Plecam acasa , dupa o zi lunga petrecuta la facultate. Inca imi vine in minte fața fetei aceleia . Asa rece , serioasa, cu expresie de criminala. De parca ar fi vrut sa-mi faca ceva. Yaaah Kim Ahrro , trezire, ai un copil de care trebuie sa ai grija . Nu te mai gandi la toate prostiile, iti vei face rau. Spun asta dandu-mi incet cateva palmute peste obraz.
Este ora 19:45 , destul de seara....
Jisung statea pe canapea, se uita la televizor. Ma indrept spre el , ma intind langa el , punandu-mi capul in poala lui , si uitandu-ma la el zambind. E atat de ' handsome ' ... uitandu-ma de jos , e destul de cute cu fatuca lui de veverita. 🐿"Esti atat de dragut , squirrel. Aishhh , am cel mai frumos iubit din lume ! Arati ca un Kpop Idol serios. Cred ca de asta toata lumea iti face poze cand iesim afara. Haha ! " spun asta in timp ce ii mangai obrazul .
"Daca nu taci , te voi saruta .... "
"Bine , atunci am sa continui , deci esti foarte handsome , ce sa mai spun de cat de sexy esti , si esti foarte cute atunci cand mananci , semeni cu o veveri ----- "
"Nu o spune ......
"VEVERITA . hahahaha !!!! "
Jisung ma prinde si ma pune pe pat , el fiind peste mine . Facem contact vizual timp de cateva secunde dupa ma saruta puternic . Am raspuns si l-am oprit dupa inca cateva secunde deoarece niciunul din noi nu mai avea aer.
"Oppa !!! "
"Da scumpetea mea !? " in timp ce ma mangaia pe cap .
"Hai in parc, haide sa ne plimbam . Am chef sa ies la aer curat. Defapt nu numai eu vreau asta . " ii spun asta ranjind dandu-i de inteles ca si prichindelul doreste afara.
"Ce vrea baby girl a mea , asta voi face. Ma duc sa ma pregatesc , tu du-te si ia-ti un pulover mai grosut ca e cam racoare afara si nu vreau sa racesti !"
"Vreau sa-ti iau un hoodie de al tauuuu. Ale tale sunt faine ,fashion ! "
"Chiar vrei sa porti unul de al meu ? "
"Ahaamm ! " spun cu o fața cute .
"Binee , iti aduc imediat unul . Vai doamne, parca vad ca nu mai gasesc nici o haina in dulap ... mi le vei lua pe toate... " spune asta razand si indreptandu-se spre camera noastra.
" Mai stii ? 😉"
Ma indrept spre bucatarie sa beau un pahar cu apa. Ma uit pe geam sa vad cum este afara insa vad ceva ce se misca in tufis. Poate era o pisica sau ceva ... insa a inceput sa alerge de acolo .... mi s-a parut ciudat... hmm poate acea persoana cauta ceva ce a pierdut in acel loc asa ca nu am dat importanta . Vine si Jisung , termin de baut paharul cu apa si ma duc sa ma incalt si sa iesim afara.
Ne plimbam prin parc , tinandu-ne de mana . Doamne ce-mi place aceasta senzatie, simt numai energie pozitiva in jurul nostru. De parca e toata lumea a noastra.
Vad cum trece o femeie cu caruciorul si cu bebelusul ei... Era atat de dragut, cu par brunet si cu niste ochi mari si albastrii. Ma uitam insistent la ea, Jisung vazand asta . Vedea cat de tare imi doream sa ma plimb asa cu el , sa simt acel feeling . Imi da drumul de la mana , si se opreste in fața mea. Ma ia de talie si ma saruta , facand contact vizual . Ma ia dupa in brate in stilul miresei si ma invarte , ceea ce m-a facut sa rad.
"Mai asteapta putin , vom fi si noi asa. Ai rabdare , my baby girl . Iti voi fi mereu alaturi , nu-ti fa griji , ok? " tragandu-ma spre el , de ceafa , dupa punandu-si mainile in jurul taliei mele . Ne-am imbratisat si ne-am asezat pe o banca . Langa noi era un barbat care fuma , fumul venind spre noi. Eu am inceput sa tusesc deoarece nu sunt fumatoare si nu suport fumul de tigara , asa ca Jisung m-a luat de mana si ne-am indreptat spre o alta banca insa....
"Stati de ce plecati ? Este loc liber aici langa mine ! " punand mana langa el , pe banca.
"Nu multumim , iubita mea este gravida si nu suporta fumul de tigara , insa va multumim pentru gest! "
"Auzi baiete , nu te baga in conversatia mea cu domnisoara ! "
"Ma scuzati domnule insa el are tot dreptul sa intervina deoarece este iubitul meu si stie ce nu am voie si ce da . Va multumesc pentru gest insa eu nu suport fumul de tigara si nici nu-mi face bine . La revedere ! "
"Daca eu spun ca vei sta , ATUNCI VEI STA!! " striga la noi , repezindu-se spre mine.
Imi inchid ochii repede , de frica , insa vad cum Jisung se duce in fata mea pentru a ma proteja de psihopatul asta. A sarit la bataie insa intr-o fraciune de secunda apare Chan cu Valy . Chan sare pe barbat si il pune la pamant pentru a nu sari iar la bataie , iar Valy suna la politie . Ma indrept repede spre Jisung , speriata, si incerc sa-l ridic. Era lovit la mana si sangera putin la monturile de la maini. Simt cum imi curge o lacrima pe obraz , picurandu-i pe obrazul lui. Ma vede plangand , stia ca sunt ingrijorata , asa ca s-a ridicat si a venit in fata mea . Mi-a sters o lacrima cu mana , iar dupa m-a imbratisat .
"Este ok, norc , ca a venit Chan cu Valy. Nu mai plange draga mea. Sunt bine ! "
"Dar Jisung , te-ai lovit la mana. Uite , sangerezi ! "
"Este doar o mica rana , stai linistita , ma vei pansa cand vom ajunge acasa."
"Bine , uhuu ce sperietura mi-am tras. Sper sa nu ma afecteze acest lucru. "
"Ca sa nu te afecteze hai sa luam o inghetata si sa ii luam si pe Chan si oe Valy la noi acasa. "
"Suna bine ! "
Vine si politia , si-l ia pe barbat . Dupa ce am rezolvat si asta , ne-am luat inghetata si i-am invitat pe Chan si pe Valy la noi in seara asta .
Intalnirea cu grupul a fost amanata deoarece Lisa nu se simtea bine.
Ne indreptam spre usa , insa il vedem pe Han intins pe jos . Am crezut ca doarme asa ca m-am dus la el si am inceput sa-l mangai si sa-l strig.
"Haniii trezirea , au venit musafiri iar tu inca dormi? Haide trezeste-te grasanule ! "
Nu raspundea.... era ciudat.
"Kitty kitty , haideee " tot nu raspundea
Ma indepartez de el si vad ca nu respira........ ERA MORT.
Autor :
Cam trist capitolul... mai rezistati putin ... vir mai fi scene triste insa inca n-am ajuns la "tragedia principala " daca pot spune asa . Insa se va sfarsi cu un final fericit stati calmi. Annyeong !! ❤
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?