Ahrro PV :
Imi deschid ochii si vad ca e dimineata. Insa simt ca stau pe ceva moale... ceva ce nu seamana cu o perna. STAI! DE CE AM DORMIT PE PIEPTUL LUI HAN? Ahhhh cred ca a adormit si el dupa ce am facut-o eu. Ma ridic incetisor pentru a nu-l trezi, insa mana lui este pusa pe talia mea. O iau usor si o asez pe pat. Ma indrept spre bucatarie pentru a pregati micul de jun si cafea. Din nici un motiv, trag o privire in jos , vazand ca glezna mea este bandajata. Amintirele imi revin in cap , "Ahhh am alunecat le ploaie".
"Asa este! Buna dimineata! "
Aud o voce in spatele meu, da era Jisung , cu o fata somnoroasa si cu parul zbarlit.
"Te mai doare piciorul? "
"Nu , mersi ca ai avut grija de mine! Iti sunt recunoscatore" ii raspund cu un zambet larg pe fata.
"Nu trebuie sa fii, doar te-am ajutat. Oricine ar face asta. "
"Ahh, dar totusi lasa-ma sa ma revansez! "
"Spune-mi intai cum ai dori sa te revansezi , iar dupa mai vorbim "
"Hmm, n-am mai iesit de mult timp cu grupul. Ai dori sa be intalnim si cu ceilalti si sa dam o petrecere? "
"Da , de ce nu? Imi este dor de o petrecere! Desigur! Buna idee! "
"Perfect, le zic eu , tu doar pregateste tot pana diseara! "
"Am inteles ! "
Batem amandoi palma si ne apucam sa mancam si sa ne bem cafelele. Ma duc sa ma schimb in hainele mele de ieri si il anunt pe Jisung ca voi pleca acasa . Bun , Kim Ahrroo, pune-ti mintile in cap, hai sa ne hotaram odata. Il placi sau nu pe Han jisung? Simt ca innebunesc atunci cand vorbesc despre el. Este prea HOT . AISH JINJA! M-am indragostit de Han.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In timp ce se indrepta spre casa, cineva o prindede umar .
-- Cam dusa de val esti. La cine te gandeai , hmm?
--AISH! Lisa , m-ai speriat ! Nu ma gandeam la nimeni, despre ce vorbesti?
--Haidee Nini!! Stii doar ca poti sa ai incredere in mine! Doar iti sunt cea mai buna prietena.
--Promite-mi ca nu vei spune la nimeni!!!
--Iti mai repet odata ce am zis ?
-- Il cunosti pe Han jisung?
-- Ahm.. da.. era in clasa cu noi la liceu .
-- Stai asa . . . POFTIM?!
--Nini , ce-i cu tine ?! Chiar nu ti-l mai amintesti?
-- Nu , scuze ! Oricum , stii doar ca nu prea socializam la liceu. Oare el ma mai stie?
-- Chiar nu stiu. Poate ! In fine , trecem peste. Ce este cu el?
-- I have a little crush on him ... maybe ?
--..... Ayyyyy in sfarsit!!!
--Hm?
--Chiar mi-am dorit ca voi sa fiti impreuna ! Va potriviti de minune , crede-ma!
-- Jur ca esti o ciudata ... In seara asta vom da o petrecere. Vin mai multi, ai dori sa vii?
-- Normal! La ce ora si unde ?
--La 19:00 , la Han !
--Perfect !
--Bun , ai putea sa---
--Lasa-ma sa ghicesc... sa-i intreb si pe ceilalti daca doresc sa vina ? No problem, my girl !
--Perfect! Mersi Lisa ! Te scot la o inghetata mai tarziu !
--Nahh , ies cu Felix . Ma scoate el.
--Sunteti impreuna ?
--Aproape . Trebuie sa-mi ating scopul. Ma vei ajuta , nu?
--Bazeaza-te pe mine !
--Ok , atunci ne vedem !
--Bine, unnie , pa!
--Uhh NiNi nu ma mai striga "unnie" ma simt mai in varsta. Daca tu esti "NiNi " atunci eu voi fi " LiLi".
--Perfect. Bye !
--Paa!~~~~~~~~~
18:50
~~~~~~~~~HAN PV
Ma pregatesc pregatesc pentru petrecere , insa deodata aud un ciocanit la usa .
Ma duc sa deschid repede usa , vazand-o pe Ahrro , imbracata destul de "Swaggy" , eu gandindu-ma ca poate ma pot imbraca mai elegant . Noroc , ca nu am facut-o.
"Intra ! Cum de ca ai venit mai repede? ""Am vrut sa ma asigur ca esti bine ! Adica , daca ai pregatit totul bine ! "
"Ahrro , ce e cu tine? Ai patit ceva ? " ma intreaba cu o fata curioasa.
"Uite ce este. Nu stiu cum sa-ti explic asa ca iti voi spune direct , daca vrei imi poti spune sa plec dar trebuie sa fiu sincera cu tine. Han Jisung te pl--"
Chiar inaintesa termine fraza, grupul a intrat in casa.
--Chan
--Minho
--Woojin
--Felix
--Lisa
--Changbin
--Jeongin
--Seungmin
--HyunjinMa indepartez de Han pentru a-i intampina pe ei. Aishhh ce cringe a fost asta.
"BUNAAA!!! HAIDETI ! " tip la ei cu entuziasm .
"Yaah , Nini , ne bucuram sa te vedem ! Jisung, vin-o incoace! " striga toata lumea.
"Acum! Bine ati venit! Sper sa ne distram ! Bauturile sunt pe acea masa! Serviti-va ! "
Toti plecara spre bauturi . Grupati , au inceput sa discute despre anumite chestii. Ahrro cu Lisa despre Han si Felix iar baietii despre Universitate.
~~~~~~~~~~~~~
21:30
~~~~~~~~~~~~~~"YAAH ! A mai ramas doar o sticla ! Am o idee de joc ! " striga Lisa.
"Desigur ! Ce joc ? " ii raspund curioasa
" Adevat sau Provocare. Cine este de acord ? "
Inghit in sec , vazand ca toata lumea ridica mana sus, fiind nevoita sa fac acelas lucru.
"Ok , sa incepem ! "
Lisa invarte sticla , oprindu-se la Han .
"Han , adevar SAU provocare? "
"Adevar"
"Awww pisicuta este speriata! " zice Changbin.
"Ce ai SPUS? Provocare, mai e pisica speriata? "
"Ok , acum ca ai ales , te provoc sa ii faci un hickey lui Ahrro . " spunand asta , Lisa ranjeste spre Han , acesta apropiindu-se de Ahrro, luandu-i barbia , pentru a-i muta pozitia capului.
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
Storie d'amoreO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?