15. Rudowłosa

1.5K 111 55
                                    

WAŻNA NOTKA
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

Dziękuję Wam kochane mordunie że to czytacie! Jednak jest Was malutko :( więc bardzo proszę o komentowanie, gwiazdeczki każdy komentarz dla mnie dużo znaczy❗️

⚠️ten rozdział nie porywa ale następny dodaję w tym samym czasie i będzie ciut fajniejszy⚠️

Co myślicie o zachowaniu Eden?? Lubicie Shawna?? A Connora też?? piszcie!

Jeszcze z dwa rozdziałki i będzie TORONTO NIGHT (ten festiwal) mam nadzieję że uda mi się was tam troszkę zaskoczyć ⭐️⭐️

Otwieram oczy. Wokół mnie jest zdecydowanie zbyt jasno. Czy wczoraj było ze mną aż tak źle, że nie potrafiłam zasunąć głupich rolet w oknie?

Wygrzebuję się spod kołdry i zauważam, że nadal mam na sobie wczorajszy outfit. Całe szczęście, jest wygodny. Ale to znaczy, że się wczoraj nie myłam, więc zaraz wezmę długi, relaksujący prysznic.

Gdy próbuję przekręcić głowę, wsadzam nos w papierek po żelkach, leżący na poduszce tuż obok mojej twarzy. Wkładam rękę do środka w poszukiwaniu pyszności, ale opakowanie jest puste, bo żarłok Shawn wszystko wyjadł.

Wzdycham ciężko i powoli siadam na łóżku, odgarniając kosmyki lecące mi na oczy. Mętlik, jaki miałam wczoraj w głowie nieco się uspokoił. Teraz wydaje mi się, że wiem, czego chcę.

Poprawy relacji z Brashierem.

Mimo kilku zajść jestem naprawdę zadowolona ze swoich wakacji, cieszę się tym co jest. Ogromną radość sprawia mi świadomość, że jestem w Kanadzie. Nie zaszkodzi się tym co nieco pochwalić na instagramie, czy na snapie.

Sięgam ręką na szafkę nocną i chwytam telefon. Moim oczom ukazują się różne powiadomienia, więc z ciekawości i braku jakiegokolwiek innego zajęcia zaczynam je wertować.

INSTAGRAM:

1567 osób polubiło Twoje zdjęcie.

Magixp23 i 24 innych użytkowników skomentowało Twoje zdjęcie: „super!! 🤩🔥"

Connor Brashier Cię obserwuje.

O cholera, tego się nie spodziewałam. Na mojej tworzy pojawia się szeroki uśmiech i odrazu oddaję mu follow. Chyba jednak o mnie myśli.

WATTPAD:

Mrsgabriellee and 987 others voted „23. Fire"

Xsoulv45 and 213 others commented „23. Fire"

Mój dobry humor na ten dzień rośnie. Moi czytelnicy pozostawali ze mną i byli aktywni pod ostatnim rozdziałem.

MESSENGER:

Shawn: Miłego dnia, leniu.

Coś wewnątrz mnie wyraźnie się cieszy, że o mnie pamiętał. Rzecz jasna nie zostawię tego bez odpowiedzi.

Eden: wzajemnie, Shawnie. Dzięki za wczoraj lamusie 😋

Stella Johnson: Co słychać? Wybierzemy się na zakupy?

Zaraz, kto to jest? Przez dobre dwie minuty szperam w swojej pamięci doszukując się osoby o takim nazwisku.

No tak.

Where were you? | Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz