Salvarea a ajuns, toti fiind foarte ingrijorati si speriati pentru Ahrro. Mai ales Jisung , care statea numai langa ea, tinandu-i mana strans, urcand cu ea in ambulanta. De data aceasta era foarte speriat, tremurand si incepand sa planga. Nu dorea sa se intample iar aceeasi chestia....de acum mult timp.
Ceilalti , s-au repezit in masini , grupati si s-au indreptat spre spital .Jisung inca o tinea strans de mana pe Ahrro in timp ce o ruga sa se trezeasca.
●●●
Au ajuns la spital , Ahrro fiind dusa de urgenta in sala. Jisung se pune pe un scaun , punandu-si mainile la ochi , incercand sa nu planga. Nu doreste sa o piarda. Este cea mai importanta persoana din viata lui , si nu vrea in niciun caz sa se desparta de aceasta. Toti vin langa el si incearca sa-l calmeze, cu ocazia asta venind si parintii ei in graba. Tae se indreapta spre ei , rugandu-i sa discute afara.
--
"Ce i s-a intamplat? Este grav? " intreaba mama.
"Nu stim inca, de abia am ajuns. Pur si simplu a lesinat in casa, insa inainte de asta , avea ochii rosii, cred ca de la plans. "
"Oh nu, am uitat sa-i zicem , draga. Ce i-am facut fetei noastre? "
"C-ce sa-i spuneti?! "
"Avand boala asta, nu are voie sa se intristeze foarte mult. Trebuie sa scape de intamplarile nefericite , alfel i se va agrava boala. " spune tatal cu capul aplecat.
"Nu-mi vine sa cred.... " zice Tae.
'Nici noua.... "
"Nu.... nu-mi vine sa cred ca va omorati propria fiica, neavand grija de ea cat trebuie , uitand detalii importante despre boala ei. Imi pare rau , insa nu dati dovada de parinti adevarati ... Se pare ca Jisung are grija de Ahrro de 1000 de ori mai mult decat o faceti voi.... " zice Tae furios.
"Stai ....Tae, ne pare rau, insa chiar am uitat... "
"Detaliile importante de genul acesta nu se uita, acum ma scuzati , am ceva mai bun de facut decat sa vorbesc cu niste parinti neatenti ca voi..... SA AM GRIJA DE SORA MEA MAI MICA !"
Si cu asta , Tae pleaca , lasandu-i pe cei doi sa planga .
2 ore mai tarziu
Doctorul se apropie , Jisung fiind primul care se ridica de pe scaun .
"Ce s-a intamplat cu ea ?" intreaba Jisung ingrijorat.
"Se pare ca boala i s-a agravat. Din cele 3 saptamani ....s-a redus doar la 1 jumate... pana i se va gasi un donator. Nu are voie sa asiste la intamplari care o fac trista, nervoasa, etc . Va rog sa aveti grija de ea mai mult . Vom incerca sa gasim cat mai repede donatorul ! "
"STATI! ....C-ce donator....adica s-a redus la o saptaman jumate? Ce are ? "
"Uitati.... are o boala grava la inima , care se poate rezolva doar printr-un transplant, insa niciunul din familie nu este compatibil cu ea. Ceea ce i-a afectat sanatatea , ca de la 3 saptamani de trait sa ajunga la 1 jumate, a fost sentimente de tristete. Dupa ochii ei rosii, se pare ca a plans, ceea ce i-a agravat sanatatea."
Dupa cele spuse, Jisung aproape cadea pe spate, fiind foarte , foarte surprins de ce i-a spus doctorul. E ca si cum i s-a sfarsit lumea, nu mai avea rost sa stea in ea, daca Ahrro nu mai era.
Chan vine si il prinde de umar , in timp ce se uita la doctor.
"Putem sa o vedem? " intreaba Chan
"Desigur, pe acolo o luati! "
"Multumim , haide Jisung ! "
Jisung nici ca mai putea merge... dupa cele aflate, i s-a spart tot in cap. Imaginea se facuse neagra, venind in cap toate amintirile , toate intamplarile petrecute cu Ahrro.
Se asaza langa ea, luandu-i mana , incepand sa o stranga , pentru a o simti. S-a apropiat de ea, si a sarutat-o dulce pe buze, insa neavand vreun farmec. Dupa cateva minute, se trezi si ea. Vazandu-l ca doarme aplecat langa patul ei, a inceput sa-l mangaie pe cap, acesta trezindu-se instant.
"Te-ai trezit baby girl!! " si a luat-o in brate.
"Ce s-a intamplat?"
"De ce nu mi-ai spus.....? "
Deja si-a dat seama despre ce vorbeste, asa ca a acceptat sa ii spuna adevarul.
"Nu am vrut sa te ingrijorez, am vrut sa-ti spun abia dupa ce gaseam pe cineva compatibil. "
"Chan....stie... insa nu mi-ai spus ! "
"Nu, nu , Chan si-a dat seama. Squirrel, te rog, vreau ca in saptamana pe care o mai am, sa o petrec cat mai mult cu tine. In caz ca se va intampla, sa plec cu inima impacata ! "
"NU AHRRO, nu te pot lasa sa ma parasesti ! Nu vreau sa te pierd si pe tine, asa cum am pierdut singura persoana speciala din viata mea! Nu vreau sa i te alaturi! " spune asta plangand
"Stai , stai, squirrel ce vrei sa spui? " in timp ce ii sterg lacrimile.
"Acum mult timp , cat stateam cu tata, sora mea a lesinat acasa... Am dus-o cu ambulanta la spital, insa urmatoarea zi , doctorul ne-a dezvaluit decesul ei. Era singura persoana care ma intelegea, ma ingrijea, ma iubea mai mult decat toti! De cand a murit, tata a inceput sa bea, mama divortand de el deoarece era agresiv. De cand a murit sora mea, viata nu mai avea sens pentru mine... Pana cand te-am vazut pe tine, pana cand ai intrat tu in viata mea. De data aceasta n-am sa las lucrurile sa decurga asa. Voi lupta pentru ce este al meu , pentru ce este important pentru mine. Ahrro, voi lupta pentru viata ta! Jisung spune asta in timp ce se uita adanc in ochii mei, avand lacrimi....multe lacrimi.
Autor:Deci , cum vi s-a parut capitolul? Imi pare FOARTE rau de ce i s-a intamplat in trecut lui Jisung. Indata se apropie finalul, inca cateva capitole, si aceasta carte va ajunge la final din pacate.
NU ESTE SFARSITUL!! Voi mai face carti cu Jisung, insa momentan trebuie sa pregatesc 2 carti, una care va fi scrisa in engleza (cea cu Chan) si una despre viata mea si a unor prieteni , dand auditia de la JYP.~~STAY TUNED~~
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?