Capitolul 2

297 14 0
                                    

Iar e dimineata... iar o zi de munca. Sper ca azi sa nu fie chiar atat de aglomerat. Imi place sa socializez insa suprapopularea aceasta ma da peste cap. Ma pregatesc asa...ca de obicei. Dus , mancat , spalat pe fata/dinti , machiaj si imbracaminte. Astazi ies mai repede . Am timp sa merg la cumparaturi. As dori sa-mi cumpar niste haine noi. Cum ar fi o salopeta jumper . Salopeta aceea foarte larga. Si niste haine elegante deoarece in acest weekend am sa mereg la ziua prietenei mele. Este destul de important asa ca vreau sa asist.

Ies din casa insa il vad pe Jisung . Ce face el acolo? Ma indrept spre el insa chiar inainte de a-l saluta mi-am amintit s-o las mai moale cu el. Nu se stie, poate se da bine pe langa mine deoarece vrea ceva  . Mi-am continuat drumul spre servici insa :

"Hey Ahrroo, neata! Ai dori sa te conduc? Si eu merg in directia aceea. Ai uitat ce ti-am spus aseara? "

"Ahhh uitase-m scuze ! Desigur!  i-am raspuns in sec , poate nu e chiar atat de rau

Ma urc in masina lui, incet, imi pun centura si astept ca el sa porneasca. Masina e destul de luxoasa ceea ce inseamna ca are destui bani. Urasc oamenii bogati. Imi dau o stare de nervozitate insa Jisung nu. Ce se intampla oare? Fata de alte persoane de genul acesta , el este ceva rar. Nu se da mare cu averea sa si nu pare a fi fitos. Deodata se aude la radio Stray Kids --Victory Song. Iubesc acest cantec. As dansa toata ziua pe el . Stray Kids e una dintre trupele mele preferate pe langa BLACKPINK & BTS. Incep sa dansez in masina fara sa-mi dau seama. Jisung se uita la mine zambind. Chiar imi da o stare de liniste si de relaxare. Ma simt bine in prezenta lui  . As vrea sa stiu mai multe despre el.

"As vrea sa stiu mai multe despre tine!" spune el calm cu o voce joasa.

"Uhh ?!  Pai ce ai vrea sa stii? Daca vrei iesim in seara asta undeva si iti povestesc tot ce vrei ! " i-am raspuns .

"Ma scoti cumva la un date ? Nu ar trebui sa fie invers? Hahaha!"   imi raspunde razand facandu-ma si pe mine .

"Nu ai vrut sa stii mai multe despre mine ? Mie nu-mi place sa povestesc asa in masina . Daca nu vrei , nu e nici o problema , am si alte activitati. "

"Am zis ca nu vreau ? La ce ora si unde ? "

"Vino sa ma iei la ora 19. Ma duci tu intr-un loc unde-ti place "

"Ok ! " 

"Am ajuns ! Hai sa intram repede ca sa te pot servi. "

"Cine a zis ca ma servesti? "

"Dar n-ai zis aseara ca vei veni azi aici? "

"Ba da dar nu ti-am zis si motivul . Se pare ca vom fi colegi !"

"P-Poftim?"  am intrebat putin speriata,am un sentiment prost...

"Scuze daca te-am luat prin surprindere dar imi cautam un loc de munca. Trebuie sa-mi achit cursurile la facultate si da... Daca nu vrei sa lucram impreuna am sa-i zic sefului ca nu mai doresc postul . " se uita cu o fata posomorata la mine. De parca i-ar fi parut chiar foarte rau   .

"Jisung -ya ce tot vorbesti? Cafelele astea nu se servesc singure . Ajuta-ma ! " ii raspund bucuroasa

Poate nu e chiar atat de rau. Dupa ce mi s-a intamplat in relatia anterioara , imi e cam greu sa am incredere intrzun barbat. Insa Jisung ma face fericita cand sunt in preajma lui. Ar trebui sa las toate aceste predictii si sa imi vad de viata. 

********

Termin la 2 cu Jisung . I-am zis ca am o treaba de la 2 si ca ne vom intalni de la 19 asa cum am zis. Ne-am despartit iar eu am intrat in actiune. Cautarea rochiei pentru ziua prietenei mele.
Cred ca m-am plimbat prin 4 magazine si n-am gasit nimic pe placul meu pana intr-un final cand pe un manechin era o rochie ce miza sarit in evidenta. Am intrat in magazin si am probat-o. Doamnele de acolo m-au felicitat si mi-au zis ca arat ca o papusa cu aceasta rochie. Ceea ce inseamna ca ar trebui sa o iau.. chiar arat bine in ea  .

Asa arata pe manechin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa arata pe manechin.

A fost cam scumpa insa am facut un efort pentru a mi-o lua. Acum ma simt mai relaxata. E ora 17:30. Ar cam trebui sa ajung acasa si sa ma pregatesc pentru intalnirea cu Jisung.

Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum