Ii simt respiratia pe obrazul meu.
Simt cum ma cuprind doua brate lungi , musculoase ,de talie. Han m-a imbratisat strans , facandu-mi inima sa tresara din piept.
"Ahrro , daca vreodata vei avea nevoie de ceva, nu ezita sa-mi vorbesti! Mereu voi fi alaturi de tine !" se retrage cu un zambet mare pe fata , facandu-ma sa ma imbujorez.
Nu doream sa ma vada rosie, asa ca am incercat sa ma ascund dupa palme. Ne stim doar de 2-3 zile si deja m-am indragostit?! Serios?
"Ya Ahrro, de ce te ascunzi? Toata lumea se poate imbujora. Este ceva normal !
"Poftim? Nu eram imbujorata. Ce vorbesti! Haha! " il mint razand .
"Haha ! Bine cum spui tu ! " se uita la mine razand , dupa apucandu-se de mancat.
Incep sa mananc si eu, insa nu-mi pot scoate din minte acel moment. Simtindu-i respiratia pe obrazul meu. Imbratisarea aceea...
"Ya , Ahrro , n-ai de gand sa mananci?"
"Ahh, scuze , ma gandeam la ceva! Let's eat! " rupand contactul vizual si apucandu-ma de gustat mancarea.
"MMMM ce buna este! Exact cum le face mama ! "
"Ma bucur ca-ti place ! Spune-mi, ai vrea sa dai la o facultate? " ma intreaba el cu o fata curioasa.
"Sincer inca nu m-am gandit! "
As vrea sa dau unde dai si tu !"Serios? "
STAI.... oh fck am spus-o cu voce tare!!
"Daca vrei , ne putem intalni maine dimineata , si ne ducem sa-ti predam dosarele la facultatea pe care o fac ! Va fi foarte distractiv , crede-ma ! "
"Sigur! Mi-ar place asta ! In legatura cu ce am spus mai devreme... de fapt am vrut sa spun ca mi-ar place sa experimentez ceva nou , si cum tu esti deja inscris la o facultate... de ce nu sa nu ma alaturi tie ?! "
" Iti promit ca iti voi arata tot pe acolo, te voi ajuta cu orice! "
"Serios acum, jisung, iti multumesc pentru orice ! " ii raspund cu un zambet mare pe fata , facandu-l sa se rusineze .
~ Dupa cina ~
"Lasa-ma sa te conduc acasa! "
"Sigur , de ce nu?! "
" De ce te-ai angajat daca inca n-ai terminat o facultate? "
"Este o poveste lunga ! Sigur te va plictisi"
"Orice e legat de tine nu ma poate plictisi! "
Ahrro PV
Din acel moment am inghetat. Imi ridic privirea spre el si facem contact vizual care tine mai mult de 10 secunde . Ma simt prea atrasa de el. Nu-mi pot controla emotiile ! Imi vine sa-i spun tot ce simt dar nu am increderea necesara. Simt cum picioarele imi sunt slabite , calcand stramb . Deodata simt cum o mana ma prinde de talie si ma trage spre el. Ma prind de umarul lui , din nou , facem contact vizual. Simt ca ma pierd in ochii lui. Eram atat de atrasa de el incat nu puteam da importanta durerii de la picior. Insa devine in ce, in ce mai dureroasa.
"Au ... aish ! "
"Esti bine? Lasa-ma sa vad! "
"Ah nu , nu cred ca e nimic gra-- " raman cu fraza neterminata , Han luandu-mi piciorul si scanand tot!
"Auch ! Off , de ce trebuia sa ma lovesc fix acum ?! "
"Scuze daca te-a durut! Se pare ca nu mai poti pasi pe el. Casa mea este aproape , stai la mine in noaptea aceasta ! " ma ridica incet si ma ia in brate in stilul miresei.
Han PV
Ma simt ciudat... in preajma ei. E usoara ca o papusa . Mainile subtiri care ma cuprind ma fac sa ma simt intr-un fel .... nu ciudat.... ci placut .
Tocmai ce ajungem acasa, o asez pe canapea usor sa nu fac durerea mai mare ."Ma intorc imediat, ma duc sa-ti aduc haine de schimb ! "
"Ok ! "
"Daca vrei , poti da drumul la televizor . Fa-te comoda ! "
"Mersi , nu te complica prea mult cu mine ! " ii spun usurata
"Nu-ti fa griji !"
~Dupa o ora~
"Ai vrea sa ne uitam la un film? "
"Desigur! Alege tu primul ! "
"Ce-ai zice de acesta ? "
"CHIAR ACESTA DOAREAM SA-L VAD DE O GRAMADA DE TIMP!"
"Haha , ok atunci acesta ramane. Hai sa-i dam drumul! "
Trecuse ceva timp de cand ne uitam la film. Insa pleoapele mi se ingreuneaza... capul clatinandu-se , cazand pe pieptul lui Han. Nu m-am putut trezi , era prea bine. Era comfortabil.... si ... mirosea bine ! Ma simteam p r o t e j a t a .
Han PV
Simt deodata o greutate ce se apasa pe pieptul meu. Imi intorc incet capul si o vad le Ahrro dormin pe mine . Ma uit la ea atent cateva secunde ... fata ei este foarte draguta atunci cand doarme. Incerc sa nu ma misc prea mult pentru a nu o trezi. Cu mana libera ii asez o patura pe spate pentru a nu-i fie frig. Simt cum inima o ia razna in timp ce o privesc....
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?