After some time

114 10 2
                                    

Au trecut deja 6 ani de la operatie .
Ne-am impacat greu cu pierderea lui Chan, insa impreuna am invatat sa ne apropiem din nou. Lantul primit de acel baietel inca ma face confuza insa tin sa cred ca e un semn de la Chan , asa cum mi-a spus si Jisung.

"Ai crescut mult... mi-a fost dor de tine. "

Mi se parea cunoscuta vocea. NU... NU SE POATE....

Ma intorc cu fata la dulapul din camera mea si a lui Jisung, in oglinda. Imi ridic privirea si-l vad pe Chan in spatele meu. Nu s-a schimbat. Tot acea privire dragalasa cu zambetul lui insotit de gropitele mici. Nu ... nu se poate.
Ma frec de cateva ori la ochi. Sigur nu visez?

Ma indrept spre oglinda cu lacrimi in ochi, atingand partea in care se arata Chan. Degetele fiind pe chipul lui de pe oglinda.

"Tu nu esti aici..... Doar imi imaginez..."

"Nu Ahrro... intoarce-te si ai sa vezi chiar cu ochii tai. "

Ma intorc incet , am ochii inchisi, imi ridic privirea si-l vad..... PE CHAN.

Incep sa-i cuprind fata in cele doua maini ale mele , CHIAR E EL. CHIAR E CHAN.

"D-Dar... cum? Adica... tu m-ai salvat? Nu inteleg.... Chan .... nu... am innebunit eu. "

"Nu ai innebunit Ahrro. Chiar eu sunt. In carne si oase. M-ai atins si ai vazut. Le-am povestit si celorlalti de ce am disparut asa, si v-am facut sa credeti ca am murit. Acum e randul tau sa aflii. "

Ne-am asezat pe pat si a inceput sa-mi povesteasca.

"Mama s-a iîmbolnăvit grav si a trebuit sa plec de urgenta, insa inainte de toate, ti-am gasit un donator. L-am rugat pe doctor sa spuna ca eu am fost deoarece mi-a fost foarte greu sa va spun ca voi pleca. Imi pare foarte rau ca v-am ranit si sper sa ma iertati. "

"Inteleg... vei fi mereu in inima mea, am asteptat mereu sa vii. Stai.... lanturile acelea pe care ni le-a dat acel copil....erau... "

"... de la mine, da. "

"Ma simt bine ca ai revenit . Mi-a fost foarte dor de tine ! "si l-am imbratisat strans.

Dintr-o data il aud pe Han cum plange. Se pare ca s-a trezit. Il indrum pe Chan in camera copilului acesta facand ochii mari. Il dau in brate , Han linistindu-se.

                 ~~Incepe un nou inceput-

Jisung si ceilalti stand langa usa vazandu-ne cum ne bucuram de aparitia lui Chan

              ~Sfarsit...

Autor:

Acum chiar e sfatrsitul , haha!
Am vrut sa va spun ca am publicat cartea cu Chan in engleza, si puteti sa o vedeti, lucrez la inca una cu el insa in romana. So please check it out. M-am gandit si voi lucra la inca o carte cu Jisungieee. I love him too much 💓😀

Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum