Ahrro PV :
Ma intind cat am nevoie, mai stau putin cu ochii inchisi in pat.... plapuma e atat de fina incat as vrea sa adorm inapoi. Imi intind picioarele prin pat ..... dar simt ca ceva nu e in regula. Ma ridic incet , ma uit intr-o parte si alta a patului.... nu era Jisung. Dintr-o data vad cum intra , cu o tava plina de mancare, ceea ce m-a facut super fericita! Ma ridic in fund , ma rezem de pat si ii iau tava din mana , facand un gest dragut , ca multumire pentru tot .
"Wow, chiar nu trebuia Jisung ! "
"Pai dar cum ? Ce nu fac eu pentru baby bunny mommy girl a mea? Haide mananca , vom intarzia la cursuri. " imi spune asta in timp ce ma mangaie pe obraz.
"Hanii te iubesc foarte mult !!! Mersi , este delicios! Chiar , am uitat, cand isi serbeaza ziua Felix? Abia astept sa le dezvaluim secretul ! "
"Este weekendul urmator , la el acasa . Stai linistita baby girl , si eu abia astept sa le spunem. Stai sa vezi dupa, ne vor "teroriza". La tine o sa vina intr-una si te va intreba daca ai nevoie de ceva , la mine imi vor tine morala sa nu cumva sa-ti fac ceva sau alte chestii.... yeey "
"Aww, Jisung -ya , stii doar ca nu va fi asa . Asta este treaba noastra, ei nu au cum sa se implice in chestia asta, ei doar au rolul de a ne sprijinii in tot ceea ce facem. "
"Am glumit , draga mea . Normal ca nu va fi treaba lor :)) "
"Bunn , eu am terminat de mancat. Ma duc sa ma pregatesc . Asteapta-ma ok?"
"Desigur ! Stai.... ai terminat asa de repede?! Wow, chiar se vede ca esti gravida. "
^^^^ din baie ^^^^
"Ce ai zis?! "
"Nimic ! Haide mai repede ! "
"Asteapta ca n-am patru maini ! "
"Da bine ca de mancat termii in 5 minute, si de pregatit in 30. "
"Ha ha ce comic esti. Ma prapadesc de ras ! "
"Serios?! "
"Nu jisung.... chiar crezi ca gluma aceea a fost comica ? "
"S-a suparat baby girl? Hmmm?! "
"Mnu?! "
"S-a suparat! Hai vin-o aici ! O imbratisare nu strica !"
"Hihi ! ^^ "
-----------------------
Ajungem la facultate, ma asez langa Jisung , si imi scot cartile punandu-le pe banca. O fata se uita urat la mine, ceva gen , de ce m-am pus langa el. N-am bagat de seama si mi-am vazut de treaba. Profesorul a venit in clasa , asezandu-se in fata si strigandu-mi numele ceea ce m-a facut sa ma ridic in picioare. M-a prezentat frumos, lasand si eu un mesaj pentru noii mei colegi si m-am asezat inapoi la locul meu. Orele au fost foarte interesante, chiar mi-a placut prima mea zi la facultate. Se suna de pauza , mai avand inca o ora , dupa puteam pleca acasa.
"Buna , sunt Valy ! " se prezinta o fata draguta cu un zambet mare pe fata.
"Ah , buna , eu sunt Ahrro ! Imi pare bine de cunostinta! "
"Si mie ! Sunt noua si nu prea stiu locul , ai putea sa ma ajuti? "
"Chiar as vrea dar a aparut o coincidenta, si eu sunt noua! Haha, hai sa-l descoperim impreuna! "
"Desigur ! Haide " luandu-ma de mana pentru a iesi din clasa.
Dintr-o data aud cum cineva ma striga. Era Jisung. Vine spre mine cu o fata confuza.
"Siii cine este domisoara?"
"Ahh ea este prietena mea , Valy ! Doream sa descoperim impreuna , stii tu , ce mai e pe aici! "
"Buna , eu sunt Han Jisung , iubitul lui Ahrro , incantat de cunostinta ! Tocmai ce am vrut sa te iau si sa mergem spre cantina ca sa mancam . Daca vrei o poti lua si pe Valy cu noi. Oricum trebuie sa ne intalnim cu ceilalti pe acolo asa ca , cu aceasta ocazie isi mai face prieteni. "
"Imi place cum gandesti domnule Jisung !" sarutandu-l pe obraz, dupa incepand sa rad . " Esti de acord , Valy?"
"Desigur ! By the way, cat de draguti puteti fi? Ma faceti geloasa, as vrea si eu sa am un iubit ! Aishh ! "
"Poate iti vei face indata, nu ai de unde sa stii ce-ti rezerva viata. Stai calma fata , mai este timp ! " si o ating pe umar.
M-am intors putin sa vad ce se mai intampla prin clasa , in timp ce Jisung si Valy vorbeau , insa ochesc ceva ciudat.... fata aceea se uita foarte urat la mine, ca si cum ar fi vrut sa-mi faca ceva. M-a bagat in sperieti , ceea ce m-a facut sa-l iau pe Jisung de mana si sa o tulesc din clasa. Fata aceea era super ciudata, si m-a baga in sperieti. Este chiar atat de geloasa? Poate ar trebui sa vorbesc cu ea si sa-i explic cum sta treaba. Insa intr-un mod politicos. Asta am sa fac maine. Azi imi voi petrece ziua alaturi de Jisung si ceilalti .
"Haideti sa mergem , mor de foame! "
"Mda , sa-ti pregatesc doua tavi , ca am impresia ca una nu este destula pentru tine . " uitandu-se la mine razand , deoarece nu dorea ca Valy sa stie la ce se refera.
"Subtil.... ai castigat ! " ii zic in soapta in timp ce-l tin de mana .
Ne intalnim cu ceilalti , ne-am luat de mancare si am inceput sa vorbim . Am prezentat-o pe Valy si am decis sa iesim diseara in oras . L-am ghiontit pe Jisung , facandu-i cu ochiul , dandu-i de inteles ca poate atunci ar trebui sa le spunem de surpriza insa el a dat din cap in semn ca nu e de acord , iar data aflarii secretului fiind la ziua lui Felix. M-am uitat la el zambind , spunandu-i in soapta ca e este ok . Insa dintr-o data :
"Ammm, mancati si voi? Intelegem ca va iubiti mult dar macar aici puteti sa va mancati mancare? " spune Chan razand .
"Da ok ! Pacat ca nu poti face si tu asta ! " zise Jisung ranjind la el facandu-l pe Chan sa-i transmita mesaje de "Esti ca si dus " printr-un contact vizual.
Am inceput toti sa radem si ne-am vazut de mancarea noastra .
Autor :
Booom , capitol nou ! Sper ca v-a placut ! Mic spoiler , fata aceea va fi foarte periculoasa pentru Ahrro si ii va face ceva ingrozitor . Nu mai zic :))) va las sa aflati singuri. Annyeong ! ❤
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?