Capitolul 22

141 9 10
                                    

Il imping, si ma uit in ochii lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Il imping, si ma uit in ochii lui. Puteai
sa vezi cat de ingrijorat era... avand la coltul ochiului , lacrimi...

"Lasa-ma.... sa nu mai faci asta... " si ma intorc la drum insa Jisung ma prinde de incheietura mainii si ma trage spre el , trantindu-ma cu capul in pieptul lui, imbratisandu-ma strans.

"Jisung, ti-am zis sa ma lasi .... poate te vede *iubitica ta* .... "

"Noona nu este iubita mea. Este mult mai mare decat mine si m-a ajutat sa inteleg situatia . M-a ajutat sa inteleg ca in situatia in care ne aflam , trebuie sa luptam amandoi. Regret ca te-am facut sa suferi, si voi intelege daca nu vei mai vrea sa vorbim.... dar vreau sa stii ca te iubes---- "

Nu l-am lasat sa termine fraza ca l-am sarutat puternic. Ma bucur nespus ca mi-a spus adevarul si ca m-a lamurit. Dupa ce rupem sarutul , imi afund capul in pieptul lui, punandu-mi mainile pe langa talia lui , si imbratisandu-l strans. AHHH ce dor imi era de acest sentiment.

"Buun , deci... suntem din nou ..." intreaba Jisung confuz.

"Dap... impreuna! Te iubesc squirrel , te iubesc foarte MULT! " accentuand pe *mult*

"Si eu baby girl... " pupandu-ma pe frunte

"Stai asa , hai sa ne pornim spre casa , ca ploua cam tare. Aish trebuie sa ma pregatesc pentru ca Chan sa ma certe.....iar "

"Ha ha bine ! "

Ma ia de mana si ne indreptam spre casa. Pe drum am inceput sa vorbim despre o droaie de lucruri ciudate , fara logica, asa fiind noi.

"Jisung , de ce sunt *baby girl* ? "

"Pentru ca eu sunt daddy-ul tau ! "

"Deci eu sunt baby girl, inseamna ca tu esti daddy. "

"Exact ce am spus... "

"Bine jucat , Han Jisung,  bine jucat . " ii spun lasand un ranjet mare pe fata mea .

-----

Intram in casa , vedem un biletel pe masa.

"Buna , noi am plecat in oras , din moment ce voi doi nu sunteti. Ne vom intoarce tarziu asa ca aveti grija de casa. By the way , stim cu totii ca deja v-ati impacat.
-Chan
-Valy
-Hyunjin
-Felix
-Lisa
-Changbin
-Jeongin
-Minho
-Tae

Am inceput sa radem amandoi in timp ce luam biletul de pe masa.

"Jisung , eu ma duc sa fac un dus, ok?"

"Bine "

~~

Ma duc in baie si ma dezbrac complet , si dau drumul la apa. Simt cum stropii fierbinti imi umbla pe piele , incalzindu-ma . Insa simt ca ceva ca e neinregula. Ma intorc si-l vad pe Jisung in fata mea cu un ranjet ....imens pe fata....

"FUCK, Jisung,  m-ai speriat. Ce dracu faci aici? Iesiiii.!!!! "

"Te vreau , baby girl! Nu ma mai pot abtine . " spune asta in timp ce se apropie de mine.

Ma tranteste de perete si incepe sa ma sarute puternic, eu fiind surprinsa insa dupa cateva secunde raspunzand inapoi. Era un monstru , ma saruta ca unul , ceea ce m-a pornit super tare. De la sarut s-a indreptat spre gatul meu, incepand sa-l suga si sa-l muste tare, lasand cateva hickeys , gasindu-mi si locul potrivit. Atunci a inceput sa suga si mai tare , scotand un gemat destul de tare din gura mea. Am simtit cum a ranjit in timp ce imi saruta incet gatul . Se intoarce la mine , uitandu-ne unul la altul. M-am pierdut in ochii lui caprui ,mari , plini de iubire , dandu-mi de inteles ca ma vrea ....ma vrea tare.
Ma saruta din nou, insa de data aceasta , era flamand dupa mine. Era pasional , ma musca de buza de jos , facandu-ma sa-mi deschid gura pentru a geme, insa aceasta a fost o oportunitate pentru a-si infiltra limba si a-mi explora toate colturile din gura. Ma mangaie pe picior , stiind deja la ce se refera, sarind in bratele lui si punandu-mi picioarele in jurul taliei lui.
Am ajuns in camera lui , ma tranteste in pat , se uita la mine cu acei ochii, perversi cu un ranjet mare pe fata. Isi da tricoul jos , vazandu-i abdomenul perfect facut, cele 6 patratele iesind in evidenta. Imi musc buza de jos, insa acesta vazand , apropiindu-se de urechea mea.

"Vei fi pedepsita rau daca mai continui sa te musti " imi sopteste la ureche , pornindu-ma si mai tare.

Ma uit la el , in timp ce trec cu mana pe abdomenul lui.

"Hai sa te vad... " ii spun asta cu un ranjet , muscandu-mi inca odata buza de jos.

"Tu ai vrut-o baby girl "

Ma prinde de  ceafa si ma saruta. Se indreapta cu mainile pe langa pieptul meu. Coboara cu buzele jos, incepand sa suga tot ce era acolo, eu gemand si mai tare .

De la piept , a ajuns la feminitatea mea. S-a uitat la mine si a ranjit . (Bai dar cam mult ranjeste Jisung mai ca ma porneste si pe mine 😂)
Simt cum respiratia sa fierbinte se apropie cat mai tare. Dintr-o data simt 3 degete in ea, punandu-mi mainile la gura pentru a nu geme si mai tare. Aceste vine langa mine si mi le ia de la gura.

"Baby girl , sa nu cumva sa te mai prind.  Vreau sa te fac sa-mi strigi numele, e ca un cantec pentru urechile mele ... "

A intrat in mine, de data aceasta simtind placere. Se misca din ce in ce mai repede ceea ce m-a facut sa-i gem numele .

"AHH Jisung !!!! "

"Poftim ? "

"Ahh....Han....mhmmm mai repede! "

"Nu asa.. "

"D-daddy, MAI REPEDE"

A inceput sa se miste si mai repede, atingandu-mi punctul final. Simteam ceva cunoscut in stomac...

"Jisung ,.... c-cred ca vine "

Nu a spus nimic, ci a inceput sa se miste si mai repede. Nu m-am mai putut abtine si mi-am dat drumul pe membrul lui. Peste cateva minute si-a dat si el drumul si s-a trantit langa mine,tragand o patura peste amandoi. M-am asezat pe pieptul lui, el jucandu-se in parul meu.

"Te iubesc foarte mult baby girl ! "

"Si eu , Jisung, dar s-ar putea sa fie ceva "

"Ce anume ? "

"Cred ca ne vom trezi iar trei.... nu am fost protejati ... "

Ma strange in brate , aducandu-ma mai aproape de el.

"Stiu, Ahrro... de data asta va fi bine. Acum hai sa ne odihnim . Esti destul de obosita. " spune asta dandu-mi un pupic pe frunte.

    ~~Am adormit amandoi instant~~

    ~~Am adormit amandoi instant~~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum