Втора глава

51 1 0
                                    

Мейз

-Тя какво прави тук?-попита Лукас сякаш себе си.

-Това е Мейз, тя е наша съквартирантка.-каза Браян,като беше леко объркан.-Пропускам ли нещо?

-Не!-казах кратко и скръстих ръце пред гърдите си.

-Значи, си живеете тримата, така ли?-попита Лукас, без да отделя очи от мен.

-Да.-отговори Томи с дяволита усмивка.-и честно казано...-не успя да довърши, защото Лукас го прекъсна, грубяна се оказа и невъзпитан!

-Взимам стаята!-каза той и се обърна към Браян.-Ето, това е депозита и един наем напред,мисля, че такова беше условито?

-Да, да това е. Е, дами и господа, официално да ви представя...-започна да казва Браян и аз го прекъснах.

-Няма нужда от представяне!-казах и минах транзит покрай тях и се качих в стаята си.Лошото е, че неговата стая е точно до моята,а за капак ще ползваме и една и съща баня.Просто чудесно! Надявам да не стигнем до трета световна война.

Мина един час от както съм си в стаята, не че се крия, просто не мога да реша какво да облека за довечера.Тъкмо си съблякох тениската и на вратата се почука.

-Влизай!-провикнах се.

-Защо не питаш кой е? Ами ако е новият?-знаех си, че Томи няма да остави така нещата, даже се зачудих, като не ме последва още одеве.

-Не се притеснявай, няма да му позволя да си помисли дори и да чука на тази врата, а и до колкото видях, той не изгаря от желание.-казах, опитвайки се да бъда безразлична.

-Какво стана днес, всичко наред ли беше?-полюбопитства Томи и тъкмо да започна да му разказвам и на вратата се показа една позната глава.Браян.

-Някакво шоу по бельо ли има тук? Защо го пропускам?- явно днес Браян е решил да бъде закачлив. В отговор хвърлих една от възглавниците по него. Разбра намека и ме остави да им разкажа, какво се случи днес.

-Смятам, че наистина се нуждаеш от две,не чакай,дори повече от две питиета.-каза Томи.-Хайде обличай се и да излизаме.

-След десет минути съм готова!-отговор на казаното от мен не чух, само се спогледаха двамата. Ама те наистина не ми вярват.

Слизах по стълбите и тъкмо да се самопохваля,че не съм закъсняла с много, само с пет минути и видях, че и Лукас беше с тях.Нищо не казах.

Изгубена страстDonde viven las historias. Descúbrelo ahora