Лукас
Излязох от болницата и се запътих към колата си. Не можех да стоя на едно място, след като научих новината. Чувствам се толкова щастлив! Сърцето ми ще изхвръкне всеки момент. Овладях емоциите си, поех дълбоко въздух и знаех, точно къде трябваше да отида. Запалих колата и тъкмо включих на скорост, когато Томи застана пред колата ми. Изключих от скорост и дръпнах ръчната. Излязох от колата и чаках да дойде и да ме удари.
-Знам, къде отиваш, идвам с теб!-каза и заобиколи към пасажерското място. Това не го очаквах! Кимнах за съгласие и се качих отново в колата. Потеглихме и не останахме мълчаливи дълго време.
-Томи, трябва да знам, какво е казал доктора. Снощи се обадих на Нейтън и...знам, че Мейз е била с него. Трябва да ми кажеш, какво стана снощи!-примижах, при мисълта,че Нейтън е бил с нея, знам на какво е способен и се моля да не е стигнал прекалено далеч. Вече се бях запътил към тях и щях да узная по лесния или по трудния начин от него. Но исках да разбера, какво е казал доктора.
-Виж, знам само, че тя беше адски наранена от теб, Лукас. Искаше да забрави за болката, която й причини.И повярвай ми бях готов да те пребия до смърт, но когато доктора ни каза, че е бременна...
-Знам...знам!-повторих тихо.- Заслужавам един бой, но сега искам да ми кажеш, какво знаеш за случката с Нейтън.
-Нямам представа , как се е озовала с него, но обърнахме цялата дискотека и тях ги нямаше! Мисля, че е възможно той да я е принудил да тръгне с него. Разказа ни, че сте братя и че имате стара вражда, но не мислех, че може да й направи нещо.
-О, повярвай, познавам го и знам, че е напълно възможно!-стиснах волана толкова здраво, че щях да го счупя. Като си помисля, какво може да е станало, кръвта ми се вледенява и въздуха ми спира. Трябва час по-скоро да отида при него.
-Лукас, трябва да ти кажа, нещо...-млъкна за миг и след това продължи.-Доктора каза, че онова нещо...там...долу...амии..
-Господи, Томи, за вагината ли й говориш...?-увърташе и все едно му беше неудобно да го каже.
-Да, за... нея говоря, ами каза, че била наранена. Но нямало следи от изнасилване.-побърза да уточни, защото видя, как започнах да скърцам със зъби.
ESTÁS LEYENDO
Изгубена страст
RomanceМейз и двамата й съквартиранти, Бразян и Томи, живеят заедно в наследената къща на Браян. Но търсенето на четвърти съквартирант се оказва сложна работа. Първия ден на Мейз в университета не минава много гладко, заради грубия и красив непознат в кой...