Capitolul 20

128 8 10
                                    

Inca nu s-a sunat... dar simteam nevoia sa intru in clasa . Ma asez in banca , Jisung intorcandu-si privirea spre geam. Ma doare....atat de tare. Dar ma si enerveaza ca o tine numai pe a lui. Imi scot incet cartile , una cazand langa picioarele lui. Ma aplec sa o iau .... nici nu s-a stresat. Inca se uita pe geam. Ma uit prin jur si vad ca Valy e singura in banca. Ma duc spre ea.

"Buna , Valy! Seungmin nu vine? "

"Buna Ahrro. Nu, nu se simte bine . "

"Ahh imi pare rau. As putea sa stau cu tine azi? "

"Desigur. Dar Jisung----? "

"Ahh....imi da o stare naspa, nu vreau sa-mi frec ziua iar. Daca nu vrea sa ma asculte...atunci voi vorbi cu el sa ne --- "

"Nici nu vreau sa aud de asta. Lasati timpul sa le rezolve pe toate. "

"Totusi am sa vorbesc cu el . "

"Ai grija te rog...stii ca si el e ranit "

"Ok... "

×××××××××××××××

Ma duc inapoi la banca mea pentru a-mi lua lucrurile . Nici nu vorbesc cu el deoarece stiam ca va fi in zadar. Nici contact vizual nu am facut.

Dupa ore:

                              Mesaje

Tae
  Te astept jos. Platesc eu mancarea. Nu vreau sa aud nimic.

                                                         Ahrro
                            Nu ma deranjeaza :)))))

Tae
     Smechera, imi place feelingul tau . Tine-o tot asa my girl ! :))))
 
                                                          Ahrro
                             Pff de parca e greu sa fii sincer :)))))

Tae
       Da bine.... te misti odata ca mor de foame

                                                           Ahhro
                         Stai chill omule ca nu a plecat inca profa. In 2 minute vin.

Tae
        Ha ha bine.

                          SEEN
-----------------------------------------------------------

Am inceput sa zambesc , dupa conversatia cu Tae. Este un om foarte comic, insa .... imi pare foarte cunoscut. Simt ca e cineva apropiat mie.

"Ce ai fata? Ce zambesti asa? " zice Valy in timp ce isi strange lucrurile.

"Nimic, doar ca ma voi intalni cu Tae acum . Vom merge la cafeneaua de alaturi. Doreste sa vorbim despre problemele noastre. Si sincer chiar simt nevoia de a ma descarca. "

"Aish, te rog nu o lua pe aratura cu el."

"Mda bine... "

O iau le Valy si ne indreptam spre usa. Jisung se intoarce cu fata la mine, din cauza asta eu trantindu-ma in pieptul lui . Stiu deja ca daca imi voi cere scuze , nu va spune nimic. Asa ca ma uit la el cu o privire rece , si trec pe langa el. Deja m-am saturat sa fac eu primul pas. Ma asteptam sa ma traga de incheietura mainii.... macar sa vorbim....nimic.

Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum