34.BÖLÜM

8.2K 639 167
                                    

Saçlarım yolunmuş tavuğa dönmüştü. Formamın yakası yırtılmış, sanırım gözümde azıcık morarmıştı ve yarın beni istemeye geliyorlardı.

Kapının girişindeki aynada ki silüetime bakarken birazcık huzurlu, birazcık zafer kazanmış komutan gibi, en çokta pişmanlık hissediyordum. Özellikle mor gözüme bakınca utanmakla, pişmanlık yarışıyordu.

Yarın akşam halası ve dayısı da isteme merasiminde olacakmış ki dayısı oldukça yaşlı, bir o kadar da eski kafalıymış. Yani makyajın gücü adına güüüüç fondötende artık.

Annem zavallı kadın biz salon kapısından girince bizi böyle derbeder görünce az daha yüreğine iniyordu. Bizi beklerken hayatta kalma yarışmasına dalmış elin evlatlarına üzülürken, kendi evlatları per perişan girince salona ağzı açık kaldı. Kalktığı koltuğa gerisin geriye çöküp, dizini dövmeye başladı.

— Bir taneniz normal olaydı ne olurdu? Elalemin kızı, kız gibi oğlu evinde paşa paşa oturuyor. Yook anam yoook bizimkilerin arpası fazla geldi kuduruyorlar. Kaç yaşına geldiniz evladım hala mı kavga dövüş. Hayri olacak herif nerede? Kesin nişanlısını bırakma ayağına geziyorlar di mi? Kesin ben biliyorum. Ay nedir sizden çektiğim. Evlenin gidin de bir oh diyeyim.
Hadi bu sümsüşük genç delikanlı ya sana ne demeli kızım ha! Yarın istemeye gelecekler haline bak? Kayınvaliden demeyecek mi "Bunun gözüne ne oldu?" Ne diyeceğim kızım? " Mahalle maçında top oynarken kavga etti" mi? Diyeyim evladım...

— Maçı izlerken top geldi desek. Hani kavgayı falan hiç karıştırmasak olmaz mı? Dedim gayet pişkin. Ama az önce dizini döven annemin dizini dövmeyi bırakıp ayağındaki terliği kaşla göz arasında çıkartıp bacağıma isabet ettirebileceğini hiç düşünmemiştim.

— Ya ama anne yarın mini etek giyeceğim bacağımı morarttın ya olmaz kiii, diye çemkirdim ki çemkirmez olaydım. Diğer terlik de öbür bacağıma uçtu.

— Ah! Anne az yavaş ya! Dedim bacağımı ovalarken.

— Kiminle kavga ettiniz mendaburlar! Diye bağırdı bu sefer de.

Yutkundum. Efsun olayını anlatmak bana düşmezdi. Halil'e hele hiç düşmezdi.

— Annem aşkım hayatım bak şimdi ben Volkan'la biraz itiştim...

— Manyak kızım benim ah ah! Dedi dizini döverek;
Abinin kayınbiraderi o evladım. Annesine, babasına ne diyeceğiz hiç mi düşünmedin. İnsanlar hakkımızda ne düşünecekler şimdi... derken kapı çalındı. Halil kapıyı açtı. Birazcık alkollü Hayri Abim içeri girdi. Annem şöyle bir baktı;

— Hah Bermuda Şeytan Üçgenide tamamlandı. Peki annem sen neredeydin? Diye şarladı annem. Abim derin bir nefes aldı;

— Birrahaaneedee, dedi uzatarak.

— Bunlar kavga ederken neredeydin sen? Birisi derhal bu gece neler olduğunu bana anlatsın, diye cırlayınca erkenden yatmış olan babam çizgili pijamalarıyla yatak odasından ok gibi fırlayıp geldi.

— Ne oluyor hanım gece gece? Komşuları başımıza toplayacaksın, dedi ve bize şöyle bir baktı gözleri büyüdü;

— Ne bu haliniz? Diye annemden çok kükredi. Yutkundum ve Halil'de yutkundu. Hayri ise ayakta durmaya çalışıyordu sadece. Babamın biricik kızı olarak bana kıyamayacağını bildiğim için kendimi öne attım.

— Baba maçta kavga çıktı, dedim gayet sakin. Babam uykudan uyandırıldığı için biraz asabi;

— Kızım hadi bunlar erkek sana ne oluyor? Diye hönkürdü. Tam ben ağzımı açacaktım pis sarhoş araya girdi.

Aşk Biter Mi? (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin