Nu vreau sa-i spun lui Jisung.....si nici n-am sa fac asta. Nu vreau sa faca ceva prostesc incat sa il pierd.
--
Ma trezesc in bratele lui, care ma strangeau . Il mangai pe obraz si ma uit la el zambind. Saptamanile astea vreau sa le petrec cat mai mult cu el.
^^
Deodata vad doi ochi deschisi... frumosi.... care se uitau la mine ...acea privire iubitoare.
"Te-ai trezit baby girl ? Ce ai patit , sunt prea frumos pentru a nu-ti lua privirea de la mine ? Haha! " zambind."Ha ha , da squirrel. Pentru mine esti cel mai frumos! "
*knock knock *
"Trezirea , dragilor, e gata masa! Coborati pana nu se raceste ! " vine Chan vesel .
"Channiee!!!! Mersi pentru masa! Ce facem azi! " sar din pat si ma repezesc sa-l imbratisez.
"Haha , NiNi , stai fara griji. Fratiorul tau preferat va avea grija de tot. " zice asta in timp ce ma mangaie pe cap.
Jisung era gelos, mai ca ma bufnea rasul atunci cand ma uitam la fata lui, dandu-i priviri reci lui Chan , semn ca va fi dus . 🤣
"Parca eu eram fratele ei preferat! " intra si Tae in camera."Usor , amandoi sunteti preferatii mei ! " incercand sa linistesc apele.
"Ok , noi vom pleca. Schimbati-va mai repede pentru a putea manca toti impreuna ! " si cu asta Chan si Tae pleaca.
***
Ma duc sa ma schimb, insa nu aveam nici o idee cum. Am pus si eu niste haine pe mine si am coborat. Jisung era deja schimbat.
Eu
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomansaO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?