Capitolul 3

258 13 0
                                    

Aishh in 2 zile trebuie particip la ziua prietenei mele. Rochia pe care mi-am luat-o se potrivește perfect . Chiar sunt mandra . Insa gandul imi zboara la Jisung. De ce ma simt asa? Este un sentiment pe care l-am mai simtit... Pot sa fiu oare... indragostita? Nu , nu se poate , nici nu-l cunosc asa bine. In seara aceasta trebuie sa ma intalnesc cu el . Cu ocazia asta ne vom cunoaste mai bine, sper sa decurga cum trebuie aceasta iesire. Simt ca e un baiat bun . Dar asta ramane de vazut.

Am iesit din camera mea cu intentia de a face un dus. M-am dus sa ma imbrac. Hmm daca tot e o "intalnire" dar intre prieteni, tot ar trebui sa ma imbrac elegant. As dori si ceva comfortabil insa nu foarte casual. Perfect!

Nici foarte sexy nici simpla

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nici foarte sexy nici simpla. Sincer chiar am gusturi bune ! Just confident!

Ma duc sa ma spal pe fata si pe dinti si imi incep machiajul. De data aceasta as dori un machiaj ce sa imi scoata ochii in evidenta . Multa lume m-a complimentat spunandu-mi ca am niste ochi frumosi , culoarea si forma .

Este ora 18:50 . Astept ca Jisung sa vina sa ma ia . Dintr-o data aud un ciocanit la usa. Deschid si-l vad le Jisung imbracat elegant . Inima imi bate foarte repede . Simt cum obrajii mi se inrosesc asa ca ma intorc pentru a-mi  lua geanta cu telefonul  .

"Scuze ca a durat atat . Am avut o treaba . " spuse Jisung cu o fatuca adorabila

"Nu te stresa , sincer nici eu nu credeam ca voi termina sa ma pregatesc . Arati foarte bine ! Te prinde culoarea! "

"Ce direct ai spus-o. Pai iesim in oras , nu ar trebui sa aratam cat de cat cum se cade? Si tu arati extraordinar ! "

"Pai... mergem ? E 19:00. "

"Ahh da . Masina mea e aici, haide ! "

Ma ia de mana si mergem incet spre masina . Imi deschide portiera pentru a urca in masina si intra si el. Pot spune ca e un Gentleman 😂. Ma uitam pe geam in timp ce conducea. La radio a aparut BLACKPINK - Kill this love , si normal ca am inceput sa cant si sa dansez prin masina. Jisung se uita la mine fericit insa intorcandu-si privirea la drum.

"Daca mai dansezi si canti pe aici s-ar putea sa producem un accident. "

"De ce ? Nu te mai uita la mine , vezi-ti de drum haha! "

"Nu pot esti prea draguta ! Nu-mi pot lua ochii de la tine ! Indata ajungem !"  raspunse ranjind.

Eu normal ca m-am inrosit. De fapt orice fata ar inrosi auzind un baiat spunandu-i  ca e draguta. Am incercat sa ascund acest lucru asa ca am iesit din masina. Am ajuns in fata unui restaurant destul de luxos. Ma gandeam ca poate am parcat altundeva si plecam in alt loc , dar se pare ca aici avem rezervare. Ma ia de mana si imi spune ca aici vom lua cina. Intram si ne asezam la masa . Ne-am comandat de mancare si de baut si am asteptat pentru ca mancarea sa vina. Ma simteam cumva deranjata ca m-a dus la acest fel de restaurant. Nu vreau ca el sa-si arate averea. Adica nu vreau sa inteleaga ca as vrea ceva de la el. In fine momentan nu pot face ceva asa ca am sa las lucrurile sa decurga de la sine.

"Bun, deci ce ai dori sa stii ?"  il intreb.

"Povesteste-mi mai mult despre tine . Cum ai ajus aici , ce ai fost inainte sa vi aici , practic toata viata ta. Dupa am sa ti-o povestesc si eu pe a mea."

"Pai... locuiam in Busan cu parintii mei. Ai mei au plecat in strainatate si m-au lasat sa fiu pe cont propriu. Mi-a fost destul de greu insa am ajuns sa ma mentin. La scoala am fost hartuita si aveam ganduri sinucigase insa mi-am dat seama ca daca fac acest lucru le dau de inteles ca au castigat asa ca am incercat sa lupt. Am fost intr-o relatie in care am aflat in cel mai groaznic fel cum ma insela iubitul meu. De aceea pare ca nu prea am incredere in tine. Nu numai in tine.... in aproape toti barbatii. "

"Wow chiar ai avut o viata grea. Dar nu-tie fie frica !" (Ma atinge pe mana)
Voi fi mereu langa tine daca ai nevoie de ceva. Sa nu uiti asta !

Ce draguuut este. Are fatuca aceea de veverita si e foarte adorabil. Ii pun si eu mana desasupra mainii lui si ii multumesc insa el se apropie foarte tare de fata mea . Ii simt respiratia pe langa obrazul meu.... Ma va saruta oare? Dar nu ne cunoastem atat de bine. Se apropie si mai tare . Inima imi bate de zici ca vrea sa fuga din piept. E clar. M-AM INDRAGOSTIT.

Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum