N-am putu dormi o bucata de noapte. Scena aflarii mortii lui Han inca imi apare in gand .
Ma trezesc usor , Jisung inca dormind. Cred ca era pierdut in visele lui. Offf, ma imbrac cu un hoodie de al lui si ies putin pentru a ma relaxa.
Perspectiva Jisung :
Ma intorc cu fata spre tavan , clipesc de vreo 3 ori si imi intind mana pe restul patului. Era gol .... Ma ridic incet, si ma indrept spre bucatarie sa vad daca Ahrro este acolo. Nimeni. Incep sa o strig , insa nici un raspuns n-am primit. Incep sa ma ingrijorez insa aud un 《< Beeep >》 fiind o notificare de la telefon. Ma indrept spre el si vad ca am primit un mesaj de la Ahrro.
Baby girl ❤
Squirrel, nu te ingrijora. Am iesit doar sa iau putin aer. Ti-am pregatit un sandwich. Mananca-l ! Nu te ingrijora , ok?Squirrel ❤🐿
Pe unde esti ? Vin si eu cu tine. Nu te vreau singura prin parc dupa toate intamplate.Baby girl❤
Stai linistit, m-am intalnit cu Chan si Woojin . Stam putin de vorba, iar dupa vin acasa. Mananca ce ti-am pregatit , te rog. Eu deja am mancat .Squirrel ❤🐿
Bine , dar sa aveti grija. Te vreau acasa la.... stai sa vad cat este ora. Deci este ora 10:33 .... vi acasa la 11 .Baby girl❤
Aishh , bineee. Annyeong oppa!*seen*
Perspectiva Ahrro.
Nu.... nu este nimeni cu mine. L-am mintit pe Jisung ca m-am intalnit cu Chan si cu Woojin pentru ca Jisung sa nu vina dupa mine. Vreau sa fiu putin singura. Vreau sa iau o pauza de la haosul asta. As vrea sa dau timpul inapoi... cand eram fericita lucrand la cafenea.... socializand ... offf. A trecut deja un an de cand ma cunosc cu Jisung...si deja avem un copil impreuna... La inceput a fost frumos , insa acum prin ce probleme trecem, simt ca nu-mi fac bine , nici mie si nici lui. Simt ca nu se simte bine prin ce trecem si nu vreau sa se strufoce din cauza mea....
Ma plimb putin prin parc singura, cu gluga pusa pe cap , deoarece nu doream ca cineva sa ma recunoasca. O vad pe fata aceea, de la facultate. M-a ochit si a inceput sa se uite urat la mine.... iar cu privirea aceea de parca ar fi vrut sa-mi faca ceva. Nu vreau sa intru in belele cu ea asa ca ma pornesc spre casa. Ma intorc inapoi , prefacandu-ma ca vorbesc cu cineva la telefon , poate uitandu-se in alta parte . Insa vad cum se ridica de pe banca si se indreapta spre mine. Simt cum pielea mi se face de gaina si de la mers calm si incet incep sa ma repezesc spre casa. Doamne, simt ca are ceva cu mine! De cand am venit si eu la cursuri alaturi de Jisung, ma fixeaza cu privirea aceea de criminala. Voi vorbi cu ea, si vom rezolva lucrurile pasnic. Nu imi place violenta.
Ajung acasa , putin mai relaxata. Dar il vad pe Jisung stand pe hol rezemat de perete. Avea o fata cam serioasa. Ma descalt usor, si ma indrept spre Living. Ma asez pe canapea si incep sa ma uit la TV. Se pune si Jisung langa mine. Ma uit la el si vad ca doreste sa imi spuna ceva.
"Si cum a fost, ce ati facut? "
"A fost fain, ne-am luat inghetata, si ne-am plimbat! "
"Hmm ciudat , Chan si Woojin mi-au spus altceva. Nu ai fost cu ei... ai fost singura. De ce ma minti? Crezi ca nu aflam? " cu o fata serioasa si cu o voce groasa.
"Ăhh, scuze , dar am vrut sa fiu singura pentru un moment. Am vrut sa fiu doar eu cu mine ... relaxandu-ma putin. "
"Inteleg , Ahrro, dar esti intr-un stadiu in care trebuie sa am grija de tine. Dar trebuie sa ma lasi... "
"Ce vrei sa spui, mereu mi-ai facut surprize placute si m-ai ajutat cand mi-a fost rau, dar am vrut sa am un moment al meu de relaxare. "
"Data viitoare lasa-ma sa vin si eu cu tine . Te rog! Stii doar ce s-a intamplat aseara... Ahrro , e prima data cand avem parte de o asa minune in viata noastra si nu vreau sa se piarda . "
"Bine, scuze , nu m-am gandit cand am plecat asa de capul meu. Si scuze ca te-am mintit , nu am vrut sa te ingrijorez. " spun cu o fata posomorata si cu o voce tremuranda.
"Gata , a trecut, lasam asta , nu ai de ce sa-ti ceri scuze. E normal sa vrei sa fii singura putin , inteleg. Acum am o idee. Hai sa mergem mai indata sa-i luam un cadou lui Felix. Diseara este ziua lui si trebuie sa-i luam ceva frumos! " spune Jisung fericit , luandu-ma de mana.
"Da , ai dreptate . Nu uita ca in seara asta vor afla si secretul nostru. Vreau sa descopere altfel .... nu vreau sa le spun doar. " uitandu-ma in ochii lui.
"M-am prins la ce te referi si imi place ideea. Mamica noastra e cea mai destepta , awww, hai vin-o aici ! " sarutandu-ne scurt.
"Yaaah , Minho va fi gelos ! " ii spun razand.
"Isi va face si el candva o iubita..... sa speram... asta daca n-o da in bara iar.. Nu e vina mea ca e gelos pe frumusetea mea ! "
incepem sa radem amandoi.
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?