Capitolul 1

524 17 1
                                    

Ahhh ma trezesc greu . Azi e prima mea zi de munca. Trebuie sa dau dovada de seriozitate pentru ca seful sa ma placa si poate sa ocup o pozitie mult mai buna decat cea de acum. Ma duc sa fac un dus si sa-mi pregatesc micul de jun. E destul de cald afara. Copacii sunt plini de flori colorate si frumoase. Ma bucur , aceasta atmosfera imi da un sentiment de fericire. E ora 9:30 ar cam trebui sa ma grabesc. Nu stiu cu ce sa ma imbrac . Hmmm asa? Nu , este prea sexy. Poate asa , nu e prea copilaros. GATA!! Asta ramane :

Ahh chiar ma simt comfortabil in acesti pantaloni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ahh chiar ma simt comfortabil in acesti pantaloni. Bun , machiajul e facut, de imbracat sunt, parul e facut, mancata sunt. Sunt gata!

Ma indrept spre locul meu de munca. Lucrez la o cafenea. Servesc persoanele , ma simt bine vorbind cu ele. S o c i a l i z e z ~~~ 😂.
Ma duc sa ma schimb in hainele de lucru si imi incep treaba.

Se pare ca ziua aceasta a trecut repede. A fost destul de bine. Deodata aud clopotelul de la usa . Pe usa a intrat un baiat destul de inalt cu fata ovala , buzele subtiri , imbracat ca si un Kpop Idol si ochi mici. Pot spune ca arata ca o "veverita".

"Ma scuzati dar am inchis" i-am zis

"Te rog fa-mi o cafea cu lapte, am sa plec imediat"

"Nicio problema, asteptati 5 minute ! Vreti cu zahar sau fara? "

"Cu . Cati ani ai? Intreb doar de curiozitate ." ma intreaba el.

"19 ani . Tu?"

"La fel ! Vorbeste informal cu mine. Suntem de aceeasi varsta deci nu te rusina."

"Ahh scuze dar asa sunt obisnuita . Cam asa trebuie sa vorbesc cu clientii" i-am zis cu un ton mai incet.

"Cum te cheama . As vrea sa-ti retin numele deoarece voi veni mai des pe aici. Am auzit ca aici bauturile sunt cele mai bune si sanatoase . Eu ma numesc Han Jisung. Prietenii mei imi spun Han dar mai multa lume ma striga Jisung. Tu spune-mi cum vrei." S-a prezentat foarte politicos .

"Eu sunt Kim Ahrroo. Dar toata lumea ma striga NiNi. Stiu, nu are nici o legatura cu numele meu . " am inceput sa rad si i-am pus cafeaua pe masa

"Ahrroo , n-am mai auzit de numele acesta . Esti straina? "

"Ah nu , nationalitatea mea e coreana dar numele este putin cunoscut. Pot sa zic ca numele meu e destul de special." i-am zis asta in timp ce ma hlizeam

"Ti-ai terminat programul? Stai la masa cu mine. Te mai odihnesti si tu. Pun pariu ca esti foarte obosita. "

"Multumesc ! Tu... esti ceva artist ? Intreb deoarece esti imbracat ca unul . "

"Ahh nuu. Sunt inspirat din outfit-urile lor. Sunt geniale. "

"Scuzee ! Chiar imi place cum te imbraci ! Arati superb ! Haide , termina-ti cafeaua ca trebuie sa inchid indata. E prima mea zi aici si nu vreau sa apara probleme . Tu esti o excepție. " am spus asta imbujorata.

"Haha ok !" miza raspuns el razand .

●●●

A terminat si cafeaua. Iesim amandoi din cafenea. Inchid usa si aud cum vin niste persoane. Erau niste baieti cu el. Nu erau toti de aceeasi varsta. Nu am vrut sa ma bag asa ca am inchis bine usa cu cheia si ma indreptam spre aleea principala , insa o voce m-a strigat .

" Ahrroo , ne vedem si maine ! Nu uita ce ti-am spus despre informalitate. Ai grija sa ajungi bine acasa! " mi-a raspuns zambindu-mi

" Yaaa este prietena ta? Frate trebuia sa ne spui daca ti-ai facut o iubita ! " un prieten de al lui l-a ghiontit.

"Nu suntem impreuna ,stai linistit . Abia ne-am cunoscut . Suntem doar prieteni!" i-am raspuns baiatului cu care era Jisung.

Asa de repede trage lumea concluzii? Serios? Am inceput sa rad si m-am indreptat spre casa. Este destul de racoare . Sunt doar intr-o bluza subtire si simt cum aerul umbla pe piele. "BRRR" nu ma gandeam ca va bate vantul chiar asa seara. Tocmai ce am ajuns acasa. M.am spalat , am mancat si m-am pus in pat uitandu-ma la concertul "BLACKPINK " din London . Fetele acestea chiar sunt talentate. Lisa este preferata mea. Cu ajutorul ei am prins incredere si am inceput sa dansez si sa cant/ fac rap.
Sunt mare fana : am lightisick-ul lor, toate albumele , am machiajele pe care le foloseste Lisa de la ~Moonshot~ .
Se face tarziu asa ca ma bag in pat stingand toate luminile. Maine e o zi grea asa ca vreau sa fiu odihnita. Inca ma gandesc la baiatul acela.... cum il chema.... Jisung. A fost foarte amabil cu mine , insa prima aparitie nu e si ultima. In fine, vedem maine !

z
z
z 😪😴

Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum