Capitolul 6

225 13 8
                                    

Jisung ii pozitioneaza capul incat sa-i fie mai usor pentru a creea un hickey.

             Ahrro PV :

Ii simt respiratia ce umbla pe gatul meu. Dintr-o data buzele lui moi fac , contact cu gatul meu , incepand sa-mi suga pielea. Incerc sa nu scot vreun sunet deoarece nu vreau sa le dau vreo presimtire celorlalti. Ma uit cu coada ochiului , si-l zaresc pe Jisung , cu parul lui saten , firele de par        lasandu-se in fata facandu-l destul de hot, pana cand , intr-o fractiune de secunda , isi ridica privirea spre mine . M-am uitat in alta parte, obrajii facandu-si o culoare rosiatica.
Jisung se oprise :

"Gata! Sper ca nu te-a durut! "  spune asta in timp ce imi pipaie hickey-ul.

"Mai conteaza?! "  ii spun zambind

(Jisung se apropie de Ahrro)

"Vreau sa vorbesc cu tine , putin . Hai afara . "   sopteste la ureche.

"Sigur! Haide ! "

      
   ~Iesim afara, fiind seara si racoare~

"Deci ce ai vrut sa-mi spu--- "

Nici n-am terminat fraza ca Jisung ma prinde de incheietura manei si ma trage spre el , sarutandu-ne . L-am sarutat inapoi punandu-mi mainile pe pieptul lui. Dupa cateva secunde am intrerupt sarutul deoarece nimeni nu mai avea aer .

"N-am vrut sa-ti spun, am vrut sa-ti demonstrez. Te iubesc , Ahrro. Nu te pot scoate din cap, in fiecare zi ma gandesc la tine ! " 

" Se pare ca sentimentele mele fata de tine sunt clare acum ! "

" ? "

"Jisung, si eu te iubesc! Nu ai vrea sa stii cum imi bate inima atunci cand ma gandesc la tine sau cand sunt in preajma ta ! Innebunesc atunci cand nu te vad cateva zile sau --- "

"Muta-te la mine ! Hai sa stam impreuna"

Ma uit impresionata la el . Am ramas cu gura cascata cand a spus acea fraza.

"Jisung , este prea repede, si in plus ce fac , cu apartamentul? "

" Vom vedea noi,dar da-mi te rog un raspuns . Ai vrea sa stam impreuna sau nu? "

" Lasa-ma sa ma mai gandesc , iar raspunsul ti-l voi da dimineata, ok?! "

"Perfect , baby girl. " spune asta cu o voce mai groasa .

" ha ha baby girl? De unde ti-a venit?"

"Um , suntem un cuplu acum, nu te mai strig pe nume. Vreau ca lumea sa stie ca esti a mea . De acum , pentru mine esti *babygirl*

"Hmmm , arati ca o veverita atunci cand mananci. Am sa-ti spun *squirrel* . Haha 😂 "

"Nuuu . Vreau ceva mai calumea !"

"Daca vrei sa-ti spun *oppa* , trebuie sa-mi demonstrezi ca meriti ! "

" Vei vedea tu ! "  imi spune asta ranjind "

"OHOO ia-o mai usor squirrel. " ma indepartez de el razand , intorcandu-ma in casa .

Dar ma prinde de talie , ma intoarce cu fata la el si ma saruta . Imi face inima sa tresara din piept. Ma apropii de el si imi asez mainilr in jurul gatului sau. Ii simt mainile cum imi umbla pe la spate.

"Aish, Jisung , se vor intreba ce naiba facem afara. Hai inapoi in casa. "

"Bine baby girl 💞 " 

Rad spre el , il iau de mana si intram in casa.

"Ce ati facut afara? A durat o gramada! " intreaba Lisa .

"Am vorbit " le raspund calma

"Ahrro haide sa le spunem adevarul, totusi sunt prietenii nostri. Ar trebui sa fim sinceri cu ei. Eu si Ahrro suntem din aceasta zi un cuplu. Am fist afara pentru a ne recunoaste sentimentele , unul fata de celalalt. "

" SUNT ASA FERICITA PENTRU VOI!!! Felicitari! "

"Han Jisung pe care-l stiam noi a crescut , ce dragut . Veverita a crescut ! "

"YAAH , nu spune asta ! "

"WOHOHO,  tu aveai porecla asta ? Awwwww ! "

"Nu si tu !"

" Esti dragut . Lasa-ma sa-ti spun asa !"

"Daca e de la tine , atunci imi place sa ma sttigi asa "

(Toti) : " AWWWWW!"

"Dar nu uita ce mi-ai spus despre cealalta porecla " ranjind .

"Ammm mdaaa ! " incercand sa ma abat de la subiect.

                         ******

Au plecat toti, ramanand doar eu si Jisung. Am terminat de strans toata mizeria din casa asa ca ma asez obosita pe canapea. Jisung vine langa mine si imi da o cana cu apa. Nu ma sint prea bine asa ca ma asez in poala lui. E moale.... este bine .

"Esti in regula ? Vrei sa-ti dau o pastila? Baby girl spune-mi ce te doare. "

"Nu ma simt prea bine. Nu cred ca pot sa ma duc acasa. Te vreau pe tine. Am nevoie de tine. Nu ma lasaaa ~~~ " ii spun pe un ton dragalas.

Ma ia in brate si ma duce in camera , ma asaza in pat punandu-mi patura pentru a nu-mi fie frig. Dorea sa plece dar l-am prins de tricou.

"Mai stai cu mine. Nu pot dormi fara tine . "

"Vrei sa stau cu tine pana adormi?"

"Ahammm !! "

" Binee. Haide , pune-ti capul pe pieptul meu !"

Ma asez usor pe el , simtind cum mana lui imi umbla usor prin cap , facandu-ma sa adorm instant. Jisung nestiind ca am adormit, a stat aproape toata noaptea asa , pana cand m-am intors le partea cealalta.
Inainte sa plece in camera sa, imi da un pupic pe frunte soptindu-mi la ureche fara sa ma trezeasca "Somn usor , iubire " .

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum