Ahrro PV :
Nu prea pot dormi. Ma tot gandesc la nevoile mele... imi este frica ... daca Jisung se plictiseste de mine ... am amanat acea chestie de o gramada de ori... totusi suntem destul de mari pentru o noapte perfecta... insa eu fiind virgina imi este foarte frica.... YAAAH Ahrro Trezireeaaa. Jisung are nevoie de tine insa tu nu-l lasi. Gata... am s-o fac.
Ma uit la Jisung , doarme dus. Ma ridic , incet din pat pentru a nu-l trezi , si m-am indreptat spre bucatarie pentru a-mi lua un pahar cu apa. Aud niste sunete de afara asa ca am iesit pe usa sa ma uit. Dintr-o data se aude un "meow" . O pisica stand aproape de pragul usii , infometata , si slabuta. O iau in casa si ii dau putin lapte pentru a-si reincarca bateriile .(😂) .
" Aww ce pisicuta draguta. Ce ochi frumosi ai . Albastrii ca oceanul. Poftim, mai mananca. "
Stiu ca pisicilor nu le place sa faca "baita" , insa aceasta a fost foarte cuminte.
"Hmmm , oare cum sa te numesc ? Han? Iti place Han ? "
" Meow ! " si se plimba pe langa picioarele mele .
"Han ramane ! Uite , am sa pun o patura aici , ca sa poti dormi linistit! Eu ma duc sa ma culc , dar ne vedem dimineata. Good night kitty ! " si ma indrept spre camera mea si a lui Jisung.
~~~~~~~~~El dormea bustean....normal....
M-am asezat usor in pat , insa imi lipesc o palma de frunte. Eu m-am trezit pentru a-mi aduce un pahar cu apa, insa l-am lasat in bucatarie. Yeeey fuck ! Ma uit la ceas sa vad cat este ora. E de abia ora 2:45. Cred ca pot rezista pana dimineata. Simt cum Jisung se intoarce pe partea in care sunt eu , asa ca ma pun repede sub plapuma pentru a-i da de inteles ca dorm. Se apropie de mine si ma imbratiseaza strans, continuandu-si somnul . Este atat de dragut cand doarme , ayyy. Ma intorc , cu fata spre el , incet fara sa rup imbratisarea, si incep sa ma uit la el. Inima incepe sa-mi bata extrem de repede, vrand nebuneste sa-l sarut."Daca tot vrei sa ma saruti , fa-o , nu te mai uita atata la mine ca ma starnesti!" spune Jisung cu ochii inchisi.
"Poftim? *cascand* " incercand sa-l pacalesc , ca m-am trezit din somn.
"Ma crezi chiar atat de fraier? Stiu ca acum cateva minute te-ai trezit si ai mers in bucatarie. Hai mai repede ca astept acel sarut , pentru a ma pune inapoi la somn. " cu o voce serioasa .
"Daca vorbesti asa cu mine poate am sa ma razgandesc " intorcandu-ma cu spatele la el.
"Awww pisi s-a suparat ! "
*******
Ma intoarce si se urca peste mine, punandu-mi mainile deasupra capului, sarutandu-ma puternic . Il sarut inapoi , acesta miscandu-se in jos, apropiindu-se incet de gatul meu. Incerc sa nu gem , insa incepe sa-mi suga gatul , asa ca nu ma mai pot abtine .
"Ahhh...Jisung ....mhmmm ! "
"Ma vei porni, Ahrro. "
"Nu-mi pasa. Te vreau ! "
"Esti sigura ?! "
"Foarte ! Acum hai daddy . Te-am asteptat de o droaie ! "
Pe fata lui Jisung apare un ditamai ranjetul , ceea ce ma starneste si mai tare. Ne dam amandoi tricourile jos , vazandu-i patratele ....6 patratele perfect facute....ahhh ce hot este.
Sare peste mine si ma saruta ca un monstru, facandu-si drum cu mana pe pieptul meu . Il imping si ma pun pe el, desfacandu-mi sutienul , parul fiind pe fata mea. Si incep sa-i fac hickeys . Jisung a inceput sa-mi geama numele , fiind ca un cantec pentru urechile mele.
Ne dezbracam complet amandoi, fiind naked . Se uita la mine ranjind puternic , la fel si eu .
" Ce frumoasa esti, acum te vreau si mai mult . Haide kitty , arata-mi ce poti cu mine . "
"Ohoo , vei fi uimit ! "
"Ahrro , te vreau , ma simt ...stii tu ... horny. Chiar esti sigura ? "
"Da, Jisung . Daca esti tu , te-as vrea mereu ! Nu vreau sa ma parasesti! "
"Baby girl , asta nu se va intampla niciodata. "
Se asaza usor peste mine, facand contact vizual , se uita la mine putin speriat deoarece nu vrea sa ma doara , insa eu ii spun zambind , in soapta , "Este ok ! "
Intra incet in mine , simtind o durere enorma , insa nu am vrut sa-i arat asa ca mi-am lasat mana pe ochi. M-a lasat sa ma acomodez cu marimea , iar dupa a inceput sa se miste mai repede, ceea ce m-a facut sa gem tare.
"AAISHH...MHMM Jisung mai repede !"
"Ce ai spus ? Daddy nu te-a auzit! "
"Ahhh ... FUCK ME DADDY ! "
××××××××××××××A inceput sa se miste si mai repede , simtind ceva in stomac.
×××××××××××××××××××××××××
"J-Jisung , I think i will cum ! "
"Si eu la fel , hai s-o facem impreuna ."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am ajuns la ceea ce am vrut.... ne-am satisfacut . In sfarsit am trecut pragul.
Ma pun cu capul pe pieptul lui , Jisung tragand o patura peste noi."Noapte buna baby girl, si vreau sa stii ca ...chiar daca nu doreai asta, eu oricum te iubeam, si nu te-as fi obligat pana nu credeai tu ca esti pregatita. Vreau sa tii minte asta. "
"Mersi Jisung ! Mersi ca ma sprijini mereu! Te iubesc ! "
"Si eu te iubesc ! Acum hai sa dormim , maine avem o zi grea ! "
×××××××××××××××××××××Am adormit imbratisati , simtundu-ne bine. Acum sa speram ca pot merge maine , haha! 🤗🤣
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Autor :
Am vrut din totdeauna sa pun o asemenea scena . Sper sa va placa !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?