacona a odlétá zpět ke své armádě. Já s Castelline zajdeme nazpět dovnitř.

,,Vzdali se?"

Optá se mě voják a já se k němu otočím

,,To bych tak úplně neřekla."

,,Co budeme tedy dělat?"

,,Nachystejte zbraně."

Rozkaz začaly plnit všechny lodě. Na všech se začaly nahřívat zbraně. Vojáci dostali taktéž pokyn k nachystání se k boji. Já se připravovala psychicky, protože nikdy předtím bych neřekla, že pudu do nějaké války.

,,Zbraně jsou nabité!"

Já kývnu, přijdu k ovladacímu pultu kde zmačknu jedno z mnoha tlačítek a z trupu lodi vyletí několik set bitevních lodí. Naše gesto zopakuje zbytek lodí. Bitevní lodě letí kupředu, poté z velkých titánů vyskakují pěší vojáci. V momentě co dopadnou k zemi, se transformují a rozjiždí k první linii. Já se vydám znovu navrchol lodi, Castelline mě opět následuje. Obě z vrchu spatříme proti komu stojíme.

Naši byli taktéž na svých místech, s čímž jsem byla spokjena. Ovšem znepokojovala mě početní přesila Temnotiné armády.

,,Nenech se zneklidnit."

,,To nejde Castelline..."

,,Tvůj strejda měl osm autobotů, pak umřel a jeho autoboti společně z lidskou armádou bojovali proti desítkám decepticonů a vyhráli. Takže nevěš hlavu."

,,Dobrá..."

Zpříma se podívám před sebe, pohledem přejedu jejich první linii.

,,Azeret!"

Rychlým pohybem natáhnu servo z blasterem na dotyčného. Za sebou spatřím: Bumblebeeho, Ratcheta, Barricada, Hounda, Drifta a Crosshairse.

,,Co tady děláte?"

Špitnu po nich. Oni vystrči před sebe Barrica.

,,Hele... jim se nelíbí rozhodnutí jejich rady."

,,A proč si tady ty?"

Optá se Barricada pro změnu Castelline, která zklopila již zbraň, já jejímu příkladu následovala.

,,Nechci bojovat. Už ne, teda pokud se jedná o něco dobrýho, pak jsem připraven na souboj."

,,Dobrá, pudete tedy se mnou."

Nikdo nechtěl zaútočit první, takže já využila chvilkové nepozornosti keoňanů a Temnoty.

,,Pětka, šestka a osmička začněte pálit! A všechny lodě skryjte maskovacími zařízeními."

Poslechli a lodě v ten moment vypálily, zasáhly přímo první linii a mimo dostali několikset vojáků. A to ještě nic nebylo, to nevypálily všechny. Celkem těch velkých máme 15.

,,Tohle bude masakr, masakrů." 

Prohlásí Hound, já na to kývnu. Poté nám palbu vrátí, ale naše rakety na zničení jejich střel je zneškodnily. Takže začala opět palba našich lodí, tentokrát už pálily všechny velké.

,,Co ti pěší?"

,,Až zneškodní ty její tři predacony, dokud stojí tam jsou v bezpečí. Delty: Jedna, šest a osm zaútočte na její dva predacony. Toho velkého nechte mě!"

Tři menší lodě, mazvané Delty, se vydali zneškodnit dva predacony. Povedlo se jim to! Zabili je a mi měli relativně cestu volnou.

,,Běžte!"

Zavelím a celá první linie se dá do pohobu, jejich to udělá taktéž. Já se rozletím jim na pomoc.

,,A co mi?"

Zeptají se mě komunikátorem boti.

,,Běžte pomoct! Vemte si lodě a leťte!"

Azeret... Darkness Comes Alive [DOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat