Capitolul 16

137 8 6
                                    

Se face incet seara, pregatindu-ne pentru ziua lui Felix. M-am dus sa fac un dus, sa ma spal pe fata, punandu-mi o masca pentru ingrijirea fetei, unghii facute, par facut.. aranjat . Tot ce mai ramanea era tinuta perfecta pentru seara aceasta. Ma indrept spre dulap , il deschid si ma holbez vreo 5 minute la haine... chiar nu stiu cu ce sa ma imbrac. Imi sare in ochi o rochie pe care n-am mai vazut-o. Nu stiam ca o aveam in dulap, era necunoscuta. O iau si o probez... statea excelent pe mine. Dintr-o data ma intorc fara motiv , si-l vad pe Jisung imbracat elegant , ca un cavaler de onoare... simt cum inima o ia razna.

"Iti sta foarte bine ! " uitandu-se la mine zambind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Iti sta foarte bine ! " uitandu-se la mine zambind.

"Tu mi-ai luat-o ?! Chiar nu trebuia! " ducandu-ma sa-l imbratisez.

"Tu mi-ai oferit un cadou super frumos, de ce sa nu fac si eu acelas lucru? "

"Aww baby squirrel boy , cel mai frumos cadou pe care ai putea sa mi-l faci tu este sa fii mereu langa mine si nu ma parasesti orice s-ar putea intampla . " spun asta in timp ce-mi pun mainile in jurul gatului sau.

"Asta nu se va intampla niciodata , iti promit! " si ne sarutam.

Cam asa arata Ahrro .

La Felix acasa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La Felix acasa :

"HEYYY , INTRATI! BINE ATI VENIT , SI ACOMODATI-VA ! Ma bucur ca ati venit! " spune Felix fericit....super fericit.

"Doamne Lix (porecla lui) , ai innebunit!? Cum sa nu venim ? " ii spun asta in timp ce-l imbratisez.

"Bun, intrati si hai sa va indrum spre sala invitatilor! "

"Desigur ! "

Dupa ore bune :

Au plecat mare parte din lume ramanand doar grupul nostru.

"Buuun lume ! Eu si Felix am vrea sa va zicem ceva ! " zice Lisa in timp ce se uita la Felix .

Am ramas toti cu niste fete curioase, asteptand ca cei doi sa ne zica odata ce se petrece.

Felix o ia pe Lisa de mana si se uita la noi.

"Eu si Lisa din aceasta zi , vom fi un cuplu! "

Am inceput toti sa strigam pe acolo, eu si Valy ne-am dus la Lisa sa o felicitam , iar baietii s-au dus sa-l felicite pe Felix.

Ne-am asezat inapoi , unde eram , si am tacut un moment. M-am uitat la Jisung , acesta facandu-mi cu ochiul dandu-mi de inteles ca este momentul mult asteptat. Ma ridic incet , ma apropii de cei doi proaspeti indragostiti, si le spun :

"Asta este pentru toti cei de aici , insa vreau ca voi sa deschideti din moment ce sunteti impreuna . " si le inmanez cutiuta unde se aflau papuceii.

Ma duc inspre Jisung , ma pun in bratele lui tinandu-ne de mana , si asteptand reactia lor .

Lisa deschide cutia repede , avand o fata cam confuza. Felix o urma din urma .

"Ce e asta fata . Mie nu-mi incap picioarele in astia ! "

"Nici mie ! " zice si Felix in timp ce inmaneaza cutia celorlalti.

"Mama dar greu de cap sunteti, uitati-va ce scrie pe cutie" spune Valy impreuna cu Chan , avand niste fete pline cu un zambet urias.

Se repezeste Lisa sa citeasca , dupa ma ocheste pe mine si pe Jisung.

"ESTI INSARCINATA?! "

"Da... " ii raspund zambind .

"Yaaah Felix ai auzit? Vom avea un nepotel .

"Jisung , ce ai facut fratele meu? Bravoo , voi fi unchi!!! "

Ne-am luat toti in brate si am inceput sa sarbatorim si mai tare . Nu aveam voie sa beau bauturi alcoolice asa ca eu cu Jisung luam doar suc , din motiv ce el trebuia sa conduca. M-am simtit bine eliberandu-ma de acest secret. Acum ca toti stiu , voi avea parte de un extra sprijin . M-a facut sa rad reactia lor . Au inceput sa ma ia in brate, insa Jisung i-a oprit deoarece nu doreau sa mi se intample ceva. Toti erau ceva gen "Pfff Ahrro , ai de aface cu un protective boyfriend ! Mult noroc cu asta "si au inceput sa rada.

Ne-am distrat aproape toata noaptea, insa eu cu Jisung am plecat pana intr-un final deoarece eram morti de oboseala . Am ajuns acasa si direct in pat ne-am pus. Am adormit imbratisati ca de obicei , insa somnul luandu-ne mai repede.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum