အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား-၁၂

657 130 26
                                    

ျမင္းတေကာင္ေပၚ လူႏွစ္ေယာက္အတူ စီးရသည္က ေတာ္ေတာ္ေလး ကသိကေအာက္ျဖစ္သည္.
အရြယ္ေရာက္ၿပီး ေယာက္်ားသား ႏွစ္ေယာက္ အတူစီးရသည္ဆိုမွေတာ့ ဆိုဖြယ္ရာ စကားပင္ မရိွေတာ့ေခ်.

ထို႔ျပင္ ဒဏ္ရာတို႔ကလည္း ေနေရာင္ျမင့္လာသည္ႏွင့္အမ်ွ တဆစ္ဆစ္ထိုးၿပီး ယားယံလာသည္.
သို႔ေပသိ ဆူး အား ေက်ာမွသည္ သိုင္းကာ ခ်ဳပ္ဖက္ထားၿပီး ျမင္းဇက္ႀကိဳးကို ထိန္းထားေသာ လူေၾကာင့္ လႈပ္မရ ၊
ကုတ္မရ...
ဟိုဟိုဒီဒီ ကုတ္ခ်င္ထိခ်င္ရင္းပဲ လႈပ္လႈပ္ရြရြ ျဖစ္လာေတာ့ မ်က္ႏွာကို ေ႐ွ႕တည့္တည့္႐ႈၿပီး ျမင္းဇက္ႀကိဳးကို ထိန္းေနသည့္ သူက ဆူး အား ေစာင္းငဲ့ကာ ငံု႔ၾကည့္လာသည္.
ဆူး ကလည္း ဘာသိဘာနဲ႔ အေပၚကို ေမာ့အၾကည့္ႏွင့္ ဆံုသည္.

ခဏေလာက္ နားၾကရေအာင္ ဟူေသာ စကားစုကို ဘယ္သို႔ေသာ ေဝါဟာရသံုးကာ ေျပာရမည္ကို အေတြးမ်ားေနစဥ္ရင္း အၾကည့္မလြဲမိေတာ့ သူကလည္း ကိုယ့္အား ေလ်ာ့ရဲရဲ ငံု႔ၾကည့္ေနသည္.
အတန္ၾကာကာမွ သူက အရင္အၾကည့္လြဲသြားသည္မို႔ ကိုယ့္မွာ ဘာမွ မေျပာလိုက္ရ.

ေတာထဲကို ဆက္ဝင္လာရင္းမွ အရိပ္ေကာင္းေသာ ေနရာသို႔ ေရာက္ကာမွ ျမင္းဇက္ကို ဆြဲကာ တံု႔လိုက္သည့္ သူ႔ေၾကာင့္ ဆူး တို႔ နားရေတာ့မည္ကုိ သိသည္.

သူက အရင္ဆင္းသြားၿပီး ေတာထဲသို႔ ဝင္သြားသည္.
ဆူးမွာသာ ျမင္းတစ္ေကာင္ႏွင့္.
ျမင္းေပၚကလည္း မဆင္းရေသး.
ေျခေထာက္တို႔က မေထာက္ႏိုင္ေသးသည္မို႔ ဟိုလူႀကီးသာ ျမင္းေပၚမွ လာမခ်ေပးလ်ွင္ ဆင္းရဖို႔ လမ္းလည္း မျမင္.

ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ ထုိလူႀကီး ဆူး ရိွရာတို႔ ျပန္ေရာက္လာသည္.
ျမင္းေပၚမွ ဟိုိဟုိဒီဒီၾကည့္ေနေသာ ဆူး ရိွရာသို႔ လာၿပီး လက္ကို ကမ္းလာသည္.
တစ္ဖက္ေတာင္ မဟုတ္.
လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကမ္းသည္.
ကေလးသူငယ္ေလးမ်ားကို ခ်ီဟန္ ေပြ႔ဟန္အတိုင္း လက္ႏွစ္ဖက္ဆန္႔ကာ ကမ္းေပးေနေသာေၾကာင့္ ဆူး မဆင္းခ်င္ေသာ္လည္း ျမင္းေပၚတြင္ ငုတ္တုတ္ျဖစ္ေနေသာ ဆူးကို သူကပဲ ဆြဲခ်သြားသည္မို႔ ဆူး သာ သူ႔လက္မ်ားအၾကား ေနာက္တႀကိမ္ ပါသြားခဲ့ရသည္..

အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား(Z + U)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon