Herkese selam! Ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Birkaç ay olduğu kesin,fakat inanın bundan çok daha fazlasını hissettirdi.Haziran ayında döneceğimi söylemiştim. Dayanamadım. Gerçekten çok direndim yazmamak için. Sürekli aklımı kurcalıyordu,düşünmeden edemiyordum,bir süre tuttum da kendimi. Fakat sonunda,yeniden buradayım.
Gidiş sebebimi bilmeyeniniz varsa,sınava hazırlanıyorum ve beni sınava hazırlayan kurumun şartları gerçekten ağır,uyku dışında günün ancak birkaç saati evde olabiliyorum. Haliyle bölüm yazmak da zor,belki de imkansız oldu. Bu sürecin aynı şekilde devam edeceğini düşünürsek,bu bölümden sonra ne olacağını ben de bilmiyorum. Belki araya gerçekten uzun bir zaman girecek,belki de gerçekten yanlış bir karar verdim,fakat en azından kafamın rahatlaması için bu bölümü paylaşmam gerekiyordu. Umarım anlayışla karşılarsınız.
Kurgularla ilgili gelişmeler için beni Instagram'dan takip edebilirsiniz. Bölümlerin ne zaman geleceğini,bölüm isimlerini ve alıntıları oradan paylaşıyorum. Hesabımın adı chariotoftheluna takip etmek isterseniz.
Şimdiden her şey için teşekkür ederim. Sadece küçük bir ricam olacak. Lütfen,lütfen ve lütfen oylar ve yorumlar unutulmasın. Gerçekten çok uğraştım bu bölüm için. Ne kadar direndiğimi anlatsam bile bir kurgu çıkabilir. Sadece çok istediğiniz için buradayım,lütfen karşılığını verin. En azından bu kadarını hak ettiğimi düşünüyorum.
Bölüm şarkılarından Solitude benim bu dünya üzerinde en sevdiğim şarkı. Verdiği hissi düşünürsem bu bölüme koymamam imkansızdı. İki versiyonu da çok iyidir,dinlemenizi tavsiye ederim. Benim için çok anlamlı bir şarkı.
İyi okumalar.
🖤🌙
*Anamorfoz: Sadece tek ve özel bir bakış açısından bakıldığında anlamlı görünen resimler. Bunun dışındaki tüm bakış açılarıyla çarpık ve bozuk bir görüntü vardır.
•
Renegade - Aaryan Shah
Solitude - M83
Solitude - M83, Felsmann + Tiley Reinterpretation
SYML - Howling•
MAVERA | II
"Anamorfoz"25.Bölüm: "Kamikaze"
Her duygunun,her türlü acının ve her kaybın izahı olmaz. Bazen tek yapman gereken şey dudaklarını aralamak olsa da söylemek için yanıp tutuştuğun o cümlenin tek bir saniye içinde hiç anlamı kalmaz ve böylece suskunluk,hayatında kontrol edebildiğin tek şey haline gelir. Kelimeler her şeyi anlatmaya yetebilseydi eğer,parmaklarını kalbine uzattığında dokunduğun her şeyi kelimelerle anlatabilseydin,belki ona eşlik eden sıcak gözyaşlarıyla,derin bakışlarla ve yorgun bir bedenin içinde...İşte o zaman insanlığın belki de en büyük ızdırabı son bulabilirdi. Çünkü insanın canını en çok acıtan şey hissettiklerinin yoğunluğu değil,bunu hiç kimseye,en çok da kendisine bile anlatamamasıydı.
Hissediyorum.
Nefes almak bu kez yaşama tutunmanın zorunlu bir parçası değil,bu kez nefes almak;gerçekten yaşadığımı hissetmek,çünkü aynı günün bilmediğim başka bir saatinde ve nasıl olduğunu anlayamadan içine düştüğüm bir anda yeniden seni kovalamak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVERA | ANAMORFOZ
Ficção Adolescente"Eğer zihnindeki canavarların alabora olduğunu düşünüyorsan büyük bir felaketin eşiğindesin.Çünkü zehir şişenin içindeyken değil,dışındakini kırıp ruhunun denizine yayılmaya başladığında tehlikelidir."