"ေသျခင္းတရားကို အလိုရိွခ်ိန္၌ ေသျခင္းတရားအား မရရိွပါေစႏွင့္..."
က်ိန္စာတခု ဟု ၾကားဖူးသည္.
ကံၾကမၼာေဒဝါ အမ်က္ေတာ္႐ွေလေအာင္ ဆူး အျပစ္တစံုတရာ ျပဳဖူးေလသလား?
ေသျခင္းတရားအား လိုအပ္ကာ ေသရန္အဆင္သင့္ပင္ ျဖစ္ေနေသာ္လည္း ကိုယ့္တြင္ ေသဆံုးရန္ အခြင့္ကမရိွ.
ေခ်ာေမြ႔မည္မွ မၾကံေသးေသာ ဆူး၏ ဘဝသစ္တခုကုိ ဆူးဘဝႏွင့္ခ်ီကာ ရြံ႔ေၾကာက္မုန္းတီးရသူက ေျခမြဖ်က္ဆီးခဲ့သည္.မသတီလွေသာ အမ်ိဳးသားအသံုးေတာ္ခံဘဝက လြတ္ေျမာက္ၿပီဟုမွ အျပည့္အဝ မမွတ္ယူရေသး ဆူးဘဝက တဖန္ ညစ္ေထးခဲ့သည္.
မုန္တိုင္းေတြ၏ အလြန္တြင္ ေလျပည္ေလညင္းေတြ ရိွတတ္ပါသတဲ့.
မည္သို႔ေသာ ပညာရိွက ဆိုခဲ့ေလမွန္း ဆူး မသိေပမယ့္ ထိုဆို႐ိုးသည္ ဆူးအတြက္ေတာ့ မမွန္ကန္ခဲ့.
ေလေျပေလညင္းဟု ဆိုႏိုင္ေသာအရာမ်ား ဆူးအတြက္မရိွခဲ့.
မုန္တိုင္းမ်ား၏ အလြန္တြင္ မုန္တိုင္းမ်ားသာ ထပ္ခါထပ္ခါ ရိွခဲ့ပါသည္.
ဤသို႔ေသာ အျဖစ္ဆိုးမ်ားကို ဆူး မည္သို႔ အဆံုးသတ္ရမည္နည္း.မထြတ္ျမတ္ေသာ ဘဝတြင္ ႏံုခ်ာေသာအျဖစ္မ်ားႏွင့္သာ ႏွစ္ပါးသြားဇာတ္လမ္းဆက္ေနရသည့္ ကိုယ့္ဘဝကုိ နာၾကဥ္းမုန္းတီးေပမယ့္ ကိုကိုသည္ဟူေသာ တြယ္ရာႀကိဳးငယ္က ရိွေနေတာ့ ဘဝကို လက္လြတ္စပယ္ အဆံုးမသတ္ရဲ.
သို႔ေသာ္လည္းပဲ မုန္းတီးရသူ ေၾကာက္ရြံ႔ရသူ မသတီရသူ၏ အေငြ႔အသက္တို႔ အျပည့္အဝ ဖံုးလႊမ္းေနေသာ ဒီေနရာ ဒီ႒ာန၌မူ မည္သို႔ေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ႏွင့္မွ ဆူး အသက္မဆက္ႏိုင္.မည္သို႔ေသာ နညး္လမ္းကို သံုးရသည္ ျဖစ္ေစ ထိုနည္းလမ္းကို သံုးကာ ဤရပ္႒ာနမွ ေသခ်ာေပါက္ကို ထြက္ခြာမည္.
စစ္စခန္းဟူသည္ လာလမ္းတြင္သာ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ့္သေဘာ စီမံႏိုင္ေပမယ့္ ျပန္လမ္းကိုမူ ကိုယ္မပိုင္သည့္ သေဘာရိွသည့္အရပ္ေပမို႔ အလြယ္တကူ ထြက္ခြာခြင့္မရႏိုင္မွန္း ဆူး သိသည္.
အထူးသျဖင့္ လက္ရိွအေျခအေနမ်ိဳးတြင္ အသာတၾကည္ ထြက္ခြာခြင့္ ဆိုသည္မွာ အေသအခ်ာပင္ မျဖစ္ႏိုင္သည့္အေနအထားေပ.ယုတ္မာတတ္ေသာထိုသူသည္ ဆူးအား သိမ္းပိုက္ေသာအမႈကို
ေနာက္ထပ္သာ ျပဳခဲ့လ်ွင္ ဆူး မည္သို႔ျပဳအံ့နည္း.
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ကာကြယ္လွ်င္ေရာ ဘယ္အခ်ိန္ထိမ်ွ လံုျခံဳ ႏိုင္အ့ံနည္း.
သူကေကာ ဆူး သည္ ေက်းကြၽန္ဘဝမွ လာခဲ့သူတေယာက္ျဖစ္သည္ကို မေဖာ္ထုတ္ဘဲ မည္သည့္အထိထိ ဖံုးကြယ္ေပးမည္နည္း.
သို႔တည္းမဟုတ္
အလ်ွင္းဖံုးကြယ္ထားျခင္း မရိွဘဲ စစ္စခန္းတြင္ ဆူး သည္ ေက်းကြၽန္တေယာက္ျဖစ္သည္ကို စစ္သည္မ်ားအၾကား ေၾကျငာေဖာ္ထုတ္ခဲ့လ်ွင္ေရာ.
YOU ARE READING
အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား(Z + U)
Fanfictionအခ်စ္သည္ သင့္ထံတြင္ စတင္၍ သင့္ထံ၌သာ အဆံုးသတ္သည္