Dupa 2 ani.....
Ma trezesc usor, dau sa ma ridic din pat insa Jisung ma cuprinde de talie si ma trage inapoi langa el.
"Jisuuung, trebuie sa ma duc la Han, s-a trezit si cred ca ii este foame. Lasa-ma sa ma duc squirrel. "
"Mai stai langa mine baby girl! "
Nu-l ascult si ma ridic. Ma indrept spre camera cealalta , il iau pe Han si ma duc cu el in bucatarie .
*******
Jisung si Ahrro au un bebelus de cateva luni , un baiat frumos , semanand cu tatal sau ....normal. Numele lui este Han , dupa numele tatalui insa al doilea nume este mai special. Este numele englezesc al lui Chan ... " Christopher " . A dorit ca Chan sa fie mereu langa ei, iar in loc sa fie legata de Ahrro, aceasta a vrut ca el sa fie legata de ei doi, deoarece fara el, fara sacrificiul lui, Han si nici ea nu mai erau .
Ii pregateam de mancare lui Han, el stand in scaunel si razand la niste desene puse pe telefon. Ma indrept spre el si il privesc. Zambetul lui semana cu al lui Chan, iar rasul , cu al lui Jisung. Am inceput sa rad dandu-i un sarut pe frunte. El este cea mai mare fericire a mea.
"Ahh, Han, esti atat de dragut incat as vrea sa pup toata ziua. "
Dintr-o data Jisung ma cuprinde de talie dandu-mi o imbratisare de la spate, razamandu-si capul pe umarul meu , privindu-l pe Han.
"Mda, pacat ca la nervi semeni cu mami. Hahah ! "
"Yaah nu ma enervez atat de repede! "
"Deci acum spui ca nu esti nervoasa ? " spune asta razand .
Ma intorc cu fata la el si il sarut pentru putin timp.
"Asta e pentru ca .... stii ceva , nu conteaza. "
"Mai vreau... "
"Ups, mancarea, nu mai pot sa-ti dau , hahah ! "
~~~~~
Mai pe dupa-amiaza v-ati intalnit cu totii si ati dorit sa iesiti impreuna.
"Ahrro , mi-a fost super super dor de tine! "
"Yaah , Lisa , ne-am vazut ieri. "
"Soo Hee , vii la unchiul Minho? " (So Hee , fiind fetita Lisei si a lui Felix)
Ne intoarcem privirile spre Minho . Se tinea de mana cu Valy.
"Aoleu, aveti ceva sa ne spuneti? " ii intreb eu ranjind.
"Suntem impreuna. " spune Minho.
"Nu asa se face , Lee Minho. " raspunde Valy. " Dupa pierderea lui Chan , am simtit ca nu mai am niciun rost in viata , insa Minho m-a ajutat sa inteleg ca Chan nu ar vrea ca eu sa fac ceva prostesc. Venea la mine , ne uitam la filme, ne distram . Pana la urma ne-am apropiat foarte mult si ne-am marturisit sentimentele unul fata de celalalt. "
"Wow, felicitari atunci ! " am spus toti.
"Haniii , unchiul Hyunjin doreste sa te vada mai bine."
Hyunjin era foarte atasat de Han , el adorand bebelusii.
"Ok, haideti sa mergeam. Vorbim pe drum." Spune Woojin .
"Ok ! "
Au plecat insa Ahrro a ramas in urma, uitandu-se la cer.
"Chan , stiu ca ma vezi, si vreau sa-ti multumesc pentru tot, te iubesc foarte mult , fratioare. " spune asta in timp ce-si indreapta mana spre piept.
Jisung a vazut ca a ramas in urma , si s-a apropiat de ea.
"Ahrro, Chan-hyung este foarte mandru de tine, si ne vegheaza pe toti de sus. Inteleg ca iti este dor de el , si noua ne este , insa stim ca ne protejeaza de unde este el. "
Ahrro zambeste catre Jisung si-l imbratiseaza strans. Are dreptate.....
Sfarsit
Autor
Atat a fost cu aceasta carte. Sper ca v-a placut si va multumesc pentru tot sprijinul. Lucrez la cartea cu Chan in engleza, va aparea indata. Chan & Reader. 💞
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?