Capitolul 13

164 10 12
                                    

Ma pun in genunchi, si incep sa plang. Nu-i puteam vedea fata, am acoperit-o cu un servetel... era mort cu ochii deschisi.... nu-i puteam scoate din minte. Acei ochi care strigau dupa ajutor.... "Ajutor! " ....

L-am mai mangaiat putin inainte sa-mi iau ramas bun de la el, m-am atasat prea tare de el, iar el doar m-a parasit. Jisung ma ridica , incet si ma  duce in Living, in timp ce Chan il lua pe Han si se ducea sa-l puna intr-un loc mai retras de casa noastra, iar Valy  a mers in bucatarie sa-mi pregateasca un pahar de apa si ceva de rontait pentru toti 4.

"Gata , Ahrro , nu mai plange . Iti faci rau mai mult. I-a venit timpul, se mai poate intampla. Descarca-te acum cu mine insa te rog sa te opresti dupa. Nu-ti face bine aceasta stare. " imi spune asta in timp ce ma ia in brate
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
O imbratisare calda , care m-a calmat din prima. Plangeam in hohote, insa el stia cum sa ma calmeze. Imi va fi greu sa-l uit pe Han , insa Jisung are dreptate, poate i-a venit si lui randul . Se uita la mine si imi sterge lacrimile cu mainile lui fine si mari.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Valy vine cu un platou de gustari , si cu un pahar de apa pentru mine. Era destul de ingrijorata , asa ca s-a asezat langa mine, mi-a luat mana si a dus-o spre ea. Avea o fata vesela.... oare ce o fi cu ea.

"Ahrro, nu mai fii trista, am o veste buna pentru tine. "

"Hmm ?" ma uit la ea confuza in timp ce imi sterg ultima lacrima de pe obraz

"YAAAAH , femeia mea , ti-am zis sa nu mai plangi ! " striga Jisung razand in acelas timp, venind din urma si rasul lui Chan .

"NU PLANG VEVERITO! TU VEZI ACOLO SI GATESTE-MI CEVA BUN , SA NU ARZI PE ACOLO CEVA CA ATUNCI II VOI DA MOTIVE LUI *MINHO* SA RADA DE TINE. "strig tare ca sa auda.

Vine Jisung din bucatarie , cu o tigaie in mana, si cu fata serioasa. Incercam din rasputeri sa nu rad.

"Sa nu indraznesti.... "

"Fa-ma si ai sa vezi ! " ii zic asta razand.

Pleaca mofturos inapoi in bucatarie. Noroc de Chan acolo ca altfel gaseam bucataria cu susul in jos. In fine, ne reintoarcem la Valy.

"Deci ce ai vrut sa-mi spui? "

"Daca ai putea sa-mi arati o poza cu Han. S-ar putea sa-mi fie cunoscut! "

"Bi...ne ?! " si ii arat o poza cu Han si cu mine stand pe fotoliu.

"Mdaap el estee! " sarind in sus.

"Ce ai fata ?"

"Stau putin mai in vale de voi. Pisica mea are pui , iar motanelul acesta este tatal puilor. "

"Woaaah serios!?? Felicitari!!! "

"Uite ce e... dupa pierderea asta, nu as vrea sa te mai vad plangand. Facem asa , iti voi da un pui. Femela sau mascul, asta decizi tu cu Jisung. Dar nu te mai vreau asa cum te-am vazut azi. " luandu-ma de mana pentru a ma inveseli.

"Desigur ! " , uitandu-ma la Jisung care era rezemat de usa. Se uita fericit la mine, cu un zambet larg pe fata, dand din cap ca este de acord!

"Stii doar ca mie imi plac pisicile, ce te face pe tine fericita , ma face si pe mine. "

"Bleah , prea cute ! " spune Chan strambandu-se in timp ce pune mancarea pe masa .

"Ti-am mai zis,  Chan Hyung , daca ai vrea si tu chestii de astea, incearca sa-ti gasesti jumatatea. "

Incepem toti sa radem si ne punem la masa sa mancam .

■■■《《《《■■■■■■■

Valy si Chan au plecat, facandu-se ora 23:22. Ma bag in pat cu Jisung . Ma pun pe pieptul lui si incerc sa adorm insa imi apar imaginile cu Han in cap. Desigur ca ma bucur de vestea pe care mi-a dat-o Valy, insa eu tot cred ca Han n-a murit de la sine. Sigur cineva i-a FACUT ceva si va plati pentru asta.

Jisung se uita la televizor, Felix era MC la o emisiune , vorbea in engleza, ceea ce m-a surprins . Ce accent de Australian are. Dintr-o data simt cum mana lui Jisung imi umbla prin par, facandu-ma sa adorm din prima. Il aud cum rade in soapta, vazand cum am adormit atat de repede. Cum spuneam, eram asezata cu capul pe pieptul lui , insa simteam ca nu este destul asa ca l-am imbratisat si asa am si dormit. Ma simteam bine ... ma simteam foarte iubita in acel moment .

Autor :
Scuze daca e putin boring capitolul. Este ora 2:05 si eu am terminat de scris si simt ca mor de somn. Ne vedem mai incolo ! Annyeong! ❤

 Ne vedem mai incolo ! Annyeong! ❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Alegerea corecta * HAN JISUNG *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum