~~~~~~
Cand am auzit acele cuvinte am inrosit . Desigur ca nu sunt inca pregatita pentru acea faza a vietii... dar il vreau doar pentru mine .Stai asa, daca el imi face ~hickeys~ cu ce le ascund maine?! Maine doar mergem sa ma inscrie la facultate , iar luni incep prima mea zi de facultate. Nu ma pot prezenta acolo , marcata toata pe gat.
~~~~
" Yaah Han Jisung !"
"Hm ....? "
"Maine mergem sa ma inscrii, iar luni imi incep prima mea zi la facultate, nu-mi poti face asta acum. Eu cum am sa le ascund acum? "
"Awww iubire, esti ingrijorata? Vreau ca lumea sa stie ca esti doar a mea. Stai linistita , gasim noi o scuza. " imi spune ranjind , dar mai tare.
"Awww squirrel , tu chiar vrei asta acum, dar nu se va intampla "
Ma pregatesc sa ma ridic din pat , insa Jisung ma cuprinde de talie si ma trage inapoi. De data asta , se pare ca sunt eu peste el. Nu ma strufoc, normal ca nu-l mai las sa continuie , asa ca imi pun capul repede pe pieptul lui.
"Putem sta asa putin, te rog? "
"Desigur , baby girl ! " dandu-mi un pupic pe crestetul capului.
"Inca ma gandesc cum naiba sa ascund eu aceste hickeys ... mersi Jisung "
"Cu placere , pregateste-te pe mai tarziu, simt ca nu sunt destule ! "
"Haha , e ok atat! GATA, stiu ! "
"Ce stii?"
"Stiu cum sa mi le ascund ! Vreo cateva straturi de fond de ten si gata. Dar ca sa le reduc din culoare am sa pun putina gheata. "
"Macar lasa una la vedere, cum ti-am mai zis , vreau ca lumea sa stie ca esti ~ a mea ~ "
"Han Jisung , dandu-le dovada ca *sunt a ta * (facand semne din maini) ne putem tine de mana, ne intalnim la cantina, iti dau sau imi dai un sarut. Insa reactia profesorilor vazand ce am pe gat , nu cred ca va fi buna, si nu as vrea ca acest lucru sa ma afecteze. Iarta-ma . " si il imbratisez strans.
"Imi place cand ma strigi pe tot numele 😉. Daca tu nu vrei , atunci vreau eu. Sunt un "bad boy" pe acolo asa ca as vrea sa ma risc. "
"Nu fac asta nici moarta. Nu vreau sa intri in bucluc din cauza mea. "
"Am spus eu ca va fi din cauza ta? Eu vreau , nu tu . Fa-mi , daca nu , continui de unde am ramas si nu cred ca iti va placea. "
"Aishh de ce trebuie sa fii atat de complicat? Bine , am sa-ti fac , dar doar pentru o conditie . "
"Si asta care ar fi? "
"Sa ma lasi sa ti-o fac putin mai jos, nu vreau sa se vada foarte bine, gen sa fie evidenta."
"Deal . "
"Pinky promise? " spun indreptandu-mi degetul mic spre el .
"Pinky promise ! " imi saruta degetul , dupa facem promisiunea .
"Asta a fost cute :3 "
"Pfff mai cute decat tine , nu cred "
"YAAH, nu sunt buna la aeygo. Haha !"
"Ba daaa ! Tu esti baby bunny mummy girl a mea , si te iubesc foarte muult !" spune asta pe un ton subtire si dragut.
"Squirrel , mor de somn. Ne putem culca?" ii spun cascand in acelas timp.
"Desigur , insa ma duc sa fac un dus. Voi fi gata in 10 minute. "
"Ok , eu ma fac comoda in patut pana vii tu ! "
"Perfect ! "
~~~~~~
Jisung pleaca in baie . In mintea mea , "Yesss a uitat de hickey , acum pot dormi linistita , pheww" . Insa dintr-o data se aude o voce din dus . Nu am inteles de prima data asa ca am intrebat."Ce ai spus ? Nu te-am auzit! "
"Vezi ca n-am uitat de hickey ! "
"Ahh haha da ! " ii spun razand sarcastic
"Tine-te de cuvant! Am facut pinky promise !"
"Bine , dar grabeste-te ca simt cum pleoapele nu mai rezista. "
"Ma grabesc ! "
*********
Jisung iese din baie doar cu un prosop pe el . M-am intors pe partea cealalta pana cand isi punea pijamalele pe el . Din greseala i-am vazut abdomenul . Cele 6 patratele mi-au sarit in ochi."Fuck e hot ! " spun asta nestiind ca am zis-o cu voce tare.
Simt cum ma ia in brate in pat si ma aduce langa el , sub patura .
"Sunt hot? Pai ce sa vezi, acest baiat hot e numai al tau ! "
"Pai daca baiatul acesta hot este numai al meu , ar trebui sa demonstrez asta , asa-i ? "
Jisung se uita la mine cu acei "ochi daddy" ranjind super tare. Ma intorc si-l prind de barbie pentru a-i pozitiona capul in asa fel incat hickey-ul sa iasa bine. L-am facut putin mai jos , asa cum mi-am propus. L-am sarutat si m-am asezat langa el , imbratisandu-l , fiind inveliti de o patuta grosuta si fina .
"Noapte buna squirrel . As mai vorbi cu tine , chiar as vrea dar sunt moarta de somn. Mirosul tau ma adoarme. Simt ca esti langa mine asa ca pot dormi linistita. "
"Noapte buna baby girl. (Dandu-i un sarut pe frunte, si imbratisand-o strans) . Sa ma visezi , ca eu sigur am s-o fac dupa ce cadou frumos mi-ai daruit! Hi hi hi !😏"
"Yaaah tu m-ai pus sa-ti fac . Nu te mai mandri. "
"Haha bine! "
●■●■●■●■●■●■●
Am adormit imbratisati . Abia astept sa o iau de la capat si sa-mi formez un viitor asa cum se cuvine. Atata timp cat il am pe Jisung si pe ceilalti ca sprijin , este tot ce conteaza .
Autor :
Ma scuzati daca acest capitol este putin plictisitor , numai ca am ajuns in pana de idei. Voi lua o pauza de cateva zile (nu multe) pentru a-mi face curat in minte si va voi da capitole mult mai bune si faine . Inca odata , ma scuzati !
●By the way. .. mai tarziu voi incepe o carte cu ■Chan■ care va fi -Chan & Reader (Y/n) . Va rog sa-mi scrieti in comm daca doriti ca voi , ca cititori sa fiti personajul feminin principal, sau ca de obicei o fata oarecare cu un nume coreean. Va multumesc !
Autor~~~~
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?