အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား -၁၇

797 151 41
                                    

ေအာင္ပြဲခံႏိုင္ခဲ့ေသာ တိုက္ပြဲျဖစ္လင့္ကစား တပ္ခ်ဳပ္ေသနာပတိက ဒဏ္ရာသည္းကာ သတိပင္ မရတခ်က္ ရတခ်က္မို႔ တဦးတေယာက္မွ ေအာင္ပြဲဆင္ကာ မေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္.

ပန္း၏ အျမစ္တို႔ႏွင့္ ေဖာ္စပ္ေသာ ဘာခ့္တို႔၏ လက္စြဲအဆိပ္သည္ အားအင္နည္းပါးသူဆိုလ်ွင္ တခါတည္းပင္ အသက္ဓာတ္ခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္းသည္မို႔ တပ္တြင္းရိွ သမားေတာ္တို႔၏ ပတ္ခ်န္ စစ္တဲအတြင္းသို႔ ဝင္ခ်ည္ ထြက္ခ်ည္ အလီလီျပဳကာ ေစာင့္ၾကည့္ေနရသည့္ အေနအထား.

ဆူး ငိုခ်င္သည္.
လူႀကီး သည္ သူကိုယ္တိုင္သာဆိုလ်ွင္ ျမဴတမႈန္မ်ွေတာင္ ခလုတ္မထိ ဆူးမၿငိႏွင့္ ျခစ္ရာစိုးစဥ္မ်ွပင္ မရမထင္ေလေအာင္ တိုက္ပြဲဝင္ႏိုင္သူျဖစ္သည္.
ခုေတာ့ျဖင့္ ဆူးအား ထိခိုက္မည္ဆိုး၍ သူကိုယ္တိုင္ အထိခိုက္ခံရျခင္း ျဖစ္သည္.

ဆူး ေသသြားရင္ျဖင့္ ေပါက္တိေပါက္စ စစ္သည္မို႔ မည္သူအတြက္မွ နစ္နာဖြယ္ မရိွေသာ္လည္း လူႀကီးကေတာ့ ထိုသို႔မဟုတ္.

တိုင္းျပည္အတြက္ ၊ မိသားစုအတြက္၊ ၿပီးေတာ့ လူျကီးကိုယ္တိုင္အတြက္ အမ်ားႀကီး နစ္နာမႈျဖစ္သြားႏိုင္သည္.
လူႀကီး၏ စကားကုိ နာခံကာ အစကပင္ မလိုက္သြားမိလ်ွင္ ေကာင္းလိမ့္မည္.
အျဖစ္မရိွဘဲ မာနတံခြန္ထူခ်င္ေနေသာ ဆူး၏ ေခါင္းမာမႈေၾကာင့္သာ လူႀကီးထို႔သို ထိခိုက္ရျခင္း ျဖစ္သည္.

ဆူး ရယ္...
မင္း ႐ူးမိုက္လြန္းပါဘိ.
ေသြးတို႔ကို ရဲရဲမၾကည့္ရဲပါပဲနဲ႔.
ဓားကိုေတာင္ ျမဲျမဲ မစြဲႏိုင္ပါပဲနဲ႔.
ရန္သူတေယာက္ကိုေတာင္ က်ဴပင္ခုတ္က်ဴငုတ္မက်န္ စိတ္နဲ႔ မ႐ွင္းလင္းသုတ္သင္ ႏိုင္ပါပဲနဲ႔...
ဘာေၾကာင့္မ်ား ႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ လုပ္ခ်င္ခဲ့ရတာလဲ.
ခုေတာ့ျဖင့္...ဆူး.ေၾကာင့္....ဆူး...ေၾကာင့္.........

အေတြးတို႔ေၾကာင့္ လူႀကီးထိခိုက္ရျခင္း၏ အဓိကတရားခံက ကိုယ္ဟု ေတြးကာ မိမိကိုယ္ကို အျပစ္တင္မိသည္.
မင္းေၾကာင့္...ဟူ၍ လက္ညိဳွးထိုးကာ အျပစ္တင္ေနသူ တစံုတေယာက္ပင္ မရိွလင့္ကစား ဆူးအေနျဖင့္ေတာ့ ရင္မေအးႏိုင္.
ကိုယ့္အား ကယ္တင္၍ ျဖစ္ရျခင္းဆိုသည္ထက္ လူႀကီး၏ ထိခိုက္ရျခငိးကို ပိုကာ ခံစားရျခင္းျဖစ္သည္.
ငူငူငိုင္ငိုင္ထိုင္ရင္း ေခါင္းကိုလည္း တဒုတ္ဒုတ္ ထုေနမိသည္.

အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား(Z + U)Onde histórias criam vida. Descubra agora