အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား -(၃)

949 113 17
                                    

အဆီကိုစား၍  အသားကိုၿမိဳေသာ ေၾကာင္ပါးအိုႀကီး၏ ဝါးၿမိဳသိမ္းပိုက္မႈတြင္ ဆူး ဘယ္လိုမွ မလူးသာ မလြန္႔သာ.
မိမိအား ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ကာ ေထာင္ဖမ္းခဲ့ေသာ မုဆိုးဟာ ထိုသူဆိုတာကို သိပါလ်က္ ထိုသူ၏ လက္တြင္းမွာပင္ ဘဝကို ျမႇပ္ႏွံရသည့္ အျဖစ္.
ကိုယ့္ဘဝကို ရြံ႐ွာနာၾကဥ္းၿပီး ဘဝကို အဆံုးသတ္လိုက္ခ်င္ေပမယ့္ ကိုကိုက ရိွေသးသည္.
အသက္တေခ်ာင္းျမဲဖို႔ ဘဝတခု ရင္းလိုက္ရသည့္ အျဖစ္.
ေလာကႀကီး၏ မ်က္ႏွာသာမေပးမႈနဲ႔ အသားက်လာသည့္ ကိုယ့္ဘဝကို နာၾကည္းေပမယ့္ ဒါဟာ ျပစ္ဒဏ္ တခု ဝဋ္ေႂကြးတခု ဆိုရင္ ဒီဘဝတင္ အဆံုးသတ္ေစဖို႔ ရည္ရြယ္တာမို႔ အဆံုးစြန္အထိ ေပးဆပ္မည္.

သာယာမႈဆိုတာ ဘယ္မွာမသိ.
တရစ္ရစ္တိုးလာသည့္ နာက်င္မႈေတြေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းကို တင္းတင္းကိုက္ထားမိသည္.
အားႏွင့္ အင္ႏွင့္ တိုးဝင္ျခင္းက သူတစ္ဦးသာရဲ႕ သာယာမႈကို အရယူဖို႔အတြက္.
မာယာမ်ားေသာ ေၾကာင္အိုပါးက ဆူး၏ အသံတို႔ကို ငံလင့္ဟန္ႏွင့္ အမိန္႔တခုေပးကာ တင္စိုင္လံုးလံုးကို အားကုန္ လက္လႊဲ႐ိုက္သည္.

"ေအာ္ေလ...မင္းေ-ာက္သံ မထြက္တာက မသာယာဘူးဆိုတဲ့ သေဘာလား...."

ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြကို ေမ့ေဖ်ာက္ခ်င္ၿပီး အသိစိတ္ထဲတြင္ မထားခ်င္သျဖင့္ အားကုန္ခဲကာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ထိန္းေနကာမွ ေၾကာင္အိုပါးဟာ ေသခါနီးႂကြက္ငယ္တေကာင္ရဲ႕ ေၾကာက္လန္႔တၾကားေအာ္ဟစ္သံကို ျမဴးတူးႏွစ္ၿခိဳက္သလို ဆူး၏ ညည္းသံတို႔ကိုလည္း ေတာင္းဆိုလာသည္. ဟန္ေဆာင္ညည္းသံတို႔ကို ခပ္တိုးတိုး ထုတ္မိေတာ့ ပိုမိုၾကမ္းတမ္းလာသည့္ လူအိုႀကီး.
ခါးသိမ္သိမ္ကို ဆဲြကာ ၊ တင္စိုင္ငယ္ကို ႐ိုက္ကာ အၾကမ္းပတမ္း စားသံုးေနျခင္းက ဆူး၏ ဘဝကို တတိတိ ဖ်က္ဆီးေနသည့္ ျခအိုႀကီး၏ သ႐ုပ္မွန္ကို ေဖာ္ျပလ်က္.

"အ႐ွင္ႀကီး...
႐ွင္ အထဲမွာ ရိွတယ္မို႔လား.."

တံခါးႏွစ္ထပ္ပိတ္ထားသည့္ ၾကားမွ ထြက္လာသည့္ တံခါးေခါက္သံ သဲ့သဲ့ႏွင့္ မိန္းမအသံတခု...

ဒါဟာ အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးအား အ႐ွင္ဟု အျမဲတေစေခၚတတ္သည့္ အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီး၏ ကာမပိုင္ မယားႀကီး၏ အသံဆိုတာကို ဆူးေရာ အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးပါ သိသည္.

အခ်စ္ျဖင့္ ေလာင္ကြၽမ္းၾကသူမ်ား(Z + U)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora