အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား-၁၅

641 110 14
                                    

ေန႔ရက္တို႔က ခ်ိဳၿမိန္သည္.
ပ်ားရည္အတိၿပီးသည့္ ခဲဖြယ္တမ်ိဳးလိုပင္.

အမည္ေဖာ္ကာ ေခါင္းစဥ္မတပ္တတ္ေသာ ခံစားခ်က္တို႔ႏွင့္ ဆူးလံုးလည္ျခာလိုက္ကာ ေနသည္.
ဆူး တို႔အျဖစ္က ေျပးတမ္းလုိက္တမ္း ကစားေနၾကသူမ်ားလိုေပ.
ဘယ္သူက ေျပးကာ ဘယ္သူက လိုက္ေနသည္ဟု အတပ္မဆိုႏိုုင္ေပမယ့္ ဒီအျဖစ္အပ်က္တို႔ေပၚက လူႀကီး၏ ဆူးအား အေရးထားမႈတို႔ကို ျမင္ရေတာ့ ဆူး ေပ်ာ္ေမြ႔သည္.
မိဘႏွစ္ပါးႏွင့္ ကိုကို၏ ဂ႐ုစိုက္မႈမွအပ တျခားသူတို႔၏ အေရးေပးမႈတို႔ကို မရခဲ့ဖူး၍လား မသိ.
ဒီလူႀကီးမွ ဆူး အား အေလးထားအေရးေပးေလေတာ့ စိတ္ႏွလံုးက ဝါဂြမ္းဆီထိ ေမြ႔ေပ်ာ္ဝမ္းေျမာက္သည္.
ေသခ်ာသည္တခုကေတာ့ ဆူးသည္ ထိုလူႀကီးအား တမ်ိဳးတမည္ ၿငိတြယ္မိေနၿပီ ျဖစ္သည္.
လူႀကီးကေရာ ဆူး အေပၚ မည္သို႔ေသာ ခံစားခ်က္ရိွေလသနည္း.
အမွားတို႔အတြက္ ျပန္ကာ ေပးဆပ္ျခင္းလား.
သနားသျဖင့္ ယုယျခင္းလား.
သို႔မဟုတ္ ဆူးနည္းတူပင္ ခံစားခ်က္တို႔ ရိွေနေလသလား.
ဆူး သိခ်င္စမ္းပါဘိ.
......................................................

"မင္း ေရြးထားတဲ့ လူေတြကို ငါ သေဘာမတူဘူး..ဂြၽန္..."

မ်က္ႏွာထားတင္းတင္းႏွင့္ သခင္ဂြၽန္အား ေျပာဆိုေနေသာ လူႀကီးကို ေရြးခ်ယ္ခံထားရေသာ စစ္သည္မ်ားအၾကား ရပ္ေနရင္းမွ ေခါင္းေလးေစာင္းကာ ေခ်ာင္းၾကည့္မိသည္.
မျမင္ရေပ.
ေစ့ေစ့ကပ္ကာ ညီညီညာညာပိတ္ရပ္ထားသည့္ စစ္သည္တို႔ေၾကာင့္ ဆူး လူႀကီးကို မျမင္ရ.
ရေလမလားဟု ေျခဖ်ားေထာက္ကာ ေခါင္းေမာ့ၾကည့္သည္.
ဒါသည္လည္းပဲ မျမင္ရ.
ဆူး ထက္႐ွည္လ်ားေသာ အရပ္ပိုင္႐ွင္မ်ားအၾကားတြင္ အရပ္ေထာက္ရ၍ ေျခေထာက္ေညာင္းသည္သာ အဖတ္တင္သြားသည္.
လူႀကီးကို မျမင္ရေပ.

သို႔ေပမယ့္လည္း တင္းမာေနေသာ လူႀကီး၏ အသံအေနအထားအရ လူႀကီးသည္ မ်က္ေမွာင္တို႔ၾကံဳကာ စူးရဲေနမည့္ လူႀကီး၏ ေဒါသထြက္ေနပံုကို ခန္႔မွန္း၍ ရသည္.

ယခု ဆူးတို႔အား ဤေနရာတြင္ လူစုထားျခင္း အေၾကာင္းအရင္းကို မသိရေပမယ့္ ဤလူစုသည္ လူႀကီးႏွင့္အတူ တေနရာသို႔ သြားရမည္ကို ဆူးသိသည္.
သခင္ဂြၽန္၏ တပ္စိတ္ႏွင့္ လူႀကီး၏ တပ္စိတ္မွ ဆယ္ဂဏန္းသာရိွေသာ စစ္သည္အေရအတြက္တုိ႔ကို ေရြးထုတ္ထားျခင္းျဖစ္သည္.
လူႀကီး ေရြးထားေသာ စစ္သည္တို႔က လက္ေရြးစင္ စစ္သည္မ်ားသာ ျဖစ္ၿပီး သခင္ဂြၽန္သည္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း လက္ေရြးစင္မ်ားသာ ေရြးခ်ယ္ထားျခင္းျဖစ္သည္.
ဆူး ကေတာ့ ခြၽင္းခ်က္ျဖစ္သည္.

အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား(Z + U)Where stories live. Discover now