Capitolul 7

221 14 14
                                    

Ahrro PV :

Ma tresesc incet , insa, singura in pat. Ah da, el doar a stat langa mine  pana am adormit. Totusi ma simteam
mult mai bine daca dormea cu mine  . Ma dau jos din pat si ies din camera , indreptandu-ma spre bucatarie. Jisung pregatea micul de jun. Ma uit mirata la el, deoarece ceilalti mi-au povestit ca nu stia sa gateasca cum trebuie. Ma asez frumos la masa , fara sa-si de-a seama, si il admir . "He is so handsome " imi spun in minte zambind. Dintr-o data se intoarce la mine uimit , facand astfel contact vizual.

" Ah, m-ai speriat , Ahrro. Cand te-ai trezit?"

" Chiar acum 3 minute. Am simtit ca nu esti langa mine asa ca am coborat. Ce pregatesti de mancare? "

"Vei vedea. Cum te mai simti? " spune asta cascand .

"Destul de bine, putin ametita dar ma pot tine pe picioare. Dar.... tu ai dormit? Caşti cam mult. "

"Sa zicem , insa sanatatea ta este mult mai importanta " facand cu ochiul.

"Ce vrei sa spui?!"  il intreb curioasa.

"Am stat aproape toata noaptea langa tine deoarece aveai temperatura super ridicata, ma pregateam sa te duc la spital , dar te-ai linistit pe parcurs , ceea ce m-a linistit si pe mine "

~~ Ma duc in spatele lui si-l cuprind strans . Imi asez capul pe spatele lui~~

"Iti multumesc! Multumesc ca ai avut grija de mine ! Daca nu ai fi fost , nu stiu ce s-ar fi intamplat cu mine ."

*Jisung se intoarce si o imbratiseaza , dandu-i un sarut pe frunte . Cu acesta, Ahrro se calmase iar bataile inimii reveneau la normal. *

"Stai linistita, baby girl , voi fi mereu langa tine . Te-ai gandit? "

"Ah , da. Sunt de acord , ma voi muta cu tine, dar trebuie sa ma ajuti sa car lucrurile din apartament. A da si de acum dormim impreuna ! " ii spun ranjind 😏

"Oh, baby girl , faza cu ~dormitul impreuna ~ era planificat de mult timp!"

"Haha ok. Vezi ca ti se arde mancarea."

"AISHH, de ce nu mi-ai spus dinainte? Am noroc ca inca nu s-au ars ! "

"Haha esti nervos *squirrel*?

"Nu, de ce as fi? E doar mancare. "

"Ok. Ia sa vedem ce a pregatit Han Jisung de mancare. Mhmmmmm e
D E L I C I O S !!  Wow chiar e impresionant fata de ce mi-au zis ceilalti!"

"Stai...ce ti-au zis ? "

"Amm nimic?! "

"Zi...."

"Nu e important " 😏

"Aishh haide zi ! "

"Bine bine. Au zis ca nu stii sa gatesti cum trebuie. Minho a ras cel mai mult de tine , haha ! "

"Haha, Minho e dus "

"Eh haide , nu te infuria , au glumit doar , uite poate asta te va ajuta ! "

"Ce---- "

●Ahrro il saruta pe Jisung pentru a-l calma . Acesta o saruta inapoi , atasandu-si mainile pe talia ei pentru a o aduce mai aproape de el. Se opresc peste putin timp ●

"Yaah Jisung , ar trebui sa terminam de mancat."  ii spun cu o fata serioasa.

"Awww baby girl este serioasa. Ar trebui sa ma calmezi mai des , nu crezi ? "

~~Ma uit la el inrosind , incercand sa-mi ascund fata cu mainile. ~~~

"Ah da, Jisung , am uitat sa te intreb. Cand mergem sa ma inscriu la facultatea ta?" Totusi indata incepe anul si nu vreau sa vin in intarziere. "

"Desigur ! Maine mergem sa te inscriem , iar luni incepem cursurile impreuna . "

"Super ! Abia astept ! Mai este cineva cunoscut acolo?"

"Daaa : Lisa , Woojin , Minho , Chan , Changbin , Hyunjin , Felix , Seungmin si Jeongin . "

"Wow acum ma simt ca o fraiera . Prietenii mei au dat la o facultate , iar eu lucrez la o cafenea. Yeey " cu o fata posomorata

"AHAM , lucrai. Si acum esti si tu la facultate , asa ca baby girl nu te mai gandi la trecut deoarece noi traim in prezent , ok ? Capul sus , vreau sa-ti vad zambetul acela frumos ! "

~~I zambesc fericita. Acum ma simt protejata si incurajata in preajma lui~~

"Ce te-as saruta acum ...." cu o voce groasa "

"Si ce te opreste ?! "  ii raspund ranjind

*Dintr-o data , Jisung o prinde pe Ahrro de ceafa , apropiindu-se de buzele ei si sarutand-o pasional. *

Ahrro PV :

Simt cum o mana de a lui imi umbla pe la spate iar cu alta ma tine de ceafa , ceea ce ma face sa ma simt bine. Imi place aceasta senzatie .
Insa dintr-o data simt cum de la un sarut pasional a ajuns sa ma sarute pe gat si sa ma marcheze , am incercat sa nu gem dar nu m-am putut abtine .

"Ahh , Jisung ..... "

"Nu geme... ma vei porni , si nu cred ca vrei acuma "

~~~~~~
Cand am auzit acele cuvinte am inrosit . Desigur ca nu sunt inca pregatita pentru acea faza a vietii... dar il vreau doar pentru mine .

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum