Ajungem la spital toti. Ma pune pe o targa si ma duc in sala pentru examinare. Totul e distrus acum...
Toti se pun in fata salonului pe scaun asteptand doctorul sa vina si sa le spuna ce s-a intamplat cu mine.Perspectiva Jisung :
Ce dracu s-a intamplat cu ea. Inainte era ok, acum dintr-o data sa sangereze?SERIOS? Sper sa nu fie nimic grav. Poate i-a venit acea perioada. Da , hai Jisung sa gandim pozitiv. Nu s-a intamplat nimic cu Ahrro.
*************
Vine doctorul. Toti se ridica si se indreapta spre el. Acesta se uita la Jisung , dupa la podea, il bate usor pe umar , neavand curajul sa-l mai priveasca in ochi....
"Imi pare rau .... " zise doctorul .
"Ce.... ce s-a intamplat? A patit ceva ? Spuneti-mi va rog! " spune Jisung , tremurand.
"Ce s-a intamplat , frate ? " spune Minho, doctorul fiind acelas , care le-a spus celor doi de sarcina, fratele lui Minho.
"Sper ca nu e nimic grav... " zic Felix si Lisa.
"IMI SPUNETI ODATA CE S-A INTAMPLAT CU EA?!" striga Jisung , fiind plin de nervi.
"Calmeaza-te Jisung, lasa-l sa spuna, stai calm , nu e nimic grav ! " spune Chan , imbratisandu-l , insa curgandu-i o lacrima pe obraz , deoarece era foarte atasat de Ahrro... era ca o sora mai mica pentru el.
"Imi pare foarte rau Jisung insa ..... Ahrro a pierdut sarcina. Imi pare foarte rau... " spune doctorul si pleaca deoarece nu-l mai putea vedea le Jisung suferind.
Toti au ramas cu gurile cascate.... Lisa s-a pus in genunchi cu acoperindu-si gura cu mainile in timp ce Felix incerca sa o linisteasca ; Hyunjin, Jeongin , Woojin si Seungmin s-au pus pe scaun , incepand sa planga...
De Jisung ce sa mai spun.... Facea ca toti dracii pe acolo , insa fiind calmat de Chan ,Minho si Changbin. Dadea cu pumnii in pereti , rasturna tot pe acolo. E si normal..... tocmai si-a pierdut copilul mult dorit.
Dupa ce s-au calmat toti ... si-au facut toti curaj si au intrat in salon ...unde era si Ahrro.
Era asezata cu fata la geam... se uita la geam neincetat. Desi toti au intrat in salon, nu a dat importanta. Nu dorea sa vorbeasca cu nimeni. Era prea nervoasa dupa cele intamplate. S-au apropiat de ea, s-au asezat langa ea ...
"Nini.... imi pare rau... chiar nu pot sa cred ...eu--- " zice Lisa plangand , insa Felix o ia si pleaca pe hol.
"Ahrro... vreau sa stii ca suntem aici pentru tine . Si daca ai nevoie de ceva , vom face orice pentru tine ! " spune Chan .
Se intoarce Ahrro cu fata la ei. Se uita la Chan cu o fata rece zicandu-i...
"Veti face orice pentru mine? Atunci aduceti-mi copilul inapoi! Puteti face asta?Nu.... ! Puteti pleca , nu am dispozitia necesara ca sa pot vorbi cu cineva. " si se intoarce cu fata la geam.
Jisung se apropie de ea , incercand sa se abtina de la plans.
"Baby girl , lasa-ma sa stau cu tine. Hai sa ne vindecam ranile impreuna. Te rog --- " si o mangaie pe mana insa Ahrro isi ia mana de langa el.
"LASA-MA.... AM ZIS CA NU AM DISPOZITIA NECESARA ....VREAU SA FIU SINGURA...CE E ASA GREU DE INTELES.... PLECATI! "
Totul este negru... Au plecat toti din salon , stiind ca nu vor rezolva nimic cu asta. Jisung vede negru in fata ochilor.... totul este distrus... Chan ii convinge pe toti sa revina la casa lor (gen casa in care stateau toti impreuna) si sa se linisteasca si sa-si ia gandul de la ce s-a intamplat.
Dupa 2 saptamani :
"Esti gata, baby girl? " spune Jisung , in timp ce ii ia fisa de spitalizare .
"Da , abia astept sa-mi revad colegii. "
Insa fata lui Ahrro se schimba dupa ce isi aminteste ca trebuie sa se desparta de Jisung in cel mai scurt timp...altfel cei 2 barbati de atunci ii vor face rau. Ahrro nu suporta ca Jisung sa pateasca ceva.
Perspectiva Ahrro :
Ajungem la facultate, si ne punem in banci. Am trecut destul de usor peste cele intamplate cu ajutorul grupului si mai ales a lui Jisung , insa vazand ca trebuie sa ma despart de el imi frange inima. Ciudat..... fata aceea si cei doi baieti nu mai sunt in clasa... Dintr-o data se aude la Boxa numele noastre.
"Kim Ahrro si Han Jisung sunt chemati in biroul directorului. "
"Perfect ...ce am mai facut acum . " spune Jisung enervat.
"Stai calm , poate ne cheama pentru altceva. " ii zic razand.
In biroul directorului :
"Buna copii! V-am chemat cu un scop ! "
"Si care este acela ? " intreaba Jisung.
"Doar uitati-va. "
Ne arata pe ecran imaginile cu mine hartuita si batuta de acea fata. Erau camere de supraveghere acolo.... perfect.
"Domnisoara Kim, dupa cum vedeti si dumneavoastra, ati fost hartuita de aceasta persoana si domul Han a fost anenintat de cei 2 . Stati linistiti , am luat masuri.... au fost exmatruculati si dusi la scoala de corectie. Imi pare rau pentru pierderea voastra domnisoara Kim. " spune directorul.
"Va multumesc domule , este in regula, acum am trecut peste. "
Iesim din sala , merg spre clasa insa....
"Nu pot sa cred..... nu pot sa cred ca nu mi-ai spus ce ti-au facut.... "
Am incremenit... Jisung parea super nervos....
"Dupa cum ai vazut , am fost amenintata. Imagineaza-ti ca ti se intampla asta tie.... vin doi baieti bine formati...amenintandu-te ca daca nu te desparti de acea persoana, poate nu va mai scapa cu viata. " ii spun asta cu lacrimi in ochi.
"Ahrro... totusi...puteai sa-mi spui , de ce trebuie sa-mi ascunzi atatea lucruri? Suntem IMPREUNA, cuplurile isi spun tot. Dar se pare ca la tine este altfel. Daca mai continui asa poate..... stii ceva lasa. Hai sa ne intoarcem in clasa " spune asta si ma ia de mana. Nu mai era senzatia aceea placuta atunci cand ma apuca de mana .
Era nervos pe mine..... imi este frica... dupa toate vazute...va vrea sa facem o pauza?
CITEȘTI
Alegerea corecta * HAN JISUNG *
RomanceO alegere intre viata si moarte. Ce va face .... Va supravietui el sau o va ajuta pe ea ?